۵ عوامل رتبه بندی موتورهای جستجوگر کلیدی

بنابراین ، چگونه یک تجارت می تواند به صفحه اول گوگل برسد؟ پنج مورد از عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو که در حال حاضر مهمترین آنها هستند شامل محتوا ، طراحی پاسخگو ، Backlink ، فاکتورهای محلی و طیف گسترده ای از عوامل فنی است.

Backlink

۱ ٫ محتوا

به گفته آندری لیپتسو ، یک استراتژیست ارشد جستجو در Google ، محتوا یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی Google است. و در حالی که همیشه مورد توجه موتورهای جستجوگر قرار گرفته است ، روشهای رتبه بندی آن طی چند سال گذشته تغییر کرده است. اکنون گوگل به جای اینکه در درجه اول بر رتبه بندی محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی متمرکز شود ، اکنون محتوای مرتبط را که به زبان طبیعی نوشته شده است برجسته می کند و به کاربران کمک می کند تا به سوالات خود پاسخ دهند.

یک مطالعه جدید توسط SearchMetrics نشان داد که تنها ۵۳ درصد از ۲۰ پرس و جو برتر موتور جستجو کلمات کلیدی در برچسب عنوان خود دارند و کمتر از ۴۰ درصد صفحات فرود شامل کلمات کلیدی در برچسب H1 خود هستند. این تعداد هر سال همچنان در حال کاهش است و این نشان می دهد که Google با توجه به اهمیت تعداد کلمات کلیدی موجود در آن ، محتوا را ارزیابی می کند. ارتباط با جامعیت است. برندهایی که به دنبال رتبه بندی در صدر اصطلاحات و اصطلاحات کلیدی هستند ، باید کامل ترین پاسخ ممکن را داشته باشند. این مثال را جستجو کنید برای “dachshund miniature” که در یک پنجره خصوصی انجام شده است.

Google تصور می کند ما می خواهیم فیلم ها یا عکس های زیبا را ببینیم یا یک توله سگ dachshund را برای فروش به عنوان اولویت های اصلی پیدا کنیم ، و احتمالاً درست است! اما نتیجه متن دوم جایی است که جالب می شود. مقاله “حقایق درباره نژاد سگ مینیاتوری Dachshund” تقریباً در مورد هر سؤالی که جستجوگر گاه به گاه در مورد ماساژهای مینیاتوری از جمله “صفات” ، “چیزهایی که باید بدانید” است ، “آنچه آنها دوست دارند با آنها زندگی کنند” صحبت می کند. .

این مثال از آنچه جستجوگر Backlinko در بررسی اخیر خود یافت پشتیبانی می کند: جستجوی معنایی در صدر لیست گوگل قرار دارد. به روزرسانی های الگوریتم مانند RankBrain و Hummingbird مقدار مکان را در بهینه سازی معنایی و مرتبط بودن نشان می دهند. این بدان معنی است که توضیحات عمیق درباره یک موضوع همیشه بر محتوای متراکم کلمات کلیدی پیروز خواهد شد که معنی چندانی ندارد.

بررسی Backlinko همچنین نشان داد که محتوای فرم بلند رتبه بهتری نسبت به محتوای فرم کوتاه دارد. این احتمالاً به این دلیل است که محتوای طولانی تر معمولاً جامع تر است. با این حال ، SearchMetrics فهمید که محتوای موبایل معمولاً تنها ۲/۳ طول محتوای دسک تاپ را دارد ، اما همچنان برای تعداد فزاینده ای از کاربران عملکرد خوبی دارد.

موبایل

نحوه بهینه سازی محتوای خود

محتوا بر بسیاری از عوامل رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد ، از جمله نرخ کلیک و گزاف گویی. برای اطمینان از اینکه محتوای شما موتور جستجو دوستانه است ، این مراحل را دنبال کنید:

     

  1. محتوای “نازک” را پیدا کنید که به طور کامل به سوالات پاسخ نمی دهد یا موضوعاتی را پوشش نمی دهد
     
  2. اطمینان حاصل کنید که در صورت امکان فقط روی یک موضوع تمرکز می کنید.
  3.  

  4. اقتدار موضوعی خود را در طاقچه خود بهبود بخشید.

۲ ٫ پاسخگوی تلفن همراه

بهینه سازی وب سایت و محتوای آن برای موبایل دیگر گزینه ای نیست ، بلکه یک ضرورت است. در سال ۲۰۱۶ ، Google به سمت فهرست بندی اول موبایل حرکت کرد. این بدان معنی است که فهرست گوگل در درجه اول به جای نسخه دسک تاپ خود ، نسخه های موبایل وب سایت ها را خزیده می کند. به گفته SearchMetrics ، در حال حاضر ، همه ۱۰۰ دامنه قابل مشاهده ترین راه حل های سازگار با تلفن همراه دارند. در حقیقت ، اکنون ۸۵٪ از کل وب سایت ها توسط Google مطابق با موبایل در نظر گرفته می شوند.

راه حل

به گفته Google ، اگر هنوز در مرحله ساخت نسخه موبایل آن هستید ، نباید وب سایت دسک تاپ خود را راه اندازی کنید. انتشار نسخه ناقص تلفن همراه ممکن است منجر به رتبه بندی ضعیف Google شود.

سرعت صفحه موبایل نیز یک عامل مهم رتبه بندی است. وب سایت های تلفن همراه باید در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شوند ، در حالی که سایت های دسک تاپ باید در کمتر از سه ثانیه بارگیری شوند. (به طور کلی ، یک ثانیه سریعتر بهترین کار برای سایتهای تلفن همراه از طریق سایتهای رومیزی). از PageSpeed ​​Insights استفاده کنید تا بار بارگذاری صفحه را از ابزار تست داده ساخت یافته استفاده کنید تا مطمئن شوید که در سیستم دسک تاپ و سایت موبایل خود ، دارای یک نشانگر ساختار یکسان هستید.

۳ lin لینک دهنده

برایان بارویگ از وکلای ساین توضیح می دهد که “بیش از هر چیز … پیوندها نقش بزرگی در رتبه بندی دارند – هم از نظر ارگانیک و هم در SEO محلی.” طی چند سال گذشته ، Google آموخته است که پیوندهای بد را از سالها جدا کند. گرچه پیوندهای بیشتر به نتیجه بالاتر منجر می شوند ، این تنها درصورتی کار می کند که از حوزه های مختلف معتبری وجود داشته باشد.

ایجاد یک کمپین ساخت لینک همه چیز در مورد ایجاد محتوای عالی و سپس تبلیغ بی شرمانه آن است. وقتی افراد یا مارکهای محتوای شما را دوست دارند ، آنها به شما پیوند می دهند و گوگل وب سایت شما را با انتشار بیشتری مشاهده می کندپرشکوه

روشهای مختلفی برای نزدیک شدن به ایجاد لینک وجود دارد ، اما بازاریابی محتوا همچنان بهترین است. برای شروع ، این مقاله را در مورد استراتژیهای مهم ایجاد لینک مشاهده کنید.
بازاریابی محتوا