فرمول ۵ مرحله ای به یک CV بازاریابی برجسته دیجیتال

شما فرصت شغلی بازاریابی دیجیتال ایده آل پیدا کرده اید. این یک مسابقه ایده آل برای مهارت ها و علاقه های شما است ، با یک حقوق عالی و فضای زیادی برای پیشرفت. این حتی در یک شرکت بی نظیر و جالب با فرهنگ و ارزشهای شما تحسین می کند.

دیجیتال

تنها مشکل این است که CV شما سالها به پایان رسیده است و به عنوان یک بازاریاب دیجیتال دانش ، مهارت و تجربه شما را به خوبی نشان نمی دهد. چه کاری می توانید انجام دهید تا این امر از دیگران متمایز شود و به شما در رسیدن به شغل کمک کند؟

کلید ساده است: خودتان را بفروشید. هنگامی که شما فکر نمی کنید CV خود را به عنوان لیستی از مشاغل گذشته خود یا موجودی از هر مهارتی که باید ارائه دهید و در عوض آن را به عنوان زمین فروش شخصی خود مشاهده کنید ، از “فقط یک برنامه دیگر” به انتخاب واضح بروید. تقریباً هر موقعیتی

یکی از راههای بسیار مؤثر که می توانید یک مزیت رقابتی لازم را پرورش دهید ، تقویت مهارت دیجیتالی خود با آموزش های اساسی است. می توانید Mini Ebook رایگان ما را بارگیری کنید تا دریابید که چگونه می توانید از طریق آموزش دیجیتال ، اشتغال خود را ارتقا دهید.

در زیر ، ما همچنین یک فرمول پنج مرحله ای ساده و بسیار مؤثر ذکر کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید تا از جمع جمع شوید و خود را به آژانسها ، مارک ها و سایر کارفرمایان بازاریابی دیجیتال بازاریابی کنید.

مرحله ۱: ایجاد بیش از یک CV

نکته اصلی جلب توجه کارفرمایان و کارفرمایان مشاهده هر فرصت شغلی از دیدگاه آنها است.

شما یک لیست شغلی را فرصتی برای یافتن کار ، کسب درآمد و مهارت های خود برای استفاده برای یک کارفرمای جدید می دانید. آنها یک لیست شغلی را فرصتی برای پر کردن شکاف در تیم فعلی خود ، حل یک مشکل و دستیابی به اهداف خود به عنوان یک تجارت می دانند.

خود را در کفش کارفرمای آینده خود قرار دهید. شما یک لیست شغلی برای یک همکار بازاریابی دیجیتال با مهارت های اصلی زیر ایجاد کرده اید:

     

  • مهارت های طراحی و سفارشی سازی WordPress
  •  

  • تجربه بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محتوا

     

  • درک گسترده از سئو

شما ۲۰۰ برنامه دریافت کرده اید ، با CV و نامه های کامل. بیشتر آنها CV عمومی هستند که با هدف هر شغل بازاریابی دیجیتال در دسترس هستند و هیچ گونه ذکری از مهارتهای خاصی که برای موقعیت باز خود نیاز دارید ، ندارند.

از این ۲۰۰ برنامه کاربردی ، پنج مورد به طور خاص در مورد WordPress ، بازاریابی محتوا و تجربه SEO خود صحبت می کنند. یک نفر حتی نمونه های خاصی از چگونگی کمک به مشتریان و کارفرمایان قبلی را در تلاش سئو خود به عنوان یک فریلنسر و بعداً به عنوان بخشی از یک آژانس ارائه می دهد.

به کدام برنامه به احتمال زیاد پاسخ می دهید؟ از بین ۲۰۰ مورد ، بیشتر آنها (حداقل به مدت بیش از شش ثانیه) مورد استفاده قرار می گیرند و دور ریخته می شوند ، در حالی که پنج مورد که مهارت های اصلی آنها را ذکر می کنند و نمونه ای واقعی که نمونه های واقعی ارائه می دهد ، توجه ویژه ای به دست می آورند.

هدف شما ، به عنوان کسی که متقاضی کار است ، متقاضی بودن چنین شرایط کاملی است که توجه شما را جلب می کند. همانطور که ست گودین می گوید ، کار شما این است که گاو بنفش باشید – گزینه ای منحصر به فرد و جالب که بلافاصله از بین مردم دور می شود.

ارسال یک CV عمومی عمومی برای هر کارفرما راهی عالی برای جا به جایی در جمعیت است ، به خصوص در صنعتی مانند بازاریابی دیجیتال که تخصص در آن همه چیز است.

به جای ایجاد یک CV مناسب برای هر شغل مناسب ، دو ، سه یا حتی پنج CV بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید ، که هر یک بر جنبه های مختلف مهارت های شما تأکید می کند:

     

  • شخصی که روی دانش سئو شما تمرکز دارد
  •  

  • موردی که بر تجربه بازاریابی محتوای شما متمرکز است
  •  

  • موردی که مهارتهای تحلیلی شما را برجسته می کند
  •  

  • یکی از مواردی که دستاوردهای CRO شما را فهرست می کند

مهارت های کلیدی را که کارفرمایان بازاریابی دیجیتال به دنبال آن هستند بفهمید و ایجاد یک CV ویژه خاص و با هدف بسیار آسان برای هر فرصتی که می توانید پیدا کنید.

تخصص فقط چیزی نیست که باید در نامه تحت عنوان خود در مورد آن بحث کنید. برای هر CV ارسال شده از روش متمرکز لیزر استفاده کنید و به جای مخلوط کردن در جمع متقاضیان ناموفق ، به عنوان مناسب ترین کار برای هر شغلی که درخواست می کنید ، متمایز خواهید بود.

مرحله ۲: مخاطبان مورد نظر خود را مطالعه کنید

کسب شغل فقط به معنای نشان دادن مهارت ها و تجربه های شما نیست – این همچنین نشان دادن این است که شما مناسب شرکتی هستید که می خواهید برای آن کار کنید.

قبل از ارسال CV خود ، چند لحظه به مطالعه شرکتی بپردازید که در صورت موفقیت آمیز بودن برنامه ، می توانستید با آن کار کنید.

آنها را گوگل کنید و به وب سایت خود نگاه کنید. اگر در فهرست عمومی قرار دارند ، ارزش ها و اهداف اصلی آنها را مطالعه کنید. از Glassdoor برای مشاهده بازخورد از کارمندان گذشته و فعلی استفاده کنید و یاد بگیرید که چه کاری برای آنها کار می کند. قبل از شروع سفارشی کردن CV خود تا آنجا که می توانید یاد بگیرید.

در حالی که کارفرمای را می خوانید ، به نکات و ارزشهای کلیدی توجه کنید که آنها را از سایر شرکت ها متمایز می کند. به ارزش ها و خصوصیات منحصر به فرد آنها توجه کنید ، به ویژه اگر فکر می کنید آنها می توانند به شما در کسب درآمد کمک کنندتوجه به عنوان یک کارمند آینده نگر.

رقبای خود را مطالعه کرده و از بازارهایی که در آن فعالیت می کنند درک کنید. هرچه زودتر می توانید یاد بگیرید.

بیشتر افراد قبل از اولین مصاحبه ، مرحله تحقیق از درخواست کار را به درستی ترک می کنند. اگر کارفرمایان را قبل از اینکه حتا CV خود را ارسال کنید مطالعه کنید ، وقتی حساب می شود ، می توانید درست بایستید: لحظه ای که برنامه شما را باز می کنند و شروع به خواندن درباره شما می کنند.