آموزش تعمیرات پکیج یادگیری 100% تضمینی+ عملی آشنایی با دوره های فنی مهندسی | parsepackage

یکی از قطعات پکیج مشعل است ، که حرارت لازم برای گرم شدن آب را تامین می کند. در مشعل پکیج، ابتدا هوا توسط یک نازل به داخل مکیده شده و با گاز مخلوط می شود. بنابراین با ایجاد جرقه در انتهای مشعل، آتش شعله ور شده و حرارت مورد نیاز جهت گرم شدن آب پکیج را تعمین می شود. اگر صدایی از پکیج یا سیستم گرمایشی خود شنیدید، به هیچ عنوان آن را نادیده نگیرید زیرا احتمالاً مشکلی در پکیج شما وجود دارد. ما برخی از صداهای رایج پکیج دیواری را در زیر فهرست کرده ایم تا به شما در یافتن علت صدای ایجاد شده کمک کند. تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات پکیج مبلغ زیادی ندارد شما با یک سرمایه 3 تا 5 میلیون تومانی می توانید ابزار و تجهیزات مورد نیاز این شغل از قبیل دریل، فشار سنج، چراغ قوه، دستکش، آچار و غیره را خریداری نمایید.

علت گرم نکردن پکیج دیواری چیست؟

آموزشگاه دانش تاسیسات در شعبه های اصفهان و تهران جهت برگزاری کلاس آموزش تعمیرات پکیج دیواری اقدام به استفاده از اساتید مجرب و کاردان در زمینه این آموزش می نماید. مبدل یکی از دیگر قطعات مهم در پکیج های دیواری است که این قطعه با گذشت زمان دچار خوردگی شده و ممکن است برخی از آن دچار خوردگی شود و این موضوع نشتی آب از پکیج را به همراه داشته باشد. تشخیص اینکه علت نشتی آب آیا از خراب شدن مبدل است یا خیر کار سختی است و نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد.

بنابراین شما با یادگیری این فصل گام بسیار مهمی در عیب یابی و رفع عیب برخواهید داشت.

اساتید این مجموعه از تخصص و سطح دانش بالایی برخوردار بوده و با استفاده از به‌روزترین سیستم آموزشی مهارت‌های فنی مختلف را به کارآموزان ارائه می‌دهند. تهران پایتخت یکی دیگر از آموزشگاه‌های فنی شناخته شده سطح کشور است که در لیست بهترین آموزشگاه پکیج در تهران جایگاه ویژه‌ای دارد. این مجموعه آموزشی با 23 سال سابقه درخشان یکی از برترین مراکز برگزار کننده دوره‌های تعمیرات پکیج، کولرگازی، موبایل، لب تاپ، تجهیزات پزشکی و … در کلاس‌های این آموزشگاه روش‌های دقیق عیب‌یابی، کار با ابزارهای مختلف، نحوه عملکرد دستگاه‌ها و تجهیزات گوناگون و … آموزش داده می‌شوند؛ تا کارآموزان بتوانند با کسب تجربه عملی بهتر برای ورود به بازار کار و فعالیت در رشته فنی موردنظر آماده شوند. آموزشگاهی که استاندارد های لازم آموزشی رو برای یادگیری بهتر کارآموز رعایت می کنه ، میتونه بهترین گزینه باشه .

بنابراین میتوانید با خیال راحت اقدام به تعمیر نماییید.

دلیل این امر را می توان به ظهور انواع پکیج در سال های اخیر به عنوان سیستم گرمایشی دانست که جای خود را در میان انواع سیستم های گرمایشی تعمیرکار پکیج در کرج باز کرده است. قاعدتاً دانش ‌آموختگان دانشگاهی در رشته‌ های فنی از قبیل مهندسی مکانیک، برق، الکترونیک و… از مزیت ‌های بیشتری در بازار کار وسیع تعمیر تجهیزات پکیج دیواری برخوردار خواهند شد. این دسته از افراد با شرکت در دوره‌های تخصصی‌تر، تجربیات عملی را در فضای کارگاهی یاد خواهند گرفت، با ابزارآلات آشنا خواهند شد و آزمون ‌و خطاهای لازم را زیر نظر استاد تجربه خواهند نمود. دوره‌ای که بر اساس نیاز هنرجو برنامه‌ریزی می‌شود و به دو صورت عمومی و خصوصی به علاقه‌مندان تدریس می‌گردد. همانطور که پیش تر گفته شد، دوره آموزش تعمیرات پکیج در کرج ویژه بازار کار طراحی و ارائه شده است.

  • این دوره جامع و تضمینی در تعمیرگاه مجهز و کاملاً کاربردی است و آموزش تعمیرات همه برندهای پکیج زمینی و دیواری ایران رایاتور، بوتان و… و نیز آموزش تعمیر آبگرمکن (بصورت رایگان) را شامل می شود.
  • در صورتی که رادیاتورها به تازگی هواگیری شده باشند مشکل می تواند از خارج شدن آب از سیستم باشد که در این حالت فشار سیستم باید مجددا تنظیم شود.
  • در این حالت برد پکیج دیواری می سوزد و باید با استفاده از مولتی متر تمام خازن ها و آی سی ها و مقاومت ها بررسی شوند تا قطعه سوخته پیدا شود.
آموزش تعمیرات پکیج یادگیری 100% تضمینی+ عملی آشنایی با دوره های فنی مهندسی | parsepackage

پکیج آب گرم را از طریق سوئیچ به رادیاتور یا خروجی آب گرم هدایت می کند. حالا که با بازار کار عالی تعمیرات پکیج آشنا شدید وقت آن است که با انواع مشکلات پکیج دیواری و نحوه عیب یابی و تعمیر این مشکلات آشنا شوید. تخصصی بودن تعمیر پکیج، دانش را به مهم ترین سرمایه برای این شغل تبدیل کرده است، طوری که حتی اگر مجهز به کلیه تجهیزات هم باشید اما از دانش کافی برخوردار نباشید باز هم نمی توانید در این شغل به موفقیت دست یابید.