بایگانی‌های دریچه فن کوئل موسسه فنی تکوک

بایگانی‌های دریچه فن کوئل موسسه فنی تکوک در چنین شرایطی، دریچه ها باید حاوی شیارهایی باشند که به عنوان منافذ عبور هوا عمل می کنند. دریچه بازدید زیر فن کویل در واقع دریچه هایی هستند که توسط طراحان و مهندسان طراحی و ساخته شده اند تا دسترسی و بازدید از فن کویل ها ( در صورت لزوم) راحت تر شود. فن کویل ها را می توان کوچک ترین اجزای هر سیستم تهویه هوا به شمار آورد. فن کویل ها در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می شود و شما می توانید دریچه زیر فن کویل مورد نظر خود را با ابعادی که لازم دارید سفارش بدهید. این نوع دریچه از دو نوع لولایی و وزنه‌ای تشکیل می‌شود که هر نوع از این دریچه‌های لولایی و وزنه‌ای به انواع مختلف از قبیل گل سقفی، گریل دار، معمولی، مشبک و خطی تقسیم می‌شود. البته لازم به ذکر است این نوع دریچه نیز از دو نوع متریال آلومینیومی و چوبی ساخته می‌شود.

معرفی دریچه زیر فن کویل و کاربرد آن

برای پوشش دریچه‌های آلومینیومی از رنگ کوره‌ای و برای دریچه‌های چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می‌شود. فریم ایندریچه فن کویلاز پروفیل ۳ و ۵ سانتی قابل استفاده می باشد.ابعاد فریم دریچه فن کویل مشبک لولایی از سایزینگِ حفره مربوطه حاصل می شود. این ابعاد بصورت تودرتو و احتساب نیم سانت بادخور از هر طرف قابل لحاظ و برش روی پروفیل فریم می دریچه فن کویل باشد.

از محاسن رنگ کوره ای الکتروستاتیک این است که می توان متناسب با محیط از کد رنگ دلخواه استفاده کرد . با این حال، به دلیل محدودیت های نصب، اغلب در شیرهای مدل لولایی از حالت پیچ استفاده می شود. این مدل از سیستم های تهویه مطبوع به صورت مستطیل طراحی شده و برای تولید و توزیع برودت و حرارت در فضاها و مکان های مختلف نظیر هتل ها، مراکز درمانی، تجاری و واحدهای ساختمانی و مسکونی، در طیف وسیع و گسترده ای مورد استفاده واقع می شوند. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید.

  • از لحاظ جنس ساخت نیز دریچه زیر فن کویل با دو نوع متریال آلومینیوم و چوبی ساخته می شود.
  • در واقع دریچه خطی کله قندی وظیفه ی هوارسانیِ دریچه بازدید را به عهده میگیرد.
  • حال وقت پوشاندن سطوح دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره ای الکتروستاتیک است .
  • دریچه بازدید فن کویل قابلیت ساخت با انواع ورق آلومینیوم ، گالوانیزه و چوبی را دارد.

تمام سطوح دریچه بازدید فن کویل ساده با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده و درون کوره قرار می گیرد تا عمر مفید آن افزایش یابد. همانطور که اشاره گردید درب این دریچه دسترسی فن کویل به وسیله‌ی قفل زیمنسی باز و بسته می‌گردد که امنیت بیشتری نسبت دیگر قفل ها خواهد داشت. از جمله خصوصیات این دریچه دسترسی فن کویل جدانشدنِ درب دریچه دسترسی فن کویل از ساختار فریم است و نصاب یا تعمیرکارِ دریچه دسترسی فن کویل با بازکردنِ قفل به راحتی درب دریچه دسترسی فن کویل را باز و پس از تعمیر و بازدید فن کویل مجددا آن را می بندد. در زمان ساخت درب دریچه دسترسی فن کویل به حاشیه درب دریچه دسترسی فن کویل به میزان یک سانت لبه داده می‌گردد که‌این لبه‌ی یک سانتی هم باعث استحکام درب دریچه دسترسی فن کویل می‌گردد و هم باعث جلوگیری از تاب خوردگی و دِفرمه شدنِ ساختارِ درب دریچه دسترسی فن کویل می‌گردد. پس از عملیات رنگ کوره‌ای و خارج کردنِ دریچه دسترسی فن کویل از داخل کوره،برای محافظت از سطوح دریچه دسترسی فن کویل از گزند ضربه و یا خشدار شدنِ سطوح دریچه دسترسی فن کویل از کاورِ مشمایی برای ضربه گیر کردنِ دریچه دسترسی فن کویل استفاده شود تا دریچه دسترسی فن کویل در زمان انتقال به به پروژه و عملیات نصب، دچار آسیب و صدمه نشود.

سپس لولا را از دوسمت به درب و فریم دریچه بازدید فن کویل متصل می نماییم. برای جلوگیری از ایجاد شیار نامتوازن بر روی محیط درب در زمان بسته بودن بر روی اضلاع محیطی درب دریچه بازدید فن کویل یک نوار از زهوار استفاده میشود تا ساختار و نمای دریچه بازدید فن کویل پس از بسته شدن درب به صورت کاملاً زیبا و دکوراتیو به نظر آید. زیرا هوای مورد نیاز برای سیستم برگشت دستگاه فن کویل از طریق داکت هوای مجزا که به واحد مسکونی یا تجاری مرتبط است تامین خواهد شد و هیچ نیازی به شیار یا سوراخ روی سطح درب دریچه بازدید فن کویل ناست. اگر فاصله دستگاه فن کویل و دریچه بازدید فن کویل بسیار کم باشد به گونه‌ای که نتوان از درب وزنه‌ای برای دریچه بازدید فن کویل استفاده کرد، در نتیجه از دریچه بازدید فن کویل مشابه لولا کمک می گیریم.

دریچه هوا و کولر چیست ؟

برای دستگاههای فن کویلی که نیاز به مکش هوا از محیط دارند می‌توان روی درب دریچه دسترسی فن کویل، خطوطِ موازیِ گریلی در طولهای ۹ و ۱۸ سانت ایجاد کرد تا هوای لازم به دستگاه، از لابلای این گریل ها به دستگاه فن کویل تزریق شود. دربِ دریچه دسترسی فن کویل گریل دارِ استیل نیز به دوصورتِ لولایی و وزنه‌ای قابل تولید است. دریچه دسترسی فن کویل گریل دار استیل هم به صورت پیچ ازرو و هم به صورت پیچ از تو قابلِ نصب است. در جاهایی که امکان استفاده از آلومینیوم و چوب برای کاربرد در ساختار دریچه دسترسی فن کویل وجود ندارد از دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی یا دریچه بازدید پلاستیکی استفاده می‌گردد. این موضوع در شهرهای شمالی و جنوبی که دارای رطوبت بالایی در هوا می باشند بیشتر به چشم می خورد. میزان چگالیِ مواد پلیمری در ساختار دریچه دسترسی فن کویل می‌تواند متضمنِ کیفیت دریچه گردد.

شرکت میراکالا علاوه بر تولید این دریچه ها ضمانت و گارانتی یکساله این محصول را برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است. موسسه فنی سرین هود با تکیه بر خلاقیت و تجربه اعضایی متعهد و مجرب در جهت تامین نیازهای تهویه ای اشپزخانه های صنعتی و مراکز تهیه ی غذا و رستوران ها فعالیت خود را اغاز نموده . دریچه کولر آبی پرکاربرد ترین و اساسی ترین نوع از دریچه هایی است که در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به کار گرفته … تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده نماییم. با توجه به فلزی که برای تولید این دریچه ها استفاده می شود، زیر سازی مناسب و مطلوب انجام خواهد شد. اگر قصد نصب این دریچه بر روی دیوارهای کاذب وجود دارد، بهتر است که حتما اطراف آن را موادی مثل پروفیل هایی که خاص سقف های کاذب هستند، پوشانده شود.

اما اغلب در دریچه مدلهای لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو به استفاده میگردد. دریچه های بازدید فن کویل در مدلهای خطی، مشبک، گریلی، گل سقفی، کله قندی و…. درج شیارهای پله‌ای شکل بر روی درب دریچه موجب تامین هوای مورد نیاز تجهیزات فن کویل خواهد شد. در صورتی که نیازمند هوای بیشتری برای کارکرد صحیح فن کویل باشید امکان استفاده از شیارهای پلکانی (گل مانند) در دو سمت درپوش دریچه را خواهید داشت.

لازم به ذکر است دراین ابعاد نباید کسوراتی مثل بادخور و موضوعات دیگر را دخیل کرد،زیرا این کسورات به طور اتوماتیک در زمان ساخت دریچه دسترسی فن کویل لحاظ می‌شود و اگر در زمان سایزینگ،بادخور را ثبت نماییم و اگر در زمان ساخت نیز همین مقدار از سوی سازنده لحاظ گردد،در نهایت با کوچک شدنِ ابعاد دریچه دسترسی فن کویل مواجه خواهیم شد. نکته‌ی مهم دیگر که در زمان سایزینگ به آن دقت کرد،هم تراز بودنِ تمامِ وجوهِ قاب زیرِ فن کویل برای صحتِ سایزینگِ دریچه دسترسی فن کویل است.در صورتِ عدم رعایت این موضوع، نتیجه‌ی حاصل، ظاهری زائده شکل در سقف می‌شود. در سایزینگ دریچه دسترسی فن کویل نکته دیگری که باید رعایت شود فاصله‌ی افقِ قابِ دریچه دسترسی فن کویل تا بدنه فنکویل است،زیرا اگر قرار باشد دریچه دسترسی فن کویل به صورت وزنه‌ای ساخته شود حتما باید فاصله‌ی عُرفیِ زیرِدستگاه فن کویل تا درب دریچه دسترسی فن کویل رعایت شده باشد. دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی به صورت پیچی در محل حفره خود نصب و تثبیت می‌شود.