با جاذبه های گردشگری کرج آشنا شوید | behgardi

از دیگر جاذبه‌های تفریحی این پارک می‌توان به پیست دوچرخه سواری، باغ گل، پیست اسکیت، کافه و رستوران، فرش گل، سینما چهار بعدی، پارک بانوان، باغ پرندگان و … اشاره کرد. یکی از جاذبه‌ های طبیعی کرج باغ فاتح است که با درختان سر به فلک کشیده خود، هر آدمی را مجذوب خودش خواهد کرد. این باغ به عنوان یکی از جاهای دیدنی کرج در منطقه سرسبز جهان‌شهر قرار گرفته است. شخص سرمایه‌داری به نام حاج محمد صادق فاتح یزدی، به دنبال محیطی مناسب جهت سرمایه‌گذاری و اسکان بود. اگر دوست دارید تنها در چند ساعت، به جاذبه‌های دیدنی ایران سفر کنید و با تنوع اقوام و فرهنگ‌های مختلف کشور آشنا شوید، کافی است تا سری به پارک ایران کوچک بزنید و از آثار هنرمندانی که در این مجموعه قرار دارد، غرق در لذت شوید. پارک ایران کوچک از جمله جاهای دیدنی کرج است که در ضلع جنوب شرقی میدان جمهوری و در بلوار ماهان شرقی کسری قرار دارد.

برج میلاد تهران

برای بیشتر عشق سفرها، گشت و گذار در ایران تنها به سر زدن از شهرهای شمالی و عکاسی در سواحل قشم و کیش خلاصه نمی‌شود. گاهی بهترین مقاصد سفر، شهرهایی هستند که با وجود داشتن جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی، کمتر کسی درباره دیدنی‌های آن‌ها صحبت می‌کند. به خاطر طول مدت تابش خورشید، این دره بهترین آب و هوای ییلاقی ایران را دارد.

با جاذبه های گردشگری کرج آشنا شوید | behgardi

روستای به غایت زیبا و پر درخت آدَران در جنوب دریاچه سد کرج و در شمال شهر کرج در کنار جاده کرج – چالوس و در 21 کیلومتری شهر کرج قرار دارد. این روستا را می‌توانیم مرکزیتی برای سایر روستاهای کوچک اطراف آن همچون ونس، نوجان، وینه و آئینسان به حساب آوریم. پل دختر کرج که با نام پل سلیمانیه و پل شاه عباسی از آن یاد می‌شود، یکی از مکان‌های دیدنی کرج مربوط به دوران صفویه است. این پل بقایای قدیمی‌تری دارد که به نظر می‌رسد، نخستین بار در دوره سلجوقی ساخته شده است.

قدیمی ترین شهرهای ایران نقاط دیدنی بی نظیر

اگر می خواهید به یکی از منابع طبیعی کرج که زیبایی این شهر را زیر پای شما قرار می دهد بروید، بام کرج جاهای دیدنی کرج بهترین انتخاب است. این بام یکی از بی نظیرترین مناطق دیدنی کرج را به مسافران هدیه می دهد که از چشم اندازی بی همتا برخوردار می باشد. بام کرج در دل کوه های عظیمیه قرار گرفته است که به همین دلیل برخی از مردم محلی به آن بام عظیمیه نیز می گویند.

  • کرج در تابستان‌ها آب و هوای نیمه بیابانی خشک دارد و هوای آن در زمستان سرد و کوهستانی است.
  • بسیاری از یخ‌نوردان در این زمان راهی آبشار می‌شوند تا با کمک تجهیزات حرفه‌ای، یک ورزش هیجان انگیز را تجربه کنند.
  • این قلعه در سال‌های اخیر و با الهام از سبک‌های معماری رنسانس یونان و روم باستان ساخته شده است و قدمت تاریخی ندارد.

برای بازدید کامل از این غار نیاز به وسایل حرفه‌ای غارنوردی می‌باشد. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است. این پاساژهای کرج برای خرید انواع لباس‌های بچه‌گانه، زنانه، مردانه و کیف و کفش، انتخاب‌های خوبی هستند.

آبشار نشترود