بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی؛【6+ مدلی عالی】 | behtarin-laptop

علت آن در نحوه رفتار زبان های برنامه نویسی با منابع سخت افزاری و همچنین میزان مصرف محیط IDE یا محیط توسعه یکپارچه است که در آن شما کدنویسی می‌کنید. در پنل سمت چپ این برنامه یک لیست وجود دارد که نشان می‌دهد قدرت پردازنده مرکزی کامپیوتر یا لپ تاپ شما در مقایسه با دیگر محصولات به چه صورت است و در چه جایگاهی بهترین لپ تاپ های دانشجویی قرار می‌گیرد. اگر بهترین نمایشگر ممکن را می‌خواهید باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول این که رزولوشن صفحه نمایش حتما FHD یا QHD یا حتی 4K باشد؛ زیرا رزولوشن بالاتر باعث می‌شود محتوا باکیفیت‌تر باشد و کمتر چشم‌های شما را خسته کند. کروم‌بوک‌های ممتاز فضای خاص خود را در بازار لپ‌تاپ دارند ولی این محصول شکاف بین لپ‌تاپ‌های سنتی قدرتمند و کروم‌بوک‌های فوق‌سبک را پر می‌کند. Asus Chromebook Flip C436F/C436FA شاید یکی از معدود نمونه‌های موجود در بازار باشد، با ترکیبی از قدرت فوق‌العاده، ویژگی‌های قابل توجه، ساخت ممتاز، اما برچسب قیمتی ارزان‌تر از رقبای خود.

  • اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ برنامه نویسی را دارید به فروشگاه اینترنتی قلاب مراجعه و با مقایسه دقیق قیمت ها میان چندین فروشگاه معتبر، بهترین لپ تاپ کدنویسی و برنامه نویسی را با اطمینان خاطر خریداری نمایید.
  • یکی دیگر از انتخاب‌های خوب خود را می‌تواند از بین لپ تاپ ایسوس و دسته بندی VivoBook انجام دهید.
  • از مهم ترین ویژگی هایی که هنگام انتخاب لپ تاپ های برنامه نویسی باید مد نظر داشته باشید، می توان به پردازنده مرکزی، حافظه رم و حافظه داخلی لپ تاپ اشاره نمود.
  • همین موضوع موجب شده تا برنامه نویسان هنگام خرید لپ تاپ مورد نظر خود با دغدغه های بسیار زیادی مواجه شوند.
  • یکی از مهمترین نقش‌ها در لپ تاپ مناسب برنامه نویسی بر عهده RAM است و همین ابتدا به شما بگوییم که رم اهمیت بسیار زیادی در لپ تاپ‌های برنامه نویسی داشته و سرعت اجرای کد ها و توسعه موبایل به این بخش بستگی دارد.
  • تنها نکته سایز صفحه نمایش هست که اگه با اون مشکلی ندارید بقیه چیزا اوکیه.

در میان محصولات برند های مختلف؛ ایسوس، لنوو، اپل، مایکروسافت و… لپ تاپ هایی یافت می شود که از نظر باتری، حافظه، نمایشگر و پردازنده در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند. بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی باید یک پردازنده قوی برای پردازش و اجرای سریع کد ها بدون کاهش یا افت سرعت داشته باشد. البته داشتن یک صفحه کلید راحت و یک صفحه نمایش با کیفیت هم به اندازه یک پردازنده مهم است. این مدل از بهترین لپ تاپ برنامه نویسی با نمایشگر رتینا و ۱۳٫۳ اینچی در ابعاد ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است. علاوه بر این مجهز به پردازنده اینتل i5-6267U، ۸ گیگ حافظه رم، گرافیک Iris Graphics 550 اینتل، ۲۵۶ گیگ حافظه SSD، وزن ۱٫۳۷ کیلوگرم و عمر باتری ۸ ساعته می باشد.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook K413EQ-EK370

اگر دنبال بهترین لپ تاپ برنامه نویسی با قیمت مقطوع و مشخصات مناسب می‌خواهید، لپ تاپ دل Vostro 3510 را گوشه‌ی ذهن داشته باشید. پردازنده این لپ‌تاپ نسل یازده اینتل مدل Core-i5 1135G7 است و همراه با ۸ گیگابایت رم DDR4 و حافظه داخلی SSD عملکرد مناسبی در برنامه نویسی دارد. یکی دیگر از لپ تاپ های برنامه نویسی که توسط برند دل تولید شده است مدل XPS 15 می باشد.

بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی؛【6+ مدلی عالی】 | behtarin-laptop

این لپ تاپ برای برنامه نویسی از سخت افزار بسیار مناسبی برخوردار است و به همین دلیل توانایی انجام بسیاری از فعالیت‌ها را دارد. این محصول MSI از صفحه نمایش ۱۶ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن به ۱۶۵ هرتز می‌رسد. این محصول به پردازنده Core i7 نسل ۱۲ اینتل مجهز شده و از پردازنده گرافیکی RTX 3050 شرکت Nvidia استفاده می‌کند. برخورداری از یک ترابایت حافظه SSD و ۳۲ گیگابایت رم هم باعث شده که این لپ تاپ گزینه‌ای فوق العاده باشد. در این راهنما چندین مدل از بهترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی ارزان و تا ۳۰ میلیون را معرفی کردیم.

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX706HEB-TF17.I53050