دی وی دی رایتر اینترنال کامپیوتر کیس استوک کامپیوتر استوک لپ تاپ استوک

دی وی دی رایتر اینترنال کامپیوتر کیس استوک کامپیوتر استوک لپ تاپ استوک

اینفناوری از روش‌های بهینه‌ی رایت و مصرف انرژی استفاده می‌کند و اطلاعات را با بالاترین کیفیت روی دیسک‌ کپی می‌کند. درایو نوری اکسترنالeBAU108توانایی پشتیبانی ازهمه‌ی فرمت‌هایCD و DVD را دارد. این محصول از توانایی رایت اطلاعات روی انواع دیسک‌ها، حتیDVDهای دولایهنیز برخوردار می‌باشد. دی وی دی رایتر چیست؟
در دهه‌های اخیر، به دلیل رایج شدن استفاده از دی وی دی، دی وی دی رایتر خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است.

نگهداری کنید تا گرد و غبار موقع حمل ، داخل آن نفوذ نکند، با این شرایط می توانید تا مدت زمان طولانی ازآن استفاده کنید. دی وی دی رایترها یک وسیله خوبی برای تهیه نسخه های پشتیبان از فایل های مختلف می باشد.دی وی دی ها سبک و نازک هستند که جا به جایی آنها راحت می باشد. برای اتصال، به پشت دیسک درایو که دارای محل اتصال پاور و آداپتور است، دقت کنید.

■ Silent Play در دی وی دی رایتر ال جی

این محصول از جنس پلاستیک و با ضخامتیبسیار کم و به اصطلاح به‌صورت اسلیم  ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا، وزنیبسیار پایین و سبک (220 گرم) رابه آن داده است. درایو اکسترنال یا درایو خارجی، یک درایو مستقل خارج از محفظه سیستم کامپیوتر است که منبع تغذیه و فن مخصوص خود را دارد و توسط یک کابل به کامپیوتر متصل می شود. اگر لپ تاپ باریک و سبکی انتخاب کرده اید که درایو داخلی ندارد، بهترین راه حل خرید درایو اکسترنال است. با تهیه‌ی این دستگاه، امکان تماشای فیلم و پخش موسیقی از روی سی دی و دی وی دی، و همچنین امکان کپی و رایت دی وی دی و سی دی برای شما به وجود می‌آید.

به کمک این دستگاه ها نیز می توانید اطلاعات موجود بر روی دی وی دی‌های  خود را پاک کرده و یا مجدداً بر روی آن‌ها اطلاعات جدید را قرار دهید. دی وی دی رایتر هم مانند دیگر دستگاه های رایانه، از اجزای مختلف تشکیل شده است. تمامی این اجزا، در مدل های مختلف این دستگاه وجود داشته و کارایی یکسانی دارند. قسمت متحرک رایتر
این بخش شامل بخش‌های ورود و خروج دی وی دی  و بخش های متحرک اپتیک است. قسمت موتور گرداننده دیسک
شاملیک موتور در وسط رایتر است که وظیفه چرخش دیسک را بر عهده دارد. قسمت اپتیک رایتر
در واقع این بخش شامل قسمت اپتیک و بازی حرکت دهنده اپتیک می‌باشد.

مشخصات و مزایای دی وی دی رایتر ASUS DRW-24D5MT

این روش ، علاوه بر کیفیت بالاتر نسبت به چاپ ، موجب افزایش عمر داده های تصویری و کاهش احتمال از دست رفتن آنها نیز می گردد . زمان زیادی از فراگیر شدن حافظه های قابل حمل مانند هارد اکسترنال یا فلش مموری نمی گذرد ، به همین دلیل ، کاربران بسیاری هستند که بخشی از خاطرات گذشته یا پروژه های قدیمی شان را روی دیسک های نوری ذخیره کرده اند . بخشی از آثار هنری هم وجود دارند که نسخه دیجیتالی نداشته و صرفا روی حافظه نوری ارائه شده اند .

  • زمان زیادی از فراگیر شدن حافظه های قابل حمل مانند هارد اکسترنال یا فلش مموری نمی گذرد ، به همین دلیل ، کاربران بسیاری هستند که بخشی از خاطرات گذشته یا پروژه های قدیمی شان را روی دیسک های نوری ذخیره کرده اند .
  • دی وی دی های دو لایه ، از حداکثر ظرفیت 8.5 گیگابایت برخوردارند که تقریبا دو برابر ظرفیت دی وی دی های تک لایه معمولی است .
  • این مشکل ممکن است به دلیل اختلال در فایل های ویندوز، اختلال در رجیستری، و یا ویروسی شدن سیستم رخ دهد.
  • همچنین ممکن است مشکلی در اتصالات کابل ها در داخل کیس وجود داشته باشد.