راهنمای خرید شیر گیوتینی یکی از پرکاربردترین شیرها در صنایع by elham keshavarz | کسری ساران

گیت ولو استنلس استیل، شیر دروازه‌ ای استنلس استیل، شیر کشویی استیلهمانطور که از نام این نوع از .. دیسک شیر گیوتینی اغلب به دلیل برخورد با سیال همیشه از جنس‌های استیل و فولاد با پوشش کرم و آلومینیوم برنز که مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی دارند تولید می‌شود. از آنجا که باز و بسته شدن شیرهای پنوماتیک و هیدرولیک به صورت بادی است، برای مکانیزه کردن خطوط از انواع شیر پنومایک استفاده می شود. شیرهای گیوتینی در سایزهای ۲″ اینچ الی ۲۴ اینچ تولید و عرضه میگردند جهت خرید کلیه شیرهای گیوتینی در سایزهای مشروحه زیر با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید. شیر دروازه‌ ای پی وی سی ، گیت ولو pvc ، شیر فلكه کشویی EPDMهمانطور که از نام این شیر دروازه‌ ای.. شیر دروازه‌ ای فولادی ، گیت ولو فولادی ، شیر فلكه کشویی فولادیهمانطور که از نام این نوع از گیت&..

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیر گیوتینی زبانه استیل مهاب آب ایرانیان” لغو پاسخ

راهنمای خرید شیر گیوتینی یکی از پرکاربردترین شیرها در صنایع by elham keshavarz | کسری ساران

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. گیت ولو فلنج دار ، نمایندگی گیت ولو فلنج دار ، فروش گیت ولو فلنج دارهمانطور که از نام این نوع ا.. شفت یا ساقه نیز از فولاد ساخته شده و رزوه های آن تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند تا در برابر سایش و فشار مقاوم باشند.

لذا در ساخت شیرهایی که در این صنایع مورد استفاده قرار می گیرد مانند شیرهای دروازه ای، شیرهای سوزنی و شیرهای یکطرفه، از نوعی آلیاژ به نام استنلس استیل استفاده می شود. این شیر ها می توانند از ابزار هایی مانند فلومتر برای باز کردن و بستن یک کانال پس از گذر میزان مشخص از جریان فرمان بگیرند. شیر گيوتيني جهت انتقال سيال با گرانروي بالا (سيال هاي لجنی) و يا سيالاتي که داراي ذرات جامد مي باشند مورد استفاده قرار مي گيرند. ميزان خوردگي اين نوع سيالات بسيار بالا بوده و به همين جهت شير گيوتيني به صورتي است که در حين عبور سيال بدنه و تيغه پايين ترين ميزان سطح تماس با سيال را خواهد داشت.

شیرهای گیوتینی یا چاقویی از جنس های چدن , فولاد و یا استیل در مدل های لاگ و ویفری با نوع عملگر دستی و پنوماتیک از سایزها 2 اینچ الی 36 اینچ در کلاس 150 بر اساس استاندارد ASME  B16.5 و مطابق با استاندارد PN10 PN16 , پینچ ولو PN6 تولید و عرضه می شود . شیر گیوتینی از بدنه و دیسک، سیت، سیت رینگ، استم، عملگر، پکینگ، اورینگ و مهره تشکیل‌شده است و با توجه به فشار کاری و درجه حرارت و نوع سیال جنس این اجزا متفاوت است. شیر چاقویی از یک دیسک، سیت رینگ و قسمت بالای آن از یک عملگر دستی یا اتوماتیک، استم و و پکینگ و اورینگ و  تشکیل شده است. با توجه به فشار کاری و درجه حرارت و نوع سیال جنس این اجزا متفاوت می باشد. طراحی منحصر بفرد مکانیکی این شیر, این امکان را می دهد که گیت استنلس استیل در داخل بدنه شیر نشسته و رینگهایی از جنس EPDM در تمام مدخل بدنه آب بندی خوبی فراهم نماید.

شیر گیوتینی و چاقویی

بطور مثال بعضي از انواع خاص آن  شيرهاي تا محدوده دمايي 73- تا 260 درجه سانتی گراد و فشار 22 بار را تحمل مي‌كنند. برای باز و بسته کردن این شیر می توان از حالت های دستی و اتوماتیک مانند پنوماتیکی استفاده کرد. شیر چاقویی یا شیر گیوتینی( Knife Valve )  از انواع شیرآلات صنعتی و زیرمجموعه شیرآلات کشویی می باشد.

  • جهت دریافت جزییات فنی و فهرست قیمت شیر چاقویی از مجموعه صنعتی ناین از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.
  • این شیرها تا دمای حداکثر 250 درجه سانتی گراد عملکرد مطلوبی دارند و تحمل هرگونه انبساط حرارتی را دارند.
  • این شیر معمولا با جنس بدنه و دیسک و سیت رینگ استیل و جنس سیت تفلون طراحی و تولید می گردد.
  • به دلیل طراحی خاص این شیر، عملکرد آن مستقل از سیال درون­ آن می باشد و بنابراین در جایی که سیال می تواند باعث ایجاد خوردگی و تخریب شود، استفاده از این شیرها کاملا مناسب می باشد.