شیر چاقویی چیست ️جدیدترین لیست قیمت شیر کشویی چاقویی | kasrasaran

به ویژه در مواردی که سیال دارای خواص اسیدی باشد؛ چرا که تیغه های این شیر از فلز ضد اسید ساخته می شود و در برابر خوردگی و سایش مقاوم است. نوعی از شیرهای صنعتی که به کمک حرک خطی یک تیغه فلزی جریان سیال را مسدود میکند. مسیر عبور سیال کاملا الاستومری و تیغه ( زبانه ) معمولا از جنس فولاد ضد زنگ. این نوع شیرهای برای عملکرد نیاز دارند که حتما به صورت ویفری در خط لوله نصب شوند و از هر دو طرف مهار شوند در غیر اینصورت عمل آببندی را به درستی انجام نمی دهند.

شیر کشویی چاقویی عموما با جنس بدنه استنلس استیل، کربن استیل و چدنی تولید و عرضه می شوند. عموما در تمام انواع شیر چاقویی، جنس دیسک از استنلس استیل می باشد. دلیل این امر این است که عموما دیسک شیر کشویی چاقویی در معرض خوردگی، سایش و فرسایش قرار دارد. بنابراین، جهت تضمین عملکرد مناسب شیر درطولانی مدت، دیسک شیر باید از مقاومت مناسبی برخوردار باشد.

  • گیربکس باعث کاهش نیروی مورد نیاز برای تغییر وضعیت شیر می‌شود و در عین حال سرعت شیر را کاهش می‌دهد.
  • پس از برش از طریق رسانه، تیغه در یک مهر و موم الاستومری قرار می گیرد.
  • در واقع دلیل متفاوت و متمایز شدن شیرهای چاقویی از شیرهای دروازه ای همین نوع اتصالات تعبیه شده در آن‌هاست.
  • از جمله شیرآلات چاقویی موجود و قابل عرضه در فروشگاه مجاز و معتبر پویاب، شیر چاقویی لاگ، شیر‌ چاقویی ویفری دو طرفه slurry با عملگر پنوماتیک، شیر چاقویی ویفری دو طرفه slurry دستی، شیر چاقویی ویفری یک طرفه با Rising Stem و …
علاوه بر این، شیر کشویی چاقویی به گونه ای طراحی شده است که به آرامی باز و بسته می شود؛ این امر سبب می شود تا شیر در برابر ضربه قوچ مقاوم باشد. این شیرها برای استفاده در محیط های خورنده، فرسایشی و ساینده مناسب هستند. شیر چاقویی دستی یک شیر دروازه‌ای لبه‌ای چاقوی ویفری یک طرفه است که در خط لوله صنعتی برای عملیات روشن و خاموش استفاده می‌شود.

از سایز 2 تا 36 اینچ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. در واقع به کمک نیروی الکترومغناطیسی ایجاد شده در ولو و مکانیزم تعبیه شده در شیر برقی باز و بسته می‌شود و به این ترتیب جریان قطع یا وصل می‌گردد. همچنین اینکه مهره ماسوره این شیر ها یکی از مزیت های مهم آن می باشد به طوریکه بدون اینکه شیر را از خط جدا نمود شیر به راحتی قابل تعویض است . کلیه قطعات چدنی و فولادی توسط رنگ اپوکسی پودری آبی (RAL 5005) یا (RAL 5015) به روش الکترواستاتیکی و ضخامت ۲۵۰ میکرون پوشش داده می شوند. به خاطر اينكه مكانيسم كاركرد اين شيرها بطور كلی مستقل از سيال درون آن اینجا را نگاه کن است.

شیر چاقویی چیست ️جدیدترین لیست قیمت شیر کشویی چاقویی | kasrasaran

شیر دروازه‌ای چاقویی هنگام برخورد با دوغاب، مواد ساینده، خورنده و چسبناک بسیار مفید هستند. این نوع شیر در حالت کاملا باز دارای افت فشار کم، کارکرد ساده، وزن سبک و مقرون به صرفه می‌باشد. شیر دروازه‌ای در کاربردهای فاضلاب که در آن خوردگی یک نگرانی عمده است بسیار مفید هستند. شیر صنعتی در سیستم‌ها و فرآیندها برای قطع، وصل و کنترل جریان سیال به کار می‌رود.

جزوه راهنمای خرید فشارسنج صنعتی