نمایندگی ایساتیس در کرج فروش محصولات ایساتیس در کرج سرویسکار مجاز تاچی استان البرز | parsepackage

در ادامه، مطالبی طبق لیست زیر تهیه کرده ایم که در مورد محصولات ایساتیس راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. کارکرد مدل های آنالوگ و دیجیتالی پکیج ایران رادیاتور در صورتی که ظرفیت های یکسانی داشته باشند، برابر بوده است و تفاوت آن ها فقط در ابعاد است. در نتیجه میزان تولید آب گرم مصرفی و توان گرمایشی در این پکیج ها به یک اندازه است.

سرویس پکیج شوفاژ دیواری در کرج

ولی توجه داشته باشد که گران بودن این دستگاه ها نشان دهنده عملکرد بهتر آن ها نیست. شما باید توجه داشته باشید که چه ظرفیتی برای مساحتی که می‎خواهید پکیج را در آن قرار دهید، مناسب تر است. توجه داشته باشد که قطعات پکیج هایی که ساخت کشور چین هستند، قطعات مطمئنی نیستند و کیفیت مطلوبی ندارند.

فروش پکیج در کرج

نمایندگی ایساتیس در کرج فروش محصولات ایساتیس در کرج سرویسکار مجاز تاچی استان البرز | parsepackage

در رادیاتورهای آلومینیومی هر پره از شمش آلومینیوم A413 ساخته می شود و قدرت گرمادهی مشخصی دارد. با ترکیب تعداد پره ها میزان گرمای مورد نیاز را متناسب با فضای مورد نظر را می توان به دست آورد. به علت داشتن سطوع جانبی رادیاتور آلومینیومی سطح تماس بیشتری با هوای محل نصب نسبت به رادیاتورهای فولادی دارد. همچنین به دلیل هدایت حرارتی بهتر نسبت به فولاد دارای ضریب حرارتی بیشتری نیز نسبت به فولاد می باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره فروش پکیج در کرج می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. در این حالت، اگر در زمینه خرید محصول نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان فروش این مجموعه منتظر تماس شما خواهند بود تا بتوانند با راهنمایی خود، به شما کمک کرده تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

  • شما می توانید برای اطلاع از تعمیر پکیج در کرج این مطلب را بهترین تعمیرکار پکیج در کرج تا آخر بخوانید.
  • یک بار قبل از شروع فصل سرما و یک بار هم پس از به اتمام رسیدن آن، در این نوع سرویس قطعات به صورت جزئی بررسی شده و عیب‌های آن‌ها را برطرف می‌کنید.
  • با ترکیب تعداد پره ها میزان گرمای مورد نیاز را متناسب با فضای مورد نظر را می توان به دست آورد.
  • شرکت تاسیسات هدایتی یکی از نمایندگان فروش پکیج فرولی ایتالیا است که با سالها سابقه در این زمینه توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند.

در ابتدا ایساتیس با وارد کردن پکیج های دیواری شرکت آریستون و برعهده گرفتن خدمات پس از فروش محصولات تحت نام تجاری ایساتیس مشغول به کار شد. بعد از چند سال فعالیت ایساتیس و استقبال مردم از محصولات ارائه شده، گروه ایساتیس تصمیم به مونتاژ پکیج های دیواری آریستون در کارخانه واقع در یزد گرفت. با انجام این تغییر در شرکت صنعتی ایساتیس ضمن جاری ساختن دانش روز اروپا در ایران منجر به کارآفرینی در استان یزد شد.

فقط کافی اسا تماس بگیرید، کارشناسان نصب ایساتیس به سرعت به محل شما اعزام می شوند. رادیاتور پنلی ایساتیس با بالاترین ضریب حرارتی در میان مدل های مشابه موجود در بازار محصولی باکیفیت و با راندمان بالاست. کارت گارانتی با امکان ۱۵ سال تعویض خدمت بی رقیبی است که می توانید با خرید از نمایندگی ایساتیس در کرج از آن بهره مند شوید. خط تولید و تکنولوژی پیشرفته ایساتیس از شرکت معتبر ایتالیایی LEAS وارد شده است. ظاهر رادیاتورهای پنلی با توجه به جایگیری پنل ها در فصای داخلی و نقشی که در دکوراسیون دارند، بسیار پر اهمیت است.

ما بعنوان نمایندگی مجاز پکیج در کرج