هتل فردوسی تهران، رزرو و عکس اتاق هتل فردوسی تهران، قیمت سال 1402 | ariabooking

هتل فردوسی تهران، رزرو و عکس اتاق هتل فردوسی تهران، قیمت سال 1402 | ariabooking

درحال حاضر “ایران ایر کارگو” با ناوگانی متشکل از سه فروند هواپیما وظیفه حمل و نقل بار برای هما را بر عهده دارد. با ثبت‌نام در اسنپ تریپ و خرید از سایت یا اپلیکیشن امتیاز همراهی بگیرید، امتیازهایتان را به تخفیف تبدیل کنید و سفر ارزان‌تری داشته باشید. در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌. با رزرو این هتل، یک هدیه 1,400,000 تومانی برای استفاده از تفریحات کیش به شما تعلق می‌گیرد.

کلاس‌های پرواز و انواع بلیط هواپیمای ایران ایر

هستش که برای مهمانها به وضوح معرفی نمیشه و اکثرا از این امکانات هتل ، مسافرین محترم بیخبر هستند. خیابان فردوسی علاوه بر ایستگاه بی‌آر‌تی، به ایستگاه مترو هم دسترسی دارد (فاصله پانصد متری تا ایستگاه متروی امام خمینی) و با توجه به اینکه در منطقه طرح ترافیک واقع شده، استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای مسافران راحت‌تر است. پایانه بیهقی، راه آهن و فرودگاه مهرآباد را با کمتر از نیم ساعت رانندگی خواهید دید.

لیست هتل های مشهد

ترمینال مسافربری غرب، شرق، و جنوب تهران هم با 20 تا 30 دقیقه رانندگی از هتل فردوسی تهران در دسترس شما هستند. پارک شهر و تئاتر سنگلج در نزدیکی هتل بزرگ فردوسی تهران قرار دارند و برای کمی قدم زدن می‌توانید به این پارک سر بزنید. با 10 دقیقه پیاده‌روی از هتل به خیابان سی‌تیر می‌رسید که محل غذاهای خیابانی و متنوع در تهران است و در شب جنب و جوش خاصی دارد. کافه و رستوران‌های خوب و قدیمی مانند کافه نادری در نزدیک هتل بزرگ فردوسی تهران قرار دارند که رفتن به آنها خالی از لطف نیست.

در کل محیط ارومی بود برای استراحت و پیشنهاد میکنم از این هتل استفاده کنید. پرسنل خیلی مودب بودن و خدمه نظافتچی واقعا کارشون عالی بود چون اتاق ها خیلی برق میزد و همه جا تمیز بود. هتل بسیار خوب و با کیفیتی است که با توجه به موقعیت دسترسی خوبی نیز دارد.

به هتل فردوسی خوش آمدید

وجود نشان آنی در هر اتاق هتل نشانگر این است که میتوانید بلافاصله پس از پرداخت وجه رزرو، به صورت کاملا آنلاین، وچر اتاق را تحویل بگیرید و دیگر مجبور به انتظار چند دقیقه ای بابت استعلام از هتل به منظور رزرو خود نیستید. در این هتل برخورد کارکنان بسیار عالی و حرفه ای، تمیزی اتاقها و نظافت خوب، کیفیت غذا خوبه واقعا ولی تنوع صبحانه بسیار پایینه و تلفن هتل استقلال تهران واقعا شوکه شدم. مهمان پشت درب هتل نمی ماند تا فقط سر ساعت اتاق تحویلش شود و این خیلی مهم است. بوفه رستوران زیتون مملو از پیش غذاها و اردورهای ایرانی و فرنگی بوده و آماده ی پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.این رستوران امکان پذیرایی تا 350 نفر را دارا بوده و با سیستم صوتی تجهیز شده است. در گذشته، علاوه بر شرکت حمل و نقل هوایی بار “ایران ایر کارگو”، شرکت هواپیمایی “ایران ایرتور” و “گروه هتل‌های هما” نیز از خانواده هما بودند که به علت مشکلات مالی فروخته و واگذار شدند. “گروه هتل‌های هما” به سازمان تأمین اجتماعی و “هواپیمایی ایران ایرتور” به بخش خصوصی فروخته شدند.

  • تمامی این مراحل برای رزرو آنلاین هتل فردوسی تهران در چند دقیقه اتفاق می‌افتد و بعد از آن خرید شما تکمیل می‌شود.
  • ایران بوکینگ، مرجع معرفی هتل های ایران بهمراه امکان رزرو هتل بصورت انلاین و با تخفیف ویژه است.
  • می‌بینید که با هر قصد و نیتی عازم تهران شده باشید، اقامت در هتل  فردوسی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.
  • هتل بزرگ فردوسی تهران در خیابان فردوسی و مرکز شهر تهران قرار گرفته که در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید موقعیت دقیق آن بر روی نقشه را هم ببینید.
  • در کل محیط ارومی بود برای استراحت و پیشنهاد میکنم از این هتل استفاده کنید.
  • این هتل با متروی امام‌ خمینی، تنها ۸۰۰ متر فاصله دارد و علاوه بر آن اگر پنج دقیقه تا انتهای خیابان امام خمینی قدم بزنید، تاکسی‌های خطی و اتوبوس برای رفت و آمد به سراسر تهران در دسترس شما خواهد بود.