آموزش کنکور با روشهای منحصربهفرد موسسه حرف آخر

همانطور که گفته شد یکی از ویژگیهای بسیار خوب و حائزاهمیت آموزش زبان انگلیسی با سریال فرندز یاد گرفتن بیش از حد واژگان انگلیسی است. بر این اساس بحث جزئیاتش مثلاً اینکه امسال دروس عمومی در کنکور باشد یا نباشد حاشیهای بیش نیستند. موسسه حرف آخر از سال 1400 قصد دارد در اکثر شهرها و مراکز استان ها دفتر نمایندگی داشته باشد تا دانش آموزان با خیال آسوده تری ثبت نام خود را انجام دهند و تمامی دانش آموزان ایران بتوانند به راحتی با آموزش این موسسه آشنایی زود هنگامی داشته باشند نه اینکه فقط در زمان کنکور درصدد آشنایی با این موسسه باشند. استاد فاطمه حجتی دارای دکترای زیست شناسی از دانشگاه تربیت مدرس ایران و دانشگاههای Baylor و Lamar تگزاس، ایالات متحده آمریکا هستند. او به تحقیق کارشناسی درباره چگونگی فعالیت مدارس کشورهای مختلف در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: با اینکه بسیاری از مدارس دنیا در طول دوران کرونا باز بود و دانشآموزان به مدرسه میرفتند، این موضوع برای من سوال بود که چرا مدارس ایران تعطیل است؛ بنابراین از همان ابتدا تلاش کردم تا بازگشایی مدارس انجام شود و از اواسط فرودین سال جاری مدارس به طور کامل بازگشایی شد و دانشآموزان سر کلاسهای درس رفتند.

همانطور که گفته شد تخفیفات در همه بازه ها وجود دارد اما اگر احساس کردید که در یک بازه مثلا نزدیک کنکور یا هر بازه دیگر ، تخفیفات کمی بیشتر میباشد و برای شما به صرفه تر هستش ولی نمیتوانید خرید خود را انجام دهید میتوانید تخفیف را برای خود رزرو نمایید و هفته ها و ماه های آینده خرید کنید. وی سوابق تحصیلی برای انتخاب افراد شایسته برای حضور در دانشگاههای کشور را کافی میداند و به قدس میگوید: البته باید روی این موضوع مقداری کار شود و از سوی دیگر باید به دستگاه متولی برای اجرای مصوبه کمی فرصت بدهیم.

برای ارتباط با موسسه حرف آخر در هر زمانی میتوانید با شماره تماسی که در اختیارتان قرار دادیم تماس بگیرید. برای خرید غیرحضوری که راحت ترین روش برای دریافت پکیج های حرف آخر میباشد و اکثر دانش آموزان از این روش خرید خود را انجام میدهند شما باید شماره حساب حرف آخر را دریافت نمایید و پکیج هایی که مدنظر شما هستند را با تخفیفات محاسبه نمایید و هزینه را به حساب موسسه واریز نمایید و مشخصات فیش واریزی را در اختیار مشاوران قرار دهید و پکیج ها از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد. پکیج صفر تا رتبه حرف آخر شامل 6حلقه دی وی دی آموزشی میباشد و آموزش تمامی دروس عمومی و تخصصی را شامل میشود. حجتالاسلام احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با توجه به حواشی بهوجودآمده در کنکور سال 1401 گفت: پیش از این مسئولان سازمان سنجش با حضور در کمیسیون گزارش از مسائل پیشآمده در برگزاری کنکور در سالهای گذشته و استفاده از وسایلی از جمله پاککن سیمکارتخور یا هندزفری نامرئی و همچنین راهکارهای مقابله با این شیوهها، گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه کرده بودند.

به گزارش ایرنا، حمزه هادی پور روز پنجشنبه در آیین دومین روز برگزاری کنکور سراسری اظهار داشت:امسال تمامی آزمون های رشته های کنکور سراسری در نوبت صبح و از ساعت هشت برگزار می شود. در این دوره ساعت برگزاری کلاسها به گونهای برنامهریزی میشود که افراد شاغل هم بتوانند در کلاسهای حضوری شرکت داشته باشند. تو این صفحه می تونید ویدئوهای تدریس رایگان دروس ریاضی، حسابان، زیست و شیمی دوره دوم دبیرستان و کنکور و ریاضی نهم دوره اول رو به صورت رایگان مشاهده کنید. اساتیدی همچون استاد همدانی در درس زیست شناسی ، استاد کامیار در درس فیزیک ، استاد سلوکی در درس شیمی ، استاد منتظری در درس ریاضی ، مشغول ضبط آموزش پکیج ها هستند و استاد یوسفیان پور ، استاد وحدت ، استاد محمودی و استاد محسن منتظری آموزش دروس عمومی حرف آخر را به عهده دارند که برای آشنایی بیشتر با این اساتید میتوانید با شماره تماس موسسه حرف آخر در ارتباط باشید و نمونه آموزش این اساتید را به صورت رایگان دریافت نمایید. اگر میخواهید درباره گوگل و سرویسهای مختلف آن بیشتر بدانید، از سایت فرادرس هم میتوانید استفاده کنید. اگر میخواهید درباره نحوه حفاظت از حریم خصوصی و حسابهای کاربری خود در شبکههای اجتماعی بیشتر بدانید، این کتاب برای شما است که میتوانید دانلود رایگان کتاب آموزش کامپیوتر را انجام دهید.

بعد از مشاهده آموزش این 20 درصد شما میتوانید به صورت جدی تر آموزش هارا دریافت نمایید و برای اینکار میتوانید از طرح ها و برنامه های مشاوران اطلاعاتی کسب نمایید و ثبت نام برای پکیج های کامل و طرح نخبگان را انجام دهید. ما در اینجا آدرس دفتر مرکزی حرف آخر را در اختیارشما قرار خواهیم داد ولی حتما توجه داشته باشید قبل از مراجعه حتما با شماره تماسی که درج نموده ایم هماهنگی اولیه را انجام دهید سپس برای دریافت بسته رایگان و یا ثبت نام در طرح ها میتوانید مراجعه نمایید و بدون اینکه معطل شوید به کار شما رسیدگی خواهد شد. ثبت نام حرف آخر شرایط پیچیده ای ندارد و فقط کافی است با مشاوران این مجموعه که شماره تماس آنها را درج نموده ایم تماس بگیرید و از طرح ها و پکیج های صفر تا صد و پروژه 6040 اطلاعاتی کسب نمایید و سپس با دادن مشخصات خود ، ما برای شما سامانه دانش آموزی ایجاد خواهیم نمود و کد دانش آموزی دریافت خواهید کرد و از آن لحظه جزو دانش آموزان حرف آخر خواهید بود و از پکیج ها و مشاوره های این موسسه میتوانید نهایت استفاده را داشته باشید. این اساتید در هر لحظه باید در دسترستان باشند، پشتیبانی مناسب و حرفه ای به عمل آورند، در هنگام تدریس منابع گوناگونی را معرفی کنند و در نهایت نیز مطابق با برنامه پیش رفته و هدف مند باشند.

دانش آموزان زیادی روزانه با دفتر موسسه حرف آخردر تهران تماس میگیرند تا بتوانند سوالات خود را مطرح نمایند ولی شاید با مشکلاتی روبه رو شوند و باید وقت زیادی را پشت خط منتظر باشند تا بتوانند با مشاوران صحبت کنند. غفلت از ریاضیات به تمام علوم و دانش ها لطمه می زند. بسیاری از اوقات، پوستر ها و تبلیغاتی که مشاهده می کنید با استفاده از نرم افزار های هنری مثل فتوشاپ و با کامپیوتر ساخته شده اند. شرایط خاصی برای رزرو تخفیف حرف آخر وجود ندارد و شما میتوانید به راحتی تخفیفات را رزرو نمایید و ماه های بعدی هزینه پکیج ها را به حساب موسسه واریز نمایید و با همان قیمت قبلی برای شما محاسبه خواهد شد.

برای دریافت مشاوره در زمینه آموزش کنکوری و انواع بسته های حرف آخر و نحوه صحیح مطالعه دروس و نحوه صحیح تست زنی میتوانید با شماره تماس حرف آخر ارتباط بگیرید که این شماره را برای شما درج نموده ایم. قیمت محصولات حرف آخر را میتوانید به صورت پی دی اف دریافت نمایید که قیمت تمامی دروس عمومی و اختصاصی برای رشته های تجربی و ریاضی و انسانی را در آن مشخص نموده ایم و با توضیحات مشاور میتوانید علاوه بر محاسبه توسط مشاور ، خود شما نیز جهت اطمینان کامل تخفیفات را حساب نمایید. دانش آموزان در پایه های ابتدایی و متوسطه اول نیز میتوانند 20% از مجموعه محصولات حرف آخر را رایگان دریافت نمایند و ما این فرصت را به شما داده ایم که بتوانید با این موسسه تماس بگیرید و مشخصات خود را در اختیار مشاوران قرار دهید و پکیج های رایگان برای شما ارسال خواهد شد. صرفنظر از نتیجه کشمکش میان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی آنچه میماند بررسی نظرات مخالفان و موافقان و نتیجه تصمیمی است که با اتخاذ آن قرار است سرنوشت بیش از یک میلیون داوطلب کنکور رقم زده شود.

حجت الاسلام علیرضا صادقزاده با اشاره به اینکه دروس عمومی و ضریب خاص آنها در کنکور موجب افزایش نگاه ابزاری مربیان و خانوادهها شده بود، میافزاید: ضمن اینکه دیگر چندان در تربیت دینی و اجتماعی دانشآموزان مؤثر واقع نمیشد. به هرحال من با سیستم تأثیرگذاری دروس عمومی در آزمون مشکل دارم و معتقدم حذف این دروس از کنکور موجب میشود دندان طمع از این نگاه ابزاری بکنیم و به سمت تربیت دینی، اجتماعی و فرهنگی برویم و تربیت عمومی را از یک منظر دیگر و نه از منظر کنکور و ورود به دانشگاه دنبال کنیم. از این رو اگر میخواهیم یک انسان در تراز سند تحول آموزش و پرورش تربیت کنیم قطعاً باید مصوبه «سیاستها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» مورد بازنگری قرار گیرد؛ به طوری که یا همه دروس در کنکور باشند و یا هیچ درسی نباشد تا آسیبی از این نظر وارد نشود. ارزش این بسته که در قالب دی وی دی آموزشی ارسال خواهد شد چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزا تومان میباشد که به صورت رایگان و شاید با یک هزینه پستی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ما اینجا شماره موبایل مشاوران را در اختیار شما قرار داده ایم تا هر لحظه که مایل بودید و بدون معطلی تماس خود را بگیرید و با مشاورانی که به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود صحبت کرده و سوالات خود را مطرح نمایید. در مورد آدرس دقیق حرف آخر و نحوه هماهنگی در پایین توضیحاتی ارائه داده ایم. خیلی از دانش آموزانی که قبلا به سامانه پیامکی حرف آخر ارسال پیامک داشته اند و مشاوران این مجموعه با آنها تماس گرفته اند پکیج های رایگان را دریافت کرده اند و یا از طریق دوستان و آشنایان خود پکیج رایگان را دریافت کرده اند و آموزش تمامی دروس اساتید را مشاهده نموده اند. دانش آموزانی که از پکیج های آموزشی حرف آخر استفاده میکنند در کلاس های رفع اشکال اساتید نیز شرکت خواهند کرد که تنها موسسه کنکوری میباشد که همچین امکاناتی را برای دانش آموز فراهم آورده است. در اینجا شما را با تاریخچه موسسه حرف آخر آشنا خواهیم ساخت سپس نحوه دریافت پکیج رایگان و دریافت مشاوره رایگان را به شما خواهیم گفت و شماره تماس مشاوران حرف آخر را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در مورد نحوه مشاوره نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

موفقیت در کنکور سایت amoozesh-agrcs حق شماست! برای موفقیت در کنکور شما نیاز به منبع خوب ، برنامه ریزی خوب و مشاوره خوب دارید. و برای بروز و شکوفایی استعدادهای خود نیاز به همراهی ما والدین را دارند تا با ایجاد بستر مناسب در جهت آماده سازی آینده درخشان آنها کوشا باشیم . ICDL- International Computer Driving License ICDL گواهینامه ای است بین المللی جهت استفاده از کامپیوتر در حدی که نیازهای مقدماتی و اصلی کاربر را پاسخگو باشد . در واقع همیار زبان سعی کرده است تا همواره در ارائه و انتشار جدیدترین مطالب و مقالات آموزشی پیشتاز باشد و بدین منظور مجموعه ای از بهترین مطالب آموزشی را به ویژه در زمینه آموزش زبان انگلیسی ترجمه کرده و به علاقه مندان این زبان جهانی تقدیم کند. در این مطلب شما را با انواع روشهای آموزش زبان انگلیسی آشنا میکنیم تا بتوانید با شرکت در کلاسهای حضوری یا آنلاین، این زبان محبوب و پرکاربرد بین المللی را به خوبی آموزش ببینید. در پکیج آموزشی کنکور زیر صد سنجش صفر تا صد مطالب درسی به طور کامل آموزش داده شده. کاملترین پکیج برای آشنایی با آموزش موسسه حرف آخر همین پکیج صفر تا رتبه میباشد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی به گونهای است که آزمونهای عمیقتر پایان سال تحصیلی اثر خود را روی کنکور میگذارد و به همین علت آموزش و پرورش با این مصوبه موافق است. همچنین حضور دروس عمومی در کنکور چندان اثر مثبتی برای تعیین شایستگی افراد برای پذیرش در دانشگاههای کشور ندارد. اتفاقی که میافتد این است که مثلاً درس زمینشناسی با اینکه در کنکور حضور دارد ولی چون ضریبش صفر است دانشآموزان و مدارس این درس را خیلی جدی نمیگیرند. در حقیقت این موضوع خیلی دیر مورد توجه دانشمندان قرار گرفت و منشأ ظهور آن بهصورت جدی در قرن هفدهم میباشد.

هر فیلمی خارجی که دوست دارید انتخاب کنید. دروس زیست شناسی – شیمی – ریاضی – فیزیک – ادبیات – دین و زندگی – عربی و زبان جزو پکیج های کامل حرف آخر میباشد و دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی از این پکیج و دانش آموزان رشته انسانی نیز دروس تخصصی بیشتری را دارند که از آنها استفاده خواهند کرد. در روش حضوری نیز شما میتوانید به دفتر حرف آخر مراجعه نمایید و به صورت حضری هزینه پکیج ها را کارت بکشید. شما میتوانید در تایمهای آزاد با دوستان یا اعضای خانوادهتان به زبان انگلیسی صحبت کنید حتی اگر تنها هستید، میتوانید به زبان انگلیسی فکر کنید یا مقابل آینه بایستید و درباره موضوع مشخصی با خودتان صحبت کنید. سعی کنید در محیط دوستان خود که مانند شما هدف یادگیری سریع زبان انگلیسی را دارند قرار بگیرید و با شرکت در دورهها به همراه دوستانتان دانش خود را توسعه دهید!