اموزش نکات نصب دزدگیر اماکن

نصاب دوربین مدار بسته توانایی تشخیص دوربین مورد نیاز برای یک محیط و یا مکان خاص و همچنین نصب اصولی و استاندارد آن را میداند. تمامی تجهیزات تشخیص دهنده و اعلام کننده هشدار بر روی این پنل نصب می شوند و همچنین فرمان تماس تلفنی نیز توسط پنل مرکزی به تلفن کننده ها صادر می گردد. 1. درهنگام خرید دزدگیر اماکن به نوع و برند و گارانتی دستگاه توجه کنید,دستگاه های به روز سیم کارتی هستند و امکانات زیادی را برای شما به همراه می آورند.سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که شرکت خدمات دهنده آن داخل کشور باشد و از لحاظ خدمات درآینده شمارا دچار مشکل نکند. در بالا خلاصهای ساده از کاربردهای دزدگیر آمده است، اما میتوان با فاکتور گرفتن از آنچه در جهت نقد و بررسی دزدگیر گفته شد به این توجه کرد که هشدارهای ارائه داده شده میتوانند برای هر مکان یا خانهای که نیاز است امنیت در آن بهبود یابد، مفید باشند.

با این وجود هنوز هم نصاب شما باید اطمینان حاصل کند که هارد دیسک به کار گرفته شده با سیستم نظارتی تان سازگار است. دوربین های اتاق کودک ، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید ، طراحی و ساخته شده اند . از برند هایی که این نوع محصولات را ارائه می دهند می توان به داهوا، هایک ویژن و ویووتک اشاره کرد. در ساختمان زندان ها نیز برای کنترل زندانیان از این سیستم نظارتی استفاده می کنند. در نتیجه برای استفاده از این مزایا لازم است در اسرع وقت نسبت به نصب دزدگیر ساختمان اقدام کنید.

در این بخش قصد داریم شما را با اصول نصب دوربین مداربسته آشنا کنیم. در بخش دیگری از مقاله نکات مهمی را بیان کردیم که باید پیش از خرید هر نوع دزدگیری، آنها را در نظر بگیرید و بسته به نیاز خود و البته بودجهای که در اختیار دارید، در نهایت خرید خوبی را انجام دهید. هر چه فاصله کانونی لنز بیشتر باشد تصویر را کمتر متمرکز میکند و زاویه دید دوربین کمتر خواهد بود. هر چقدر که تعمیرات موبایل تخصصی تر صورت پذیرد، موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل محتمل تر خواهد بود. اما اگر نیازی به این دسترسی ندارید و یا در مکانی هستید که امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد می توانید دسترسی به تصاویر از طریق موبایل و سایر دستگاه های غیر ضروری را حذف نمائید. دزدگیر اماکن سیم کارتی یکی از محصولات سیستم های حفاظتی است که مجهز به یک ماژول سیم کارت گردیده و کاربر میتواند توسط این ماژول فرامین را به صورت کدهای دستوری ارسال کند و دستگاه را از راه دور فعال یا غیر فعال کند و یا از دیگر امکانات دستگاه استفاده نماید.

نصب و راه اندازی دزدگیر در این سیستم به دلیل برقراری تماس تلفنی نسبت به نوع قبلی منطقی تر می باشد این سیستم بلافاصله پس از فعال شدن با استفاده از تلفن کننده و خط شهری با شماره های داخل حافظه تماس میگیرد. سپس دکمه قفل باز ریموت را نگه دارید .حال ریموت با دستگاه تنظیم شده است . این سوییچ در اثر نزدیک و دور شدن به قطعه دوم که مجهز به آهنرباست، باز و یا بسته می شود. در اثر این فعالیت ها، امواجی با فرکانس پایین تولید و منتشر می شوند. این ردیاب ها امواجی با فرکانس 15 تا 75 کیلوهرتز را تولید می کنند که در محدوده شنوایی انسان ها نیست. این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است . بیم خطی، جهت حفاظت پیرامون میتوان از دزدگیر و یا چشم الکترونیک فضای باز استفاده نمود.بیم لیزر با تکنولوژی ها و مدل اپتیکی، رادیویی، بیم میله ای، لرزشی عرضه میشود، بیم خطی بیسیم و یا با سیم به پنل مرکزی دزدگیر متصل میشوند.

محیط یک مکان را میتوان با استفاده از انواع آشکارسازها نیز مورد محافظت قرار اهمین نصب دوربین مداربسته داد. حداقل دوربینی که برای خانه نیاز دارید با توجه به موقعیت مکانی خانه شما باید بین ۱ الی ۳ دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR، کابل دوربین مداربسته (شبکه یا کواکسیال) و کابل برق باشد. با توجه به بهبود بخشیدن امنیت منازل، دزدگیرها به یکی از وسایل مهمی تبدیل شده است که هر خانه با آن تجهیز میشود. با توجه به نوع سیستم مداربسته ای که انتخاب می کنید، نوع کابل کشی نیز تغییر می کند. هر کدام از این دوربین ها، با توجه به شرایط شما و نیاز به استفاده از آن در محیط داخلی یا خارجی، میدان دید مد نظر و دیگر المان ها، انتخاب می شوند. این طرز عملکرد، در همراهی با جریان برق (اغلب 12 ولت) باعث می شود تا پنل دزدگیر اماکن، به راحتی کار خود را انجام دهد.

نصب دزدگیر اماکن اما اگر میخواهید یک سیستم امنیتی پایدارتری داشته باشید که مشکلات احتمالی دوربین مداربسته بیسیم را نداشته باشد باید به سراغ خرید دوربین مدار بسته با سیم بروید. بسیاری از سیستمها این روزها با شناسایی یک مزاحم توسط ARC (مرکز دریافت زنگ هشدار) نظارت میشوند. دستگاههای DVR به صورت معمول در تعداد کانالهای 4 کانال، 8 کانال، 16 کانال و 32 کانال تولید میشوند. قیمت دزدگیر منزل در بازار سیستم های حفاظتی بسیار متفاوت است ، دزدگیر اماکن یا سیستم حفاظتی ساختمان بستگی به تعداد ماژول های دزدگیر و لوازم جانبی و لوازم ارتباطی و وارداتی و یا تولید داخلی بودن دزدگیر بسیار متفاوت استدزدگیر های منازل بستگی به بی سیم بودن یا باسیم بودن بسیار قیمت های متفاوتی را دارا می باشند. حسگرهای شکستن شیشه به منظور حفاظت قسمت ورودی ساختمان ها به کار می روند. آتش سوزی های سریع مثل آتش سوزی اجاق گاز، کاغذ و مایعات قابل اشتعال فورا توسط این حسگرهای یونی تشخیص داده می شوند.نوع مدرن تر و امن تر حسگرهای دود و حرارت، سنسور فوتوالکتریک است.

امروزه تمرکز این شرکت بر تولید محصولات تحت شبکه است که در کشور انگلستان فروش بسیار بالایی را هم داشته است. امروزه این وسیله برای خیلی از مکان ها لازم و ضروری شده است. این محصول انواع مختلفی دارد، در نوع آنالوگ آن برای انتقال اطلاعات خود باید ابتدا تصاویر را به سیگنال های رادیویی تبدیل کند و بعد آنها را ارسال نماید، با اینکه قیمت دوربین مداربسته وایرلس آنالوگ، نسبتا پایین است، ولی استفاده از آنها امروزه به شدت محدود شده است. با اینکه این وسیله از خیلی جهات به مانند دی وی آر است اما به واسطه دریافت دیتا در بستر شبکه امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهد که به هیچ عنوان در توانایی سیستم های آنالوگ نیست. با توجه به برد آنها خروجی فرکانس این نوع دوربین ها متفاوت است. در هنگام خرید یک دزدگیر اماکن باید به امکانات سخت افزاری آن که به بالا رفتن امنیت در ساختمان کمک شایانی می کند توجه ویژه ای داشت.

نصب دوربین مداربسته منزل

مهمترین مورد در نصب دوربین مداربسته، جانمایی صحیح و اصولی آنها در ساختمان است. برای نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته در کارخانه تنها کافیست سفارش خود را در امدادکاران ثبت کنید. شما با پرداخت هزینه برای خرید دزدگیر و نصب آن خود را در برابر هزینه های گزاف سرقت از محل کار و زندگی و همچنین ترس و ضربه روحی ناشی از این تجربه بیمه می کنید. بنابراین بهتر است برای نصب و همچنین خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی از مراکز معتبر کمک بگیرید. نصب دزدگیر باید به صورت صحیح و توسط کارشناسان متخصص انجام شود تا علاوه بر بالا رفتن ضریب اطمینان از برروز عیب و خطای دزدگیر جلوگیری شود، به یاد داشته باشید در نصب دزدگیر اماکن بهتر است از کلیه تجهیزات مرغوب و با کیفیت استفاده شود و نصاب باید اصول نصب را به طور کامل رعایت نماید تا از ضرر های مالی در اثر نصب اشتباه جلوگیری شود.

فیوز باطری : این فیوز فیزیک فیوز شیشه ای می باشد که جهت جلوگیری از جریان اضافه از باطری به پنل استفاده می شود و در صورت مشاهده عدم تغذیه باطری حتما این فیوز را چک نمایید. می باشد. پیدا کردن یک تعمیرکار تخصصی و یا نصاب حرفه ای در زمینه تعمیر و نصب دزدگیر منزل و اماکن آن هم در شهر بزرگی مثل تهران بسیار دشوار است. دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند . به عنوان مثال دزدگیر مدل F10 فایروال دارای منو و سخنگوی فارسی بوده که رابط کاربری آسانی برای خریداران این محصول به ارمغان می آورد. دوربین مداربسته بی سیم لامپی علاوه بر کاربری به عنوان دوربین، می تواند به عنوان یک لامپ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

در این بستر، شما می توانید نظرات استفاده کنندگان را مشاهده کرده و با اطمینان سفارش نصب بدهید. این تجهیزات شامل نورافکن، دوربین مدار بسته و لیزها هستند که حرکات مشکوک را شناسایی می کنند. مدارات الکترونیکی بلندگو شامل یک مدار ایجاد پالس و یک مدار تقویت کننده (امپلی فایر) می باشد که این مدارات به بلندگو نصب می شوند. پیشنهاد ما استفاده از دزدگیر های مخصوص منازل است که شامل برند های گوناگون داخلی و خارجی می شود. اگر پروژه نصب دوربین مداربسته شما مربوط به خانه است، پیشنهاد میشود که از پکیجهای دوربین مداربسته استفاده کنید. اگر شما نیاز به دوربین مداربسته کوچک یا مخفی دارید باید پول بیشتری هزینه کنید . اگر تعداد سنسور ها بیش از ۴ عدد بود باید چشم ها را سری کنید.

تجهیزات دزدگیر اماکن چیست؟ در اين حالت اغلب تابش نور خورشيد به جسمي منعكس كننده، باعث شكست نور به داخل چشمی شده و اين عمل باعث تحريك چشم و آلارم مزاحم می شود. از جمله این تکنولوژی ها می توان به سیستم مادون قرمز، اولتراسونیک، ارتعاشی و… مهمترین این تکنولوژی ها AHD، HDCVI و HDTVI است. سنسورهای حرکتی از تکنولوژی های متفاوتی به منظور تشخیص حرکت استفاده می کنند. برای منازل مسکونی از انواع دزدگیرهای اماکن می توان استفاده کرد تا در برابر حرکت و ضربه سریعا واکنش نشان داده و شما و دیگران را مطلع خواهد کرد. اساس کار این چشمی ها تشخیص حرکت در محیط است. در صورتی که موانع در مسیر دوربین زیاد باشند و یا شرایط آب و هوایی محیط نامساعد و مرطوب باشد، سیگنال دوربین به شدت افت خواهد کرد.

در حال حاضر امکان استفاده از این تکنولوژی با رزولوشن 1، 1.3 و 2 مگاپیکسل ممکن می باشد. با توجه به گسترش رو به رشد این ابزار ضروری در زندگی و افزایش نیازها و خدمات مرتبط با این وسیله، می توان گفت بازار کار بسیار خوبی برای این وسیله کاربردی کوچک و ظریف پیش بینی می شود. توجه داشته باشید که محل نصب دوربین از دسترس افراد دور باشد بنابراین بهتر است دوربین را در طبقات بالایی نصب کنید یا از یک قاب فلزی جهت محافظت آن استفاده نمایید. این دوربین ها به طور پیش فرض از کیفیت بالایی برخوردارند و محدودیتی برای مگاپیکسل بالا ندارند.

با این روش در انرژی و هزینه صرفهجویی میکنند. دسته اول تصور میکنند که اگر دزدگیر نصب کنند دیگر کسی جرئت نخواهد کرد که به مکان آنها نزدیک شود، یعنی در حقیقت چنین برآورد میشود که نام دزدگیر و حضورش بهتنهایی میتواند جهت جلوگیری از ورود سارق کافی باشد و دیگر نیازی به نصب آن نیست و اگر فقط حربه وجود آن به میان آید کافی است. به عبارت ساده، اقدام سریع در هنگام سرقت مهم است و هشدارهای دزدگیرها نسبت به حضور سارق و به خطر افتادن امنیت به محض وقوع، واکنش سریع را تسهیل میکنند. نصاب دوربین مدار بسته میتواند با نصب دزدگیر نیز اطمینان خاطر و امنیت شما را دوچندان کند.

این شرکت با داشتن کادری مجرب و تحصیل کرده و متعهد به حقوق مشتری، آگاهی کامل به قوانین صنف و اتحادیه، در تمام روند خرید و نصب و راه اندازی هر نوع دزدگیری، در صدد ارائه بهترین و ارزان ترین خدمات است . دوربین مدار بسته داهوا در سال 2014 به عنوان یکی از فینالیست های جایزه بزرگ GTI آلمان که هر سال به محصولی با بالاترین فناوری اعطا می شود، برگزیده شده بود. تیم پشتیبانی آچاره همواره همراه و پشتیبان شما خواهد بود. اگر قصد دارید مبالغ زیادی را برای نصب سیستم مداربسته به یک نصاب بپردازید، بهتراست مطمئن شوید کابل مورد استفاده برای نسل های بعدی دوربین های مدار بسته نیز مناسب خواهد بود. همچنین اگر از بلندگوی بدون سیم استفاده شود، مشکل قطع شدن سیم های بلندگو نیز وجود نخواهد داشت. همچنین این دوربینها میتوانند تصاویر را مستقیماً به کامپیوتر شما منتقل کنند.

نصب دوربین مداربسته در تهران

هزینهای که بابت نصب و تعمیر دزدگیر خواهید داد، در برابر حفظ جان و مال شما ناچیز خواهد بود. کاربرد این سیستم امنیتی، محافظت از جان و مال ساکنان در مقابل سارقان و خرابکاران است. سیستم اعلام سرقت معمولی: این سیستم تنها با صدای اسپیکر اطلاع رسانی خواهد کرد و تنها افراد محیط پیرامون سازمان متوجه آلارم صوتی خواهند شد و هیچگونه تماسی برقرار نمی شود. در رابطه با دزدگیر منزل، مغازه و اماکن در این مقاله صحبت کردیم. تجهیزات دزدگیر اماکن چیست؟ برای کسب اطلاع دقیق تر از قیمت نصب دزدگیر های اماکن می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید. حداکثر کیفیت آنالوگ ها 960H است اما AHD در بدترین حالت قادر است با کیفیت 720P تصویربرداری نماید؛ این مقدار حداقل یک سوم بیشتر از بهترین دوربین آنالوگ می باشد. شما می توانید در این سایت از به روز ترین قیمت دوربین مداربسته ahd مطلع شوید. به علاوه می توانید انواع پک دوربین ahd را مشاهده کرده و با استفاده از فیلتر های کشویی در سمت راست کاتالوگ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین شرکت نصب دزدگیر اماکن