انواع لوله فلکسی برق و ویژگی های آن ها کاسپین پایپ تولید کننده لوله گالوانیزه برق

سینی کابل پارسیان تولید کننده انواع لوله فلکسیبل در ساز های 11، 13، 16، 21، 25، 29، 36، 42، 48. میلیمتر با بهترین کیفیت میباشد، برای اطلاع از قیمت روز لوله فلکسی با ما تماس بگیرید . از اصلی ترین مزایای این نوع خرطومی فلکسیبلی بالا بودن انعطاف آنها مخصوصا در سایز های کوچکتر و استفاده در صنعت های مختلف است.

لوله خرطومی فلزی بدون روکش (Indoor)

با توجه به روکش دار بودن این لوله‌‌ها، امکان استفاده از آن در زیرزمین نیز وجود دارد. ۴- از جمله مشخصاتِ بارزِ این محصول عمرمفیدِ بالا و استحکامِ قابلِ قبولِ آن در فضاهای منصوب می باشد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

  • بعد از ساخت و تولید نهایی غالباً لوله فلکسی برق به صورت رول شده یا همان کلاف لوله ای در خواهند آمد.
  • قابلیت کششی زیاد و استحکام بالا، از ویژگی‌های مثبت این دسته از لوله‌های فکلسی است.
  • لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی با در عینِ استحکام لازم و دارای وزن سبک می باشد که این خصوصیت(وزن سبُک) باعث گردیده عملیاتِ نصب و اجرای لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی به راحتی و بسیار آسان در مسیرِ خود نصب و تعبیه گردد.
  • از بست لوله فلکسی بیشتر در حالت روکار استفاده شده و این ابزار خاص وظیفه ایجاد نظم و نگهداری از لوله‌‌های خرطومی بر روی دیوار را دارد.
  • شرکت رهاورد ایران جز تولید کننده‌های انواع لوله‌های فلکسیبل بدون روکش و با روکش پی وی سی می‌باشد.

کارشناسان ما می تواند بهترین رهنمودها و مشاوره های تخصصی را به منظور داشتن یک خرید موفق ارائه دهند. اما از آنجا که روی سطح فلز به کار رفته در لوله فلکسیبل، از طریق فرایند گالوانیزاسیون پوششی از فلز روی قرار گرفته است، این لوله به مراتب بیشتر از سایر لوله ها در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد. با این حال مقاومت این نوع از لوله های فلکسیبل در برابر رطوبت به نسبت لوله های فلکسیبل روکش دار کمتر بوده و به همین دلیل عمدتا در محیط های سرپوشیده مورد استفاده قرار می لوله فلکسی گیرند.

لوله فلکسیبل هوا بسیار انعطاف پذیر است و در کشور های پیشرفته صرفا این نوع کانال ها جایگزین کانال های گالوانیزه می شوند. لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار روکش دار از جنس فلز و روکش شیلددار و روکش پلاستیک بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در محوطه و فضای باز می باشد تا از نفوذ باران و امواج مغناطیسی جلوگیری کند. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی از جنس تمام فلز بوده و معمولا در لوله کشی های برق در داخل سوله ها استفاده می شود. لوله خرطومی فلکسیبل پلاستیکی از جنس پلاستیک بوده و بیش تر در تابلو برق ها جهت پل ارتباطی بین سینی و درب تابلو برق برای سیمها استفاده می شود.

کاربرد لوله خرطومی

امروزه برق یک نیاز مشترک و اجتناب ناپذیر برای زندگی راحت شده است که برای استفاده از آن در ساختمان‌ها نیازمند کابل کشی درون ساختمان برای انتقال برق به نقاط مختلف هستیم به همین خاطر از ابزار آلاتی مانند لوله فلکسیبل استفاده می‌کنیم تا سیم‌های به کار رفته در ساختمان، در برابر آسیب‌های بیرونی، در امان باشند. مواد اولیه این لوله های فلکسیبل‌ ، مانند بسیاری از وسایل موجود دیگر در صنعت برق، مثل ریل بست چنگالی،از ورق‌های گالوانیزه ساخته شده است که البته این ورق‌های گالوانیزه دارای یک روکش از جنس PVC هستند و خاصیت ضد آتش را به آن اضافه می‌کنند، همچنین به شکل نوارهای فلزی هستند که به شکل مدور، البته با سطح مقطع مربعی، درآمده اند. این دسته از لوله‌های روکشدار در نصب دوربین‌های مدار بسته مورد استفاده قرار میگیرد و برای محافظت از سیم و کابل‌ها در محیط مرطوب و سر باز استفاده می‌شود.

لوله فلكسيبل برق

لوله‌‌های فلکسی به عنوان یک ابزار خاص در جهت کمک به حفاظت از کابل‌‌های برق بوده و همچنین برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی نیز کاربرد دارد. مطالعه دقیق هر کدام از ویژگی‌‌های لوله فلکسی موجب کسب اطلاعات مفید برای شما شده و قابلیت مقایسه محصولات را نیز خواهید داشت. آلومینیوم، عایق الاستومر و آلومینیوم در مدل RUBBER و آلومینیوم در بین دو لایه پی وی سی مشکی نوع GENERAL فلکسیبل الاستومری را تشکیل داده است. لوله فلکسیبل به‌‌مانند معنی لغوی کلمه Flexible ، انعطاف پذیر بوده و در بخش‌‌های مختلف ساخت‌‌وساز یک ساختمان از آن استفاده خواهد شد. این محافظ به شکل کانال ادامه‌‌دار، منعطف و با سطح مقطع گرد توانایی پوشش اضافی برای انواع سیم و هادی را دارد.

محصول خواسته شده بر حسب نیاز و سفارش مشتری بوده و گروه صنعتی نظری در سریع‌‌ترین زمان ممکن، محصول با کیفیت استاندارد را برای کارفرما تولید خواهد نمود. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است. ۱-مقاومت در برابرِ پارگی و عدم انفصالِ اجزای بدنه هنگامِ استفاده به علتِ ساختارِ تقویت شده ی فنرِ پی وی سی.

نام‌های دیگر این محصول لوله خرطومی نرم و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی می‌باشد. یکی از انواع لوله‌های فلکسیبل روکشدار لوله خرطومی نسوز می‌باشد، که به دلیل رسانا بودن سیم‌های برق استفاده شده در صنایع مختلف و عبور جریان برق از آن‌ها از یک عایق یا پوشش مناسب مانند این لوله‌ها استفاده می‌کنند تا از برق گرفتگی و یا وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود. همچنین از این لوله‌ فلکسیبل‌ در شرایط با حرارت بسیار بالا استفاده می‌شود زیرا در صورت بروز آتش سوزی هم، آسیبی به سیم‌ها و کابل‌ها نمی‌رسد. لوله‌های فلکسی مدل روکشدار انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‎ها به صورتی ساخته می‌شوند که مشخصات فنی و ساختاری متفاوت دارند؛ باتوجه به این ویژگی‌های متفاوت، قطعاً قیمت نهایی لوله‌های فلکسی روکشدار با هم یکی نخواهد بود. اساساً شرکت‎های زیادی در زمینه تولید لوله فلکسی روکش دار فعالیت می‌کنند، که هر کدام برای محصولات خود درجه کیفیتی در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین برندهای متفاوت قیمت‌های متفاوتی دارند.

این نوع از لوله های فلکسیبل دارای تحمل دمایی بالایی بین منفی 30 درجه تا مثبت 150 درجه سانتیگراد هستند و در برابر مواد شیمیایی، شعله و له شدگی مقاوم هستند و بیشتر در صنعت خودرو‌سازی برای موتور خودرو‌ها، قطارهای برون شهری و مترو استفاده می‌شود. لوله‌های خرطومی بدون روکش در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و فاقد روکش‌های پلاستیکی و پی وی سی می‌باشند. لوله‌های خرطومی تابلویی نیز همانند انواع دیگر لوله‌های خرطومی انعطاف‌پذیر می‌باشند. این لوله همانند نامش بیشتر در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای فضاهای داخلی بیشتر مناسب است.

انواع لوله فلکسی برق و ویژگی های آن ها کاسپین پایپ تولید کننده لوله گالوانیزه برق