بانک اطلاعات و لیست شرکت ها و کارخانجات شیشه ساختمانی

چه مناطقی که همواره آفتابی هستند چه مناطقی که بارش های مداوم در آن وجود دارد، یکپارچگی شیشه ها حفظ شده و نسبت به مصالح ساختمانی سنتی دوام بیشتری خواهد داشت. از آنجایی که شیشه زنگ نمی زند یا هوا نمی گیرد، عوامل محیطی تاثیری بر نمای ساختمان نخواهد داشت. تولید کننده لولا شیشه سکوریت 101،102،103،104 با روکش استیل و قابلیت تنظیم بدونه باز کردن لولا استفاده از بهترین نوع شمش المینیوم تقویت پیم لولا 101 و استفا… با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد.

نمای شیشه ای با سپنتا شیشه

بانک اطلاعات و لیست شرکت ها و کارخانجات شیشه ساختمانی

با عضویت در بانک اطلاعات شرکت ها و کارخانجات ایران اطلاعات واحد تولیدی صنعتی و بازرگانی شرکت خود را به اشتراک گذارید. شیشه های مشجر شرکت تابان تنها در کیفیت تولیدی درجه A و محصولات فلوت آن به سه درجه که در جدول زیر آمده است تولید می شود. شیشه در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد که می تواند حالت خمیری داشته باشد و درساخت انواع کارهای تزئینی کاربرد دارد. پلی کربنات سخت ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه مناسبی بجای شیشه در بخش های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. پلی کربنات در صنایع پزشکی و بهداشتی جهت ساخت بطری های شفاف برای بسته بندی مواد غذایی و داروئی،در صنایع برق و کامپیوتر،برای ساخت کلاه ایمنی،عینک های ایمنی و… رفتار پس از شکست شیشه لمینت به گونه ای است که احتمال آسیب رسدن به افراد را به حداقل می رساند.در کنار مصارف معمول ساختمانی،این محصول قادر است تا در برابر هجوم،گلوله و هم چنین انفجار مقاومت کند.

این کوره از توانایی حرارت دهی بر روی انواع شیشه های پوشش دار نرم و سخت برخوردار است. دستگاه تمام اتوماتیک تولید شیشه لمینت می تواند شیشه های تخت چند لایه تا ضخامت 80 میلی متر و ابعاد 2600 در 6000 میلی متر را تولید کند و حتی شیشه های خم را لمینت کند. علاوه بر این سایر شیشه ها و عملیات پردازش آن ها به وسیله پیشرفته ترین ماشین آلات اتوماتیک تولید می گردند. نماینده فروش شرکت های کاوه فلوت، آسا فلوت، ایران فلوت، ساوه جام، شیشه تابان، ایران فلوت در فروش انواع شیشه جام می باشد.

شیشه و گاز (شوگا) که در زمینه بلور و کریستال – ظروف شیشه ای فعالیت می کند. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. در صورت استفاده از اسپیسر ۱۶ مبلغ ۲ هزار تومان به قیمت های فوق افزوده زیما می شود.

شرکت آسا فلوت:

گروه شیشه رازی که در زمینه بطری ها و شیشه های دارویی فعالیت می کند. اسپیسر مورد استفاده تولید کارخانه Nedex ترکیه و چسب اولیه بوتیل و ثانویه پلی سولفاید کارخانه Vitrocol است. استفاده از اتاقک شیشه‌ای برای آسانسور به‌عنوان یک ویژگی لاکچری در اکثر آسانسورهای اماکن لوکس ، بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته. اکثر اماکن تجاری بزرگ و لوکس ترجیح می‌دن از کابین شیشه‌ای به‌جای کابین‌های مرسوم و معمولی در آسانسورهای مراکز تجاری خودشون استفاده کنن.

شیشه لمینت خیلی ساده

شرکت آگما ارائه کننده بهترین قیمت شیشه سکوریت به مشتریان خود می باشد. فروش شیشه دو جداره رفلکتیو جهت راحتی همشهریان و تولید شیشه سکوریت مستحکم و نشکن و همچنین ارائه قیمت شیشه دوجداره مناسب در خدمت شما خریدارن عزیز هستیم. نگین در تولید،فروش و نصب شیشه لمینت در تبریز با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در کف بازار با تخفیف برای مشتریان عزیز تولید و نصب انواع شیشه لمینت در اسرع … شیشه های ساختمانی مانند شیشه های سکوریت و رفلکس دارای ویژگی ها و قابلیتهای مختلفی می باشند وبه عنوان مثال می توان به معماری ،‌میزان مقاومت شیشه و طراحی آن اشاره کرد.

  • طی سال های اخیر استفاده از پنجره های دارای شیشه دو جداره در ساختمان های مسکونی اجباری شده است.
  • همچنین سایت دیگر سه جداره به نشانی 3jedareh.comحاوی اطلاعات کامل تر و همچنین مقالات مفید در خصوص صنف درب و پنجره و ساختمان می باشد.
  • درقیمت‌گذاری انواع شیشه از جمله شیشه منحنی تولیدشده در کارخانه شیشه خم، ضخامت شیشه امری مؤثره.
  • شیشه کاویان فلوت پنجمین کارخانه از کارخانجات گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد که در شمال غرب ایران و در اطراف مشهد بناشد.

برخی از شرکت‌ها برای تشکیل کنفرانس‌های خود از یک اتاق مجزا استفاده می‌کنن. در کارخانه شیشه خم فرکو برای این منظور میز‌های شیشه‌ای بزرگی در ابعاد مختلف با تعداد صندلی مشخص تولید می‌شه. این میزها از شیشه‌های نشکن سکوریت هستن و کیفیت بسیار بالائی دارن. انواع بسیار زیبائی از این محصول در کارخانه شیشه خم فرکو تولید می‌شه.

شیشه‌های رنگی ترنسپرنت در واقع با استفاده از نوعی لیبل رنگی که‌بر سطح شیشه چسبانده می‌شه ، به‌صورت رنگی در میان. لیبل‌های ترنسپرنت با لایه‌ای از یک چسب نازک بر روی شیشه‌های مختلف قابل نصب هستن. جالبه‌بدونی که‌شیشه‌های ترنسپرنت شفافیت بالائی دارن و نور رو به‌خوبی از خود عبور می‌دن. ولی این مقدار از سکوریت شدن تنها برای تولید و ساخت بعضی از محصولات شیشه‌ای کفایت می‌کنه.

ولی این محصول به‌صورت استاندارد ، در ابعاد جام شیشه و یا بزرگ‌تر از جام شیشه نیز تولید می‌شن. اگه به‌صورت جام شیشه باشن در سایز (2 در 3) و اگر بزرگ‌تر باشن ، در ابعاد سفارشی تولید می‌شن. ابعاد شیشه منحنی از دیگر عوامل مؤثر در تعیین قیمت این محصول در کارخانه شیشه خم هستش. شیشه خم با قابلیت لمینت که‌تو کارخانه شیشه خم تولید می‌شه ، شیشه‌ای بسیار مستحکم که‌در مقابل ضربه و برخورد جسم سنگین ،از مقاومت بسیار زیادی برخورداره. این نوع شیشه می‌تونه وزن‌های بسیار سنگین رو هم تحمل کنه و احتمال شکسته‌شدن اون بسیار کمه. یکی از ویژگی‌های شیشه لمینت که‌اون رو به‌شیشه‌ای بی‌خطر و با امنیت بالا تبدیل کرده ، استفاده از ورق‌های PVB در میان لایه‌های شیشه‌لمینت.