بزرگترین لیست بک لینک رایگان ویژه +آپدیت 2022-بک لینک گلدلینک

بزرگترین لیست بک لینک رایگان ویژه +آپدیت 2022-بک لینک گلدلینک فعالیت در چندین شبکه اجتماعی و انتشار اتوماتیک مقالات در آنها. به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. از لطف و توجهی که به مجموعه وبسیما دارید بینهایت سپاس گزارم.

پرسش و پاسخ یکی از روش های قدیمی و موثر برای دریافت بک لینک است. سایت هایی مانند quora.com در این زمینه بسیار معروف می باشند. با درج پاسخ می توانید لینک وب سایت خود را در آن قرار دهید.

لینک‌ های شبکه‌های اجتماعی

به طور مثال در عکس زیر، تصویر سمت چپ، یک عبارت را در صفحه نشان می‌دهد که یه یک سایت لینک شده است. تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم این است که این بک‌لینک باید شامل کلمه کلیدی هدف نیز باشد. تاکتیک‌های بک لینک سازی که در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند در مقایسه با استراتژی‌های بالا یا ریسک بیشتر و یا تأثیر کمتری دارند. بااین‌حال، تا وقتی‌که در اجرای این استراتژی‌ها به بیراهه نروید و از روش‌های درست استفاده کنید می‌توانید برای تنوع بخشیدن به منابع بک‌لینک‌های خود از آن‌ها بهره بگیرید. به‌هرتقدیر، همان‌طور که قبلاً هم ذکر شد، همیشه بک لینک از منابع مختلف طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و احتمال جریمه شدن توسط گوگل را کمتر می‌کند. در لیست زیر وبسایت‌های اتوریتی بالا را معرفی کرده‌ایم که با ثبت‌نام در آن‌ها می‌توانید بک لینک رایگان و باکیفیت بالا دریافت کنید.

مثلا هدر (بالای صفحه)، فوتر (پایین صفحه) و ستون‌ های کناری بیشتر وبسایت‌ ها از بخش‌ های ثابتی در همه صفحات می باشند. ، این کاراکتر تگ لینک را آغاز می کند و موتور جستجو را مطلع می سازد که لینکی به سایت دیگر در این جمله قرار دارد. هایپرلینک که بیشتر به لینک معروف می باشد، روشی مناسب برای وارسی بازدید کنندگان در سایت ها و صفحات اینترنتی محسوب می شود. لینک‌های NoFollowed معمولا تاثیری روی رتبه‌ی دریافت کننده لینک ندارند، اگرچه در مواردی ممکن است داشته باشند.

  • نکته مهم این است که این لینک ها را در چه فضایی از صفحه سایت های قرار دهید.
  • برای تکنیک های لینک سازی کارگاهی تعریف کرده ایم به نام آموزش سئو کلاه خاکستری.
  • کاربران از طریق این لینک وارد سایت ما می‌شوند، به همین دلیل به آن «لینک ورودی» یا inbound link افزایش رتبه سایت با بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) هم گفته می‌شود.
  • براساس تجربه و داده‌های بررسی شده توسط کارشناسان سئو می‌توان گفت حداقل یک ماه را باید در نظر گرفت.

امروزه کمتر وبمستری پیدا میشود که بک لینک اسپمی از سایت‌های بی کیفیت و به تعداد زیاد خریداری کند. سرچ کنسول گوگل گزارشی از بک لینک های سایت شما را نشان می دهد. اگر بک لینکی در این لیست وجود ندارد احتمالا یا ایندکس نشده و یا در این گزارش آورده نشده است. ابزار linkody یکی از بهترین ابزارها برای آنالیز بک لینک های پروفایلی می باشد. علاوه بر آن زمانی که لینک های جدید پیدا کردید، با این ابزار ارزشمند می توانید آنها را ردیابی کنید.

یعنی دریافت بک‌لینک‌های ضعیف، هرگز مشمول جریمه گوگل نخواهد شد و فقط ممکن است برای ارتقاء سئو سایت شما تأثیری نداشته باشد. برای پاسخ درست و منطقی به این سوال باید قبل از هر چیز حوزه کاری خود را بشناسید. حالا به سراغ سایت‌های رقیب بروید و رفتار آن‌ها را آنالیز کنید. رقیب‌تان چقدر بک‌لینک‌ دارد؟ اگر سایت رقیب تنها با ۵۰ لینک بالا آمده است شما هم می‌توانید از این روند پیروی کنید. در صورتیکه سایت‌های رقبا بک‌لینک‌های زیادی دارند می‌توانید در ساخت لینک دست و دل باز باشید. با اینحال بهترین ترفند کمک گرفتن از افرادی است که تجربه زیادی در حوزه سئو دارند و به شما کمک می‌کنند مسیر رسیدن به صفحات برتر را بدون دردسر طی کنید.

ایجاد بک لینک رایگان پروفایلی در سایت هایی با اعتبار و آتوریتی زیاد

محتوای با کیفیت، مفید و مخاطب‌پسند به تنهایی یک برگ برنده در مقابل گوگل است. برای گرفتن بک‌لینک هم باید مطمئن شوید محتوای صفحه‌هایی که می‌خواهید هدف بگیرید مطلوب باشد. در ادامه می‌خواهیم مراحل ساخت بک‌لینک را مختصر و مفید آموزش دهیم. با این مراحل می‌توانید بهترین و قوی‌ترین بک‌لینک‌ها را به دست آورید.

برای تشخیص اینکه یک سایت قابل اعتماد است یا خیر موتورهای جستجو مجموعه ای از سایت ها را بعنوان سایت هایی که هسته و مرکز اعتماد هستند انتخاب می کنند. منظور سایت هایی مانند ویکی پدیا، سایت خبرگذاری های متعبر و مانند آن است. سایتی که آنها بعنوان منبع معرفی کنند سایتی بسیار با کیفیت است و قطعا دریافت بک لینک از آن هم بسیار مشکل است. دریافت چند لینک از این سایت ها به معنی آن است که سایت شما بسیار قابل اعتماد است و قطعا رتبه خوبی هم در موتورهای جستجو بدست خواهد آورد.