بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان آبان 1401 تکراتو

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان آبان 1401 تکراتو

همانند سایر دستگاه های منتخب، لپ تاپ ایسوس FX505DU نیز به ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز شده و در بخش ذخیره سازی نیز ترکیبی از ۲۵۶ گیگابایت درایو سالید و ۱ ترابایت هارد دیسک مورد استفاده قرار گرفته است. صفحه کلید مجهز به نورپردازی، سیستم خنک کننده قدرتمند و بهره مندی از پورت ها و خروجی های متنوع از جمله ویژگی های کلیدی این لپ تاپ کارآمد و خوش قیمت به شمار می روند. هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند که می‌توانید مدل مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کنید. در انتهای این بررسی باید بگوییم که با پرداخت ۵۰ میلیون تومان برای خرید یک لپ تاپ، دستگاه شما تا سال‌های سال جدیدترین بازی‌های روز را به راحتی اجرا می‌کند.

شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد این مقاله و محصولات معرفی شده باما در میان بگذارید و اگر مورد خوب دیگری سراغ دارید آنرا برای ما ارسال کنید. امروزه لپ تاپ‌ها هم در خانه و هم در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند. تکراتو در ادامه لیستی از بهترین لپ تاپ های 25 میلیونی را ارائه کرده است.

بررسی اسپیکر انکر Soundcore 3 ؛ وضوح صدا را تجربه کنید

از اینجا به بعد فقط با لپ تاپ های پرچمدار که از بالاترین تکنولوژی های شرکت های خودشون بهره می برند سر و کار داریم. برخلاف بازه قبلی در این بازه لنوو نماینده ای ندارد و گزینه اول نیز با انتخاب لپ تاپ ایسر است. سلام ببخشید برای رینج قیمتی 40تا 60میلیون چه چیزی پیشنهاد میدهید که از همه‌ نظر عالی باشه. در کنار طراحی متفاوت‌تر خود لپ تاپ، احتمالا وجود نور پس‌زمینه یا همان بک لایت در این محصول، بیش از هر چیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در لبه‌های کناری بدنه دو عدد پورت USB 3.2 به همراه یک پورت USB 2.0، درگاه HDMI و پورت شبکه Ethernet تعبیه شده است که برای اتصال به دیگر دستگاه‌های هوشمند و انتقال اطلاعات با سرعت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. دیگر ویژگی‌هایی که Think Book 15 را از دیگر دستگاه‌ها متمایز می‌کند، بلندگو‌های استریو داخلی است که صدایی همه‌جانبه و لذت‌بخش را در هر زمان پخش می‌کنند.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل 15-dw3140ne

لپ تاپ می‌تواند جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را نیز در کنار کارت خوان و اتصال وای فای در اختیار شما وب سایت مرتبط گذارد. در کنار حافظه رم، یک حافظه پرسرعت SSD با ظرفیت بالای ۱ ترابایت هم فراهم شده است که می‌تواند برای اجرای سریع‌تر بازی‌ها و برنامه در کنار بوت سریع‌تر ویندوز کاربردی باشد. این حافظه مدرن امروزه در اکثر لپ تاپ‌ها دیده می‌شود و خوشبختانه به‌صورت انبوه با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید بعدها ظرفیت رم این لپ‌تاپ را با خرید 1 نسخه 8 گیگابایتی دیگر، به ظرفیت 16 گیگابایت عالی تبدیل کنید. این محصول به حسگر اثر انگشت مجهز شده است و می‌توانید از وب کم با کیفیت و اسپیکر با حجم صدای بالا نیز استفاده کنید. تعداد سلول‌های این باتری دو عدد است و می‌تواند ماندگاری نسبتا خوبی را برای لپ تاپ فراهم کند.

چرا که لپ‌تاپ‌های مجهز به هارد SSD می‌توانند کمی گران‌تر از مابقی مدل‌ها باشند. به خاطر این که مشکل صفحه نمایشگر لپ‌تاپ را می‌توان به راحتی با استفاده از خرید یک مانیتور بزرگ‌تر رفع کرد. اما شما هرگز قادر نخواهید بود راهکار مناسبی برای کم کردن وزن و یا ابعاد لپ‌تاپتان پیدا کنید و هنگام حمل کردن آن، همیشه دچار مشکل خواهید شد. افرادی که نیاز مبرم به صفحه نمایشگر بزرگ‌تر دارند هم بهتر است لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی را انتخاب کنند. خوشبختانه در این محدوده‌، انتخاب‌های متعددی وجود دارد که می‌توان از آن‌ّها بهره‌مند شد. اما در ادامه مطلب، می‌خواهیم به چند مورد بسیار مهم در انتخاب لپ‌تاپ اشاره کنیم که به شما در تصمیم‌گیری نهایی‌تان بسیار کمک فراوانی خواهد کرد.

  • این لپ تاپ با وجود گیمینگ بودن وزن بی‌نظیر 1.86 کیلوگرمی دارد و از نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 60 هرتزی استفاده می‌کند.
  • از طرفی دیگر، وجود یک رم 8 گیگابایتی در آن، می‌تواند تمام انتظارات شما را به طور کامل برآورده کند و بعدها خودتان می‌توانید آن را تا 16 گیگابایت هم ارتقا بدهید.
  • ایسوس یکی از برندهای نام‌آشنای بازار است که توانسته طرفداران زیادی را جذب خودش بکند.
از دیگر مشخصات مهم این لپ تاپ می‌توان به استفاده پیش فرض از ویندوز 11، برخورداری از درگاه‌های متنوع برای اتصال، Wi-Fi 6، کیبورد با نور‌ پس‌زمینه و باتری 4 سلولی 76 وات ساعت اشاره کرد. ، اما به خاطر استفاده از پنل OLED و نمایشگر بسیار باکیفیتی که این لپ تاپ دارد، بهتر دیدیم آن را در این لیست معرفی کنیم. است و در نتیجه در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها عملکردی بسیار سریع خواهد داشت.