بهترین پادکست‌ های فارسی کامل ترین فهرست پادکست‌های شنیدنی فارسی یک پزشک | mey

برخی از کتاب‌های خلاصه شده در پادکست بی پلاس تاریخی، روانشناسی و… هستند، پس در بی پلاس تنها بر روی یک موضوع تمرکز نشده است. پادکست رادیو آفسایددر این پادکست فارسی به مسائل ورزشی و به خصوص فوتبال پرداخته می‌شود و در قالب صوتی توضیحاتی به علاقه‌مندان فوتبال و لیگ‌های کشورهای مختلف ارائه می‌شود. اگر به خواندن کتاب علاقه دارید و فرصتش را ندارید شنیدن پادکست‌های معرفی و خوانش کتاب بهترین فرصت برای شما حس خوب شنیدن پادکست است.

📖 تاریخ و ادبیات

در عصر الان عرصه برای پادکست وسیع شده و مثل هر اختراع جدیدی طرفدارهای مخصوص خودش را پیدا کرده. این پادکست شما را با مهم ترین و جذاب ترین اتفاقات علمی جهان آشنا می کند. در استرینگ کست به موضوعاتی پرداخته می شود که سهمی در تغییر جهان ما داشته اند یا دروازه های جدیدی را به روی انسان و علم بشری باز کرده اند. در این پادکست، دنیای علم و دانش از هر زمانی جذاب تر و شگفت آور تر است.

  • این پادکست یه حالت مستند داره و درباره هر موضوع با آدم های مختلف مصاحبه میشه.
  • او در هر قسمت از رادیو راه، در مورد مسئله ی خاص صحبت می کند.
  • این پادکست به شما کمک می‌کند که کشورهای مختلف را بشناسید و بهترین کشور برای مهاجرت را انتخاب کنید.
  • چون به‌اندازه‌ای کتاب تاریخ بزرگ و قطور است که، تمام صداهای دنیا هم برای روایتش کافی نیست؛ اما همه این‌ها دلیل نمی‌شود که دست از تاریخ برداریم و اتفاقات خاص آن را زیر و رو نکنیم.
  • اگر به سیاست و اتفاقات مهم تاریخ‌ساز علاقه‌مند هستید می‌توانید پادکست پوشه را از طریق اپلیکیشن‌های پادگیر بشنوید.
موزیک‌های پخش شده در این اپیزودها گاهی به زبان کردی، گاهی به زبان انگلیسی، گاهی فارسی، گاهی هندی و… هستند که هر یک از آن‌ها شنونده را به دنیایی خیالی جذابی خواهد برد. پادکست میوسن، پادکستی است دارای 22 اپیزود، هر یک از این اپیزودها از اپیزود قبلی جذاب‌‌تر هستند. در این پاکست به قدری داستان‌‌هایی مختلف و با موضوعات آزاد به زیبایی بیان می‌‌شوند که علاوه بر این که از آن لذت خواهید برد ساعت‌‌ها فکرتان را درگیر خواهد کرد. در پادکست میوسن مرزی برای فکر کردن وجود ندارد و ذهن شما کاملا آزاد است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که عاشق سینما هستید و به صورت تخصصی‌‌تر می‌‌خواهید درباره آن اطلاعات به دست آورید بی شک پادکست نگاتیو با گویندگی مهدی ولی زاده و مازیار وکیلی کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

ببینید | حضور احسان علیخانی، پرویز پرستویی و رسول خادم در شهر زلزله زده خوی

این پادکست مانند بسیاری از پادکست‌های دیگر از یک تیم چند نفره تشکیل شده که آقای علی بندری با صدای دل‌نشینشان ما را به داستان‌ها و روایات مختلف دعوت می‌کند. اولین اپیزود پادکست ایرانی چنل بی در سال 1394 تولید و شنیده شد و از سال 1397 یک پادکست دیگر به نام پادکست بی پلاس به آن اضافه شد که از بهترین پادکست های فارسی هستند. سبکتو یکی از موفق ترین و بهترین پادکست های فارسی توسعه فردی است که سعی می کند سبک زندگی موفق و چگونگی دستیابی به آن را توضیح دهد. این پادکست به شما کمک می کند عادت های بد خود را پیدا کرده و ترک کنید و با پرورش رفتار و عادات خوب زندگی موفق تری داشته باشید. اول اینکه تقریباً تمام اپیزودهای این پادکست حدود ۱۰ دقیقه هستند و گوش دادن به آن ها زمانی از شما نمی گیرد. نکته دوم این است که در تهیه بسیاری از اپیزود ها از کتاب ها یا مقالات معتبر استفاده شده است.

بهترین پادکست‌ های فارسی کامل ترین فهرست پادکست‌های شنیدنی فارسی یک پزشک | mey

شاید کاربران با برخی از این داستان آشنا باشند و شاید هم برای اولین بار آنها را بشنوند، در هر صورت اپیزودهای این آن برای افزایش آگاهی کاربران ارائه می‌گردند. سازنده‌ی این پادکست در کنار حرفه‌ی اصلی خود یعنی دندان پزشکی به سراغ یکی از علایق اصلی خود یعنی سینما رفته است. پس از مدت‌ها کشمکش با خود و سایرین و پس از یک دوره مشاوره و گفتگو با مجموعه‌ای از افراد خوش‌فکر، خلاق، معتمد و صاحب نظر بالاخره تصمیم به راه‌اندازی و پخش پادکست ابدیت و یک روز گرفت. پادکست‌هایی که مشخصا مضمون و محوریت آن سینما٬ فیلم‌ها و اتفاقات فرهنگی پیرامون‌ آن‌ها و سایر موضوعات دیگر که با سینما مرتبط است می‌شود.

پادکست سینما اسپویلر |‌ فیلم و سریال‎