ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx آپدیت 2022 -ایران ارز دیجیتال

نکته بسیار خوب در رابطه با سیستم کوینکس این است که روی کوچکترین حرکت غیرعادی در صفحه مخصوص به معرفی صرافی کوینکس کاربر دقیق است. این هزینه تقریباً مطابق با میانگین معمول در این صنعت است. لازم به ذکر است که تاکنون گزارشی از هک شدن یا هرگونه رخنه امنیتی در این صرافی توسط هکرها منتشر نشده است .با این حال به طور کلی توصیه می شود که پول های خود را در صرافی نگه ندارید. برای این کار، پس از ورود به حساب، در قسمت Account Settings ، در پایین صفحه Security Settings روی فعالسازی TOTP Authentication کلیک کنید(Bind).

در بالای تصویر زیر و سمت راست، بر روی (Assets) کلیک کرده و از کادر باز شده (برداشت) را انتخاب کنید. ۱- نرم افزار «Google Authenticator» را شما باید روی گوشی خود نصب کنید، یعنی وقتی روی Bind کلیک می کنید در صفحه باز شده از شما خواسته میشود که نرم افزار تأیید هویت گوگل را دانلود کنید. در قسمت id Verification بروی verify کلیک کنید. در قسمت ID Verification شما می توانید با کلیک بر روی verify عملیات احراز هویت خود را انجام دهید زیرا صرافی کوینکس، مشکلی با ایرانیان نداشته و اجازه احراز هویت را به آنها داده است. در کادر بالا شما می توانید در قسمت Email، بعد از اینکه رمز عبور یکبار مصرف خود را یا با گوگل آتنتیکیتور و یا با sms code، فعال کردید حتی ایمیل ثبت نامی یا همان نام کاربری خود را تغییر دهید. یکی از نکاتی که باید در مورد صرافی ها بدانید میزان امنیت آن صرافی در برابر حملات هکری است چرا که همان طور که ما می دانیم بهترین سایت ها برای اینکه یک هکر بتواند مقادیر زیادی ارز به دست آورد صرافی ها هستند.

پس در مورد صرافی ارزهای دیجیتال که برای انجام معاملات خود استفاده می کنید، این نکته را باید بدانید که صرافی حتما باید از لحاظ امنیتی کاملا ایمن باشد تا توسط هکران و همچنین افراد سودجو مورد حمله قرار نگیرد و ارزهای شما از دست نرود. برای استفاده از Google Authenticator ابتدا این برنامه را در تلفن همراه اندروید یا ios خود بارگیری و نصب نمایید. با این حال، اگر قیمت در جهت مخالف حرکت کند میتواند با ضرر چند برابر همراه باشد. ۱.برای ثبتنام در سایت کوینکس با تخفیف در کارمزد به آدرس روبرو بروید: ثبتنام در کوینکس با تخفیف کارمزد یا در سایت کوینکس کد تخفیف “9xkqg” را وارد کنید. 4. ایمیل های خود را در پوشه های هرزنامه یا سایر پوشه ها جستجو کنید.

اما با این حال در حال حاضر مزیت های مهم و بارز صرافی کوینکس را در ادامه خواهید شناخت. هر چند احراز هویت به نوعی یک عیب برای کاربران ایرانی محسوب میشود اما با این حال، این مهم میتواند یک مزیت برای بالا بردن امنیت صرافی و شرایط استفاده از آن برای کاربران باشد. برخی از سرمایه گذاران حداقل نیازهای KYC را به عنوان یک مزیت در نظر میگیرند. اهرم یا لوریج ابزاری است که بعضی صرافی ها و کارگزاران در اختیار تریدر ها قرار می دهند تا بتوانند مقدار بیشتری از ارز یا سهام را با مقدار کمی وجه نقد در حساب خود معامله کنند. تأیید هویت در این سطح از طریق برنامه گوشی همراه و با استفاده از تأیید وب کم انجام می شود و برای انجام این کار شما حتما باید درخواست خود را با موضوع مربوطه Contact us HERE ارسال کنید.

سپس در مرکز این صفحه Security Settings را مشاهده می کنید که در جلوی آن Disable Your Account نوشته که شما می توانید اگر تصمیم به غیرفعال کردن حساب کاربری خود گرفتید با کلیک بر روی این گزینه، اکانت صرافی کوینکس خود را غیرفعال کنید. در قسمت بالای سمت راست صفحه اصلی کوینکس، گزینه Account را پیدا کرده و موس را روی آن نگه دارید تا منویی برای شما باز شود، روی گزینه Account Settings کلیک کرده تا برای شما صفحه Basic info باز شود.