خدمات 5 معتبرترین بروکر فارکس: کدام بروکر فارکس بهتر است؟-بروکر آمارکتس

بروکر HYCM نیز از جمله بروکرهای است که به ایرانیان نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد. این بروکر نیز چندین سال است که به ایرانیان خدمات ارائه می‌کند و در حال حاضر از پشتیبان فارسی زبان نیز برخوردار است. البته برخی اوقات پشتیبانی فارسی زبان این بروکر از پشتیبانی خوبی برخوردار نبود که در حال حاضر با مشاهدات و بررسی های انجام شده، پشتیبان فارسی زبان بروکر HYCM فعال می‌باشد. ارائه خدمات بروکر فارکس مستلزم به دریافت کمیسیون از مشتریانشان است. البته در بین این بروکرها موردهایی یافت می شوند که حتی از زیان کاربران خود نیز سود می کنند، مثل کارگزاری های «مارکت میکر». کارمزد به شکل های مختلفی از سرمایه داران دریافت می شود که بروکرها عنوان سوآپ، اسپرد یا کمیسیون را بر روی این مورد می گذارند.

در نظر داشته باشید، بروکر های خوب زیادی هستند که به ایرانیان سرویس نمیدهند! ما در این لیست فقط آنهایی را معرفی کرده ایم که ایرانیان میتوانند از آنها استفاده کنند. پیشنهاد میکنم پیش از مشاهده بروکر ها، 2 ویدئو که در این صفحه قرار دادیم را مشاهده کنید. یکی از اصلی ترین وظایف نهاد‌های رگولاتوری، جلوگیری از سرقت شدن سرمایه‌ی معامله گران بازار فارکس است. همانطور که در بالاتر نیز گفته شد، انطباق با مقررات رگولاتوری یکی از مهمترین مسائل در هنگام انتخاب یک بروکر فارکس قابل اعتماد است.

سایت های معتبر فارکس ارز دیجیتال

یکی از مزیت های بسیار خوب Markets این است که کاربران در پلتفرم معاملاتی این بروکر کمتر با چالش ریکوئیت روبرو خواهند بود. در کمتر از ۳۰ میلی ثانیه می‌توانید سفارشات آنی مورد نظر خود را در این بروکر انجام دهید. اسپردهای بسیار پایین که یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت آن برای تریدرهای ایرانی شده است. البته همچنان اسپردهای آن نسبت به بهترین بروکرهای جهان اختلاف فاحشی دارد.

  • در این متن نیز سعی داشته‌ایم تا بهترین بروکرهای فارکس را به شما معرفی کنیم.
  • صرافی Bingx در کشور سنگاپور ثبت شده و درحال حاضر در بیش از 100 کشور فعال است.
  • با توجه به اندازه‌ی کارگزاران تعاملی و بازارهایی که به این بروکر دسترسی دارند، معامله گران فارکس از سطوح نقدینگی عمیقی در Interactive Brokers برخوردار هستند.
  • در این جدول برترین بروکرهای فارکس به همراه امتیاز آنها آورده شده است.

همچنین فیبو به لطف خدمات خوبی که در این مدت زمان طولانی ارائه کرده است، طرفداران بسیار زیادی را به جذب خود کرده است. انتخاب بهترین بروکر در ابتدای ورود به بازار می­تواند چالش برانگیز باشد. مخصوصا زمانی که با تبلیغات گسترده بروکرها برای جذب مشتری مواجهیم. به ­علاوه، در ایران به دلیل وجود تحریم­‌ها،در درجه اول بسیاری از بروکر­ها قادر به فعالیت نیستند. شما باید توانایی این کار را داشته باشید که جفت ارز های متنوع را در بهترین بروکر فارکس و حتی محصول مورد نظر خود را مثل ارزهای دیجیتال معامله نمایید.

به ایرانیان سرویس دهی نمیکند

خدمات 5 معتبرترین بروکر فارکس: کدام بروکر فارکس بهتر است؟-بروکر آمارکتس پس از اینکه سرمایه گذاران تصمیم به شروع فعالیت در بازار فارکس کردند در اولین اقدام خود لازم است یک بروکر یا کارگزاری مناسب انتخاب کرده تا آن ها را به بازار فارکس وصل کرده و از این طریق به انجام معاملات مختلف بپردازند . در واقع کارگزاری ها به عنوان یک واسطه بین بازار فارکس و سرمایه گذاران عمل کرده و با وصل کردن آنها به یکدیگر سبب شکل گرفتن معاملات مختلف در این بازار می شوند . در بروکر لایت فارکس می توانید درخواست پشتیبانی حساب اسلامی بدهید. همانطور که می‌دانید بازار فارکس بزرگترین بازار مالی در دنیاست که بروکرها به عنوان کارگزار بین معامله‌گر و بازار فارکس است. از این رو اگر قرار است یک بروکر وارد این بازار شود و خود را مطرح کند باید از سازمان‌ها و موسسات دولتی، مجوز دریافت کند.

رگولاتور آفشور بروکر چیست؟