خرید تتر USDT فروش تتر قیمت لحظه ای Tether صرافی اکسیر-تترفا

توکنی لایه دوم که با استفاده از پلتفرم Omni بر روی شبکه زنجیره بلوکی قرار گرفت. بعدها نام این کوین به USTether تغییر کرد و در نهایت به USDT تغییر نام یافت. ارز تتر بعداً به روز شد و قابلیت کار بر روی بلاک چین های اتریوم (ERC-20)، ترون، EOS، الگوراند و OMG را به دست آورد. رمز ارز تتر از اولین ارزهای رمزنگاری شده می‌باشد که تاکنون بسیار موفق بوده است. این رمز ارز نه تنها انقلابی بود، بلکه در فهرست سرمایه گذاران این رمز ارز، نام بنیانگذاران بزرگ و معتبری مانند مدیر بنیاد بیت کوین، براک پیرس نیز دیده می‌شود.

همچنین در این مطلب جدا از اینکه بهترین قیمت خرید تتر را به شما می‌گوییم، اطلاعاتی را برای خرید آنلاین تتر و نحوه فروش آن نیز بیان خواهیم کرد. ویژگی منحصر به فرد USDT این واقعیت است که ارزش آن توسط شرکت Tether تضمین شده است تا با دلار آمریکا ثابت بماند. به گفته شرکت تتر، هر زمان که توکن‌های USDT جدید صادر می‌کند، همان مقدار دلار را به ذخایر خود اختصاص می‌دهد، بنابراین تضمین می‌کند که USDT به طور کامل توسط پول نقد و معادل‌های نقدی پشتیبانی می‌شود. نوسانات بازارهای کریپتو به صورتی است که ارزهای دیجیتال می‌توانند در عرض یک روز 10 تا 20 درصد افزایش یا کاهش پیدا کنند و این موضوع آن‌ها را به عنوان ذخیره ارزش غیرقابل اعتماد می‌کند. این ویژگی USDT را به پناهگاه امنی برای سرمایه‌گذاران کریپتو تبدیل می‌کند. در طول دوره‌های نوسانات بالا، سرمایه گذاران می‌توانند دارایی‌های خود را در Tether بدون نیاز به نقدینگی کامل به دلار نگهداری کنند.

آینده‌ی ارز تتر به کجا ختم می‌شود؟ تتر تا کجا پیش می‌رود؟

با این حال، تتر یک ارز رمزپایه است که می‌تواند در برابر نوسانات قیمت ایستادگی کند. تتر از این وجه نتیجه ترکیب دانش رمزنگاری و تحقیقات دانشگاهی است. از آنجا که بسیاری از صرافی‌ها راه‌اندازی حساب بانکی فیات نمی‌پذیرند، برخی از آن‌ها برای نگهداری وجوه خود از تتر استفاده می‌کنند. اگر فردی معامله گر است و به تتر صرفا به عنوان ابزاری برای معامله نگاه میکند (فرقی نمیکند قیمت تتر چقدر باشد) تتر را میخرد، معامله را انجام میدهد و برای نقد کردن سود، تتر را خارج و تبدیل به ریال میکند. شاید تتر شباهت زیادی به ارزهای فیات داشته باشد، اما چند تفاوت اساسی آن را از ارزهای فیات متمایز میکند. کوین‌های تتر بر اساس میزان تقاضای بازار و میزان دلار موجود برای پشتیبانی از آن‌ها، ایجاد می‌شوند.

از ارز دیجیتال تتر می‌توان برای خرید کالاهای مختلف یا برای مبادله با ارزهای دیجیتال دیگر و حفظ سرمایه استفاده کرد. برخی از کاربران USDT را برای وام دادن، خرید NFT و شرکت در ICOها خریداری می‌کنند. انعطاف‌پذیری Tether باعث می‌شود که یک ارز دیجیتال همه کاره و بسیار کاربردی باشد و تقریباً در هر جایی که کاربر بخواهد یک دارایی با ارزش را انتقال دهد یا معامله کند، می‌توان از آن استفاده کرد. ارزش بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند میلیاردها دلار در روز افزایش یا کاهش یابد. حتی محبوب ترین ارز دیجیتال مانند بیت کوین نیز در معرض نوسانات قابل توجهی هستند. طی ماه گذشته، سرمایه گذاران شاهد تغییر روزانه حدود 4 درصدی در ارزش بیت کوین بوده‌اند.

تتر نوعی استیبل کوین بوده و با در اختیار داشتن استیبل کوین‌ها، کاربران کمتر در معرض کاهش ناگهانی ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرند و سرمایه‌شان تا حد زیادی حفظ می‌شود. تتر نوعی استیبل کوین متصل به دلار آمریکا است و به طور کامل توسط ذخایر آن پشتیبانی می‌شود. تتر به صورت دیجیتالی، ثبات دلار را در بستر شبکه بلاک‌چین ارائه می‌دهد. در میان استیبل کوین‌ها، تتر توانسته از لحاظ ارزش بازار رتبه اول را به دست آورد.

کیف پول Exodus

خرید تتر USDT فروش تتر قیمت لحظه ای Tether صرافی اکسیر-تترفا

از مزایای بستر ترون برای تتر می توان از سرعت بسیار بالا و همچنین کارمز بسیار اندک نسبت به اتریوم اشاره کرد. استیبل ‌کوین‌ها نوعی از ارزهای دیجیتال با قیمت ثابت هستند که معمولاً با قیمت ارزهای فیات مرتبط هستند. کیف پول‌های نرم افزاری گزینه دیگری را ارائه می‌دهند و استفاده از آن‌ها رایگان و آسان است. آن‌ها برای دانلود به عنوان برنامه‌های گوشی هوشمند یا دسکتاپ در دسترس هستند و می‌توانند به صورت حضانتی یا غیر حضانتی باشند.

  • تتر همچنین باعث ایجاد استراتژی های خروج بدون هزینه برای سرمایه‌گذاران می‌شود.
  • تتر در بازار معاملاتی ارزپایا بر بسترترونو بااستاندارد TRC20عرضه شده است و کارمزد نقل و انتقال آن کمتر از یک دلار است.
  • تتر در واقع یک استیبل کوین است که مهم ترین و اصلی ترین ویژگی آن، در امان بودن از تمام نوسانات منفی و مثبت بازار ارزهای دیجیتال است.
  • در سال 2014 پیرس مدیر بنیاد بیت کوین که یک سازمان غیر انتفاعی برای کمک به بهبود و ارتقا بیت کوین بود، شد.
  • همچنین وب سایت این شرکت بدون ارائه جزئیات اعلام نمود که در هنگ کنگ دارای شخصیت حقوقی بوده و دفاتری نیز در کشور سوئیس دارد.
نکته قابل توجه این که با وجودی که تتر بر روی جند بلاکچین قرار دارد ولی تاکنون ماهیت آن تغییری نداشته است. برای توضیح بیشتر به دو تتر erc20در بستر اتریوم و تتر trc20 در بستر ترون توجه کنید. قیمت هر USDT در بازار جهانی تقریبا معادل یک دلار است، که بسته به میزان خرید و یا فروش نا در حد چند سنت نوسان دارد.

هدف استیبل کوین‌ها ایجاد یک محیط پایدار و قابل اعتماد برای افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال و نفی ماهیت سفته‌بازی دارایی‌های دیجیتال است. استیبل کوین‌ها امنیت و تمرکززدایی ارزهای دیجیتال، با ثبات ارزهای فیات را فراهم می‌کنند. هدف اصلی استیبل کوین‌ها ارائه تمام مزایای ارزهای دیجیتال و در عین حال تلاش برای جلوگیری از نوسانات گسترده است. پاسخ به این سوال در گرو بررسی مزایای این ارز دیجیتالی است که مهم‌ترین مزیت آن در ایمن نگه داشتن سرمایه شما به هنگام نوسانات شدید منفی بازار رمزارزهاست. سپس ارزش ارز دیجیتالی قبلی سقوط کرده و به 15 هزار دلار می‌رسد.

هر تعداد تتر که مدنظرتان است را وارد کنید و سپس فرآیند فروش USDT را نهایی کنید. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر معامله‌گر در بازار کریپتو، پیدا کردن سیستم مطمئنی برای نقد کردن درآمد ارزی بوده و هست. ساختاری که از پلتفرم تترلند به من اثبات شده، یک تیم منسجم و قابل اعتماد با سرعت بسیار بالاست.

تتر گلد با نماد XAUt توکنی برابر با یک اونس طلا بر اساس قیمت بازار کالای لندن خرید تتر است. همانطور که از نامش پیداست، تتر گلد پشتوانه طلا دارد و نکته جالب اینجاست که دارندگانش، هر زمان که بخواهند می‌توانند آن را به ازای طلای واقعی معاوضه کنند. XAUt بر روی شبکه اتریوم و ترون موجود است و به دلخواه سفارش‌دهنده، بر روی هرکدام از این شبکه‌ها ایجاد شده و در همان بلاکچین قابل انتقال است. با تتر یا هر کوین با ارزش ثابت دیگری می‌توانید پول خود را با سرعت بالا، شفافیت بی‌نظیر و هزینه بسیار ناچیز انتقال دهید.