دستگاه بخور و رطوبت ساز:خرید بهترین دستگاه بخور با قیمت ارزان فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو

دستگاه بخور و رطوبت ساز:خرید بهترین دستگاه بخور با قیمت ارزان فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو

محققان پس از پخش ویروس آنفلوانزا (توسط سرفه شبیه سازی شده) در فضای بسته و افزایش رطوبت هوا به بیش از ۴۰ درصد، متوجه شدند که ذرات ویروس به سرعت از کار می افتند و از آلوده کنندگی آنها وبسایت اصیل بخرید کاسته می شود. همچنین بخور گرم با ایجاد رطوبت در هوا سبب می شود علائم سرماخوردگی نیز تسکین یابد. امروزه به خاطر افزایش آلودگی های محیط زیستی برخورداری از هوایی پاک به مشکلی مهم و اساسی بدل شده که این مورد تاثیر بسزایی در فضای خانه می گذارد. مسلما خرید یک دستگاه بخور سرد و مرطوب کننده ، برای استفاده در فضای خانه می تواند راه گشا باشد. دو نوع دستگاه بخور وجود دارد دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم، دستگاه بخور سرد و مرطوب کننده که بخور سرد برای فصل گرم و بخور گرم برای فصل سرد استفاده می شود.

  • اگر پوست خشکی دارید و از حساسیت‌های پوستی در امان نیستید، استفاده از دستگاه بخور، گزینه مناسبی است.
  • یا از قابلیت تمیزی و همچنین باز و بسته کردن راحت مخزن خود برخوردار باشد.
  • برخی از دستگاه های بخور سرد با فناوری اولتراسونیک ارائه می‌شوند و برخی دیگر از فیلتر داخلی فیتیله و فن استفاده می‌کنند.
  • امکان افزودن مواد ضدعفونی کننده گیاهی و خوشبوکننده به بسیاری از آنها وجود دارد.
  • در سمت دیگر، رطوبت سازهای مه گرم ممکن است به انرژی بیشتری احتیاج داشته باشند و اگر به دلیل عنصر گرمایش، بچه های کوچک یا حیواناتی در اطراف خود داشته باشید، می توانند خطرناک باشند.

دستگاه بخور گرم می تواند علائم بیماری سرماخوردگی مانند سرفه و گلودرد را کاهش دهد. به همین خاطر، می تواند یکی از بهترین دستگاه های رطوبت ساز برای درمان سرماخوردگی محسوب شود. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه، پیشگیری از خشکی پوست می باشد. اگر هوای خانه خشک باشد، پوست افراد بیشتر دچار خشکی و چین و چروک می شود. در نتیجه برای جلوگیری از این اتفاق باید محیط اطراف خود را مرطوب نگه دارید. برای این کار می توانید از دستگاه های بخور گرم استفاده کنید.

بخور سرد و گرم ( مرطوب کننده هوا )

همچنین برای درمان افراد مبتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا بخار گرم توصیه می شود. در این دستگاه دیسک‌هایی تعبیه شده که عمل تبخیر آب را انجام می‌دهند. مرطوب کننده های اولتراسونیک از یک نبولایزر که یک دیافراگم ارتعاشی کوچک است برای ایجاد یک غبار خنک استفاده می‌کنند. اما از نظر تولید صدا به نسبت مدل های قبلی کاملا پر سروصدا تر هستند.

فیلتر ضد رسوب

این در‌حالی است که حتی احتمال آلودگی در هوای عادی تنفسی نیز وجود دارد. در ادامه این مطلب از راهنمای خرید بخور گرم توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این دستگاه های بخور از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند.

دستگاه بخور گرم ویکسMESHKAT

دستگاه بخور گرم ،دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور سرد و گرم ، شما می توانید از بین این سه مدل گفته شده اقدام به تهیه دستگاه مورد نظر خود کنید. قیمت دستگاه بخور بستگی به مدل و برند سازنده ی آن دارد که در قیمت های مختلف در دسترسی برای خرید میباشند. در این بخش از فروشگاه تجهیزات پزشکیطب تولید با فروش دستگاه بخور در برندها و مدل های گوناگون امکان خرید آنلاین دستگاه بخور برای شما عزیزان فراهم شده است. دستگاه بخور گرم یکی از بهترین دستگاه هایی است که می توان در فصل زمستان برای پیشگیری از سرماخوردگی مورد استفاده قرار داد. به طور کلی در فصل های سرد سال، از دستگاه بخور گرم استفاده می شود تا هوای خانه به شکل مطلوب تری، مرطوب شود.

جهت خرید دستگاه بخور گرم دانستن نکات بالا ضروری است و شما را در خرید این دستگاه یاری خواهد رساند. دستگاه بخور گرم می تواند در زمانی که نوزاد دچار بیماری های تنفسی، ویروسی و عفونی مانند سرماخوردگی شده است، یکی از بهترین دستگاه های مرطوب کننده باشد. اما یکی از عیب های این دستگاه برای نوزادان، ایمنی کم آن است. به همین خاطر، در بسیاری از موارد توصیه می شود که برای کودکان دستگاه بخور سرد خریداری شود. دستگاه بخور گرم برای مناطق دارای آب و هوای خشک بسیار ایده آل است و بیشتر در روزهای سرد پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانی که دستگاه بخور را در محیط اطراف خود روشن می‌کنید، این علائم کاهش می‌یابند. برای جلوگیری از ایجاد همچنین مشکلاتی کافی است تا در مورد نحوه کار این دستگاه اطلاعاتی را به دست آورید. دستگاه بخور گرم یکی از دستگاه های پر کاربرد در زمینه سلامتی و پزشکی می باشد. بخور گرم نیز دارای خواص و مزایای زیادی از جمله ضد عفونی کردن محیط اطراف، تهویه هوای ناسالم، خوشبو کننده هوا، درمان بیماری های تنفسی و ….

این افزایش جریان خون پوست شما را تغذیه و اکسیژن مورد نیاز پوست را تامین می کند. آبمیوه گیری یکی از لوازم برقی ای است که بسیار در خانه ها کاربرد دارد. اگر به دنبال مارک خوب میگردید ما در مقاله بهترین مارک آبمیوه گیری را برایتان توضیح داده ایم. دستگاه‌های بخور باید به‌طور مرتب تمیز شوند، زیرا در صورتی کثیف بودن میکرو ارگانیسم‌ها در مخزن دستگاه رشد می‌کنند و به هوا منتقل می‌شوند.

یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های این دستگاه، ضد عفونی کردن آب توسط لامپ UV موجود در مخزن درما است که باعث می‌شود بخار آب با کمترین میزان آلودگی خارج شود. احتمالا یکی از فاکتور های شما در خرید رطوبت ساز عمر بالا آن باشد و کم تر به تعمیر بخور سرد احتیاج پیدا کند. دستگاه‌های بخور، آب را به ماده تبخیر شده قابل استشمام تبدیل می‌کنند.