سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

همانطور که در بالا بیان کردیم، عواملی که باید در محاسبه هزینه و قیمت نصب سقف کاذب در نظر بگیرید به شرح زیر است. این نوع سقف با استفاده از تایل های آلومینیومی و بدون نیاز به بتونه کاری و پیچ نمودن تایل ها به سپری اجرا می شود. سقف کاذب آلومینیومی را می توان تعمیر کرد و به فضای پشت آن دسترسی داشت. پیشنهاد می‌کنیم با توجه به کاربری ساختمان و شرایط سقف اصلی، بودجه، سلیقه و نیازتان و پس از مشورت با متخصص، نوع سقف کاذب را انتخاب کنید.

در پروژه هایی که سرعت بالا در اجرای سقف کاذب مد نظر باشد پیشنهاد می شود از سقف مشبک کناف (کی پلاس پارس) استفاده شود. تایل های سقف مشبک معمولا از پیش رنگ شده اند و یا روکش PVC دارند که عامل مهمی در سرعت اجرا و عدم نیاز به رنگ کردن تایل ها و سقف می باشد. در این ساختار پنل های روکش دار گچی بر روی زیر سازی فلزی پیچ می شوند. زیر سازی مورد نظر می تواند به صورت متصل به دیوار و یا مستقل از آن اجرا شود. در قدم بعدی لایه عایق در فاصله آزاد میان پنل روکش دار گچی و دیوار زمینه پشت قرار می گیرد.

سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

این رو هم بگم که سقف کاذب CNC فقط به تایل مختصر نمیشه و طرح اون رو میشه به اشکال دایره ای هم در آورد ولی پلکسی و PVC استفاده شده در اون حتما از نوع تایل هستن که باید به شکل طرح CNC برش بخورن. بخاطر همین امکان داره مقدار بیشتری از مساحت طرح CNC، تایل پلکسی گلس و تایل PVC نیاز باشه. سازه ها معمولا در دو رنگ طلایی و نقره ای اجرا میشن و روی این سازه ها میشه تایل PVC مورد نظر با طرح دلخواه رو سوار کرد. در این نوع سقف از ورق روغنی، ورق گالوانیزه، گالوانیزه رنگی و ورق آلومینیوم استفاده می شود و در انواع ساده، سوراخ دار ریز و سوراخ دار درشت در بازار مصالح ساختمانی عرضه می شود.

سقف کاذب آکوستیک نوع های متقاوتی دارند اما همه ی نوع های آن یک ویژگی مشترک مهم دارند و آن هم عایق صوتی بودن سقف کاذب آکوستیک است. اجرای دیوار مقاوم در برابر حریق مانع از تبادل گرمایی دو فضای مجاور یکدیگر می گردد، به عبارت دیگر در هنگام وقوع حریق این سیستم اجازه نمی دهد که دمای فضاهای مجاور کانون آتش از حد مشخصی فراتر برود. توسط شرکت کدکن مبین سازه در انواع مدل ها؛ برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

از محبوب ترین و پرکاربردترین آن ها می توان به سقف فلزی، سقف کناف، سقف کشسان، سقف پی وی سی و سقف شبکه اشاره نمود. سقفهای کاذب موجود در بازار ایران و جهان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که در ادامه به بررسی کامل کاربرد و نوع ساختار آنها اشاره می کنیم. با توجه به نوسان قیمت روزانه تایل‌ها و پنل‌های PVC، اعلام قیمتی مشخص برای خرید تقریبا غیرممکن است. عموما متخصصان نصب سقف کاذب پی‌وی‌سی، دستمزد را با احتساب خرید پانل یا تایل PVC اعلام می‌کنند.

تنوع طرح سقف کناف می توان توسط انواع نورپردازی ها، رنگ ها و اشکال هندسی و ابعاد متفاوت به قیمت سقف کاذب وجود بیاید. اجرای سقف کاذب برای پذیرایی همراه با نورپردازی مناسب، ضمن بزرگ تر نشان دادن فضا جلوه ای لوکس به سالن پذیرایی می بخشد. به عبارتی طرح های مدرن و بروز، امکان اجرای جدیدترین سقف کاذب پذیرایی را فراهم می نماید. شاید بتوان گفت از آنجایی که امروزه اکثر خانه ها با سبک و سیاق مدرن و امروزی ساخته و دکوراسیون می شوند، بنابراین سقف کاذب پذیرایی مدرن ، از پرکاربردترین انواع سقف كاذب جدید پذیرایی محسوب می گردد. سقفهای کاذب به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می کند.

  • اگر برای تغییر نما می خواهید از آن استفاده کنید بهتر است که از رابیتس و شبیه به آن استفاده کنید اما اگر برای تاسیسات می خواهید استفاده کنید بهتر است که از سقف کاذب pvc مشبک استفاده کنید.
  • بدین منظور می توان از شیوه هایی همچون استفاده از نور مخفی ، رنگ های متنوع نور ، نورپردازی با هالوژن و…
  • در اکثر خانه های امروزی می توان نمونه های مختلف آن را در بخش های مختلف مشاهده کرد.
  • در مدل یکپارچه، که اکثرا در منزل خود یا دیگران دیده ایم، قطعات نمی‌توانند از یکدیگر جدا شوند.
  • سقف طلقی در رنگ های مختلفی نیز ساخته می شود و برای محیط هایی مانند سرویس بهداشتی، پاسیو، گلخانه، باکلن، گاراژ، آشپزخانه و … مناسب می باشد.
  • گریلیوم به سقف باز معروف است و آنچه که بعد از نصب سقف دیده می شود حفره های مربعی شکلی است که در مجاور یکدیگر نصب شده اند.

اگر به دنبال سقف کاذب ارزان هستید باید بگوییم این قبیل خدمات ساختمانی تنها با خرید یک محصول محاسبه نمی شود و به همین دلیل نمیتوان از روی قیمت پایه انواع سقف نتیجه گرفت که کدامیک ارزان تر و به صرفه تر از بقیه خواهد بود. از جدیدترین سقف های کاذب موجود در بازار است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده این نوع سقف های جدید به سقف های فانتزی و دکوراتیو معروف هستند که با هزینه مناسب و سرعت عمل بالا فضای دلنشین و متفاوت به نمایش میگذارد. هزینه اجرای سقف بستگی به متراژ، نوع سقف، نوع مواد و مصالح و ….

روش اجرای سقف کاذب مشبک

با استفاده از این سقف ها می تواند مقدار زیادی از نیرو انرژی را ذخیره کرد چرا که خود آنها عایق محسوب می شوند و می توان لوله های تاسیساتی را از سقف کاذب مشبک عبور داد. که این سقف معمولا برای پوشش دادن سقف های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. مشخص نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کردند درباره کاربردهای آن چه اطلاعاتی داشته اند. سقف کاذب در مدت زمان کوتاهی در صنعت ساختمان به جایگاه مناسبی دست یافت و استفاده از آن در صنعت ساختمان از دغدغه های پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف به حساب می آید. شرکت آدلی آرا بنا که از عاملین فروش و اجرای شرکت کناف ایران (کی پلاس پارس) است مفتخر است خدمات بازسازی واحد های تجاری ، اداری ، مسکونی ، بیمارستان و … را به بهترین شکل و با رضایت صد در صد شما اجرا کند.

اجرای سقف کاذب اتاق خواب از جمله روش های زیباسازی آن به شمار می آید. به منظور اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب می توان از انواع سقف کاذب کناف اتاق خواب ، سقف مجازی اتاق خواب ، چوبی، گچی، رابیتس، پی وی سی و کشسان استفاده نمود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت نصب سقف کاذب می توان به نوع و کیفیت مصالح مصرفی اشاره نمود. برای مثال، هزینه نصب سقف کاذب چوبی با ام دی اف با قیمت نصب سقف كاذب چوبی با چوب روسی متفاوت می باشد.

انتهای دیگر سیم را داخل یکی از شکاف‌های دایره ای روی رانر کرده و آن را با انبردست خم کنید. همچنین ممکن است به دلیل استفاده از آن‌ها در مدت زمان کوتاه نیاز به تعمیر و یا ترمیم داشته باشید. حدود دستمزد نصب این نوع سقف بدون مصالح متری، 40 تا 70 هزار تومان و روزمزد بین 500 تا 900 هزار تومان است. سازه مورد استفاده برای تمامی تایل ها یکی هست و بسته به اندازه تایل ممکنه از پروفیل های قوی تر یا ضعیف تری استفاده بشه. در اخر اینکه هزینه نهایی پروژه را بر اساس متراژی که دارید جویا شوید تا در انتهای کار به مشکل برنخورید.

خدمات نصب و اجرای انواع سقف کاذب