شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس شرکت فعال در زنجیره تامین و لجستیک و حمل ونقل جاده ای | transemartlogistics

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس شرکت فعال در زنجیره تامین و لجستیک و حمل ونقل جاده ای | transemartlogistics

از دیگر واگن‌هایی که در انواع حمل و نقل ریلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، واگن‌های یخچالی هستند که برای حمل انواع مواد فاسدشدنی نظیر لبنیات، گوشت، سبزیجات و غیره کاربرد دارند. این واگن‌ها دارای سیستم خنک‌کننده حرفه‌ای هستند و در طول سفر درجه حرارت یخچال به طور اتوماتیک تنظیم می‌شود. یکی دیگر از مزایای حمل و نقل زمینی(جاده‌ای) این است که تجار و سرمایه‌داران می‌توانند شرکت‌های کوچک راه بیندازند و خدماتی مناسب و بدون تأخیر در اختیار مشتریان بگذارند.

حمل و نقل بین المللی

مثلاً شرکت حمل و نقل با اتوبوس، شرکت حمل و نقل سواری بین شهری، شرکت حمل و نقل با موتور، شرکت حمل و نقل با وانت، شرکت حمل و نقل با کامیون، شرکت حمل و نقل با تریلی، شرکت حمل و نقل با کشتی‌، شرکت حمل و نقل با قطار. در این تقسیم بندی وسیله‌ی که با آن بار جابجا می‌شود به عنوان اسم شرکت حمل و نقل انتخاب می‌شود. یک روش دیگر بالا بردن کارایی وسایل نقلیه‌است، که کاهش آلودگی و اتلاف را به‌وسیلهٔ ایجاد کاهش در مصرف انرژی به همراه دارد. اگر امکان بهره‌گیری از نیروی الکتریسیته در وسایل نقلیه وجود داشته باشد، موتورهای الکتریکی بهترین و کاراترین گزینه هستند.

این نوع ترابری زمینی مزایای بسیاری دارد که مهم‌ترین آن عدم نیاز به صرف سرمایه کلان برای جابجایی است. البته حمل و نقل جاده ای در مواردی که کالا باید به سرعت به دست مشتری برسد، گزینه مناسبی نیست که در این حالت حمل و نقل هوایی جایگزین آن می‌شود. ترابری در ایران نیز به سه روش حمل و نقل هوایی، حمل و نقل زمینی و شرکت ترنس مارت لجستیک دریایی صورت می‌گیرد.

  • این برگه به عنوان سند بار بوده و در صورت مفقود شدن، شرکت ترابری هیچ مسئولیتی در قبال کالاهای شما به گردن نمی‌گیرد.
  • همچنین این نوع از حمل و نقل می‌تواند کاربرد تجاری، مسافرتی و … داشته باشد.
  • اما، متاسفانه هزینه بالای بلیت و اسکان مسافران مزید بر علت شده است تا افراد کمی از این روش به طور مستمر استفاده کنند.
  • با توجه به آمار به دست آمده می توان گفت نزدیک به 40% از کل ترانزیت های هوایی در رده بین المللی مربوط به این کالا است.
  • این فناوری به این شرکت ها پیشرفت های لجستیکی غیرقابل انکاری، به ویژه در زمینه ارتباطات و سازماندهی، داده است.

ارائه روشی براي انتخاب سیستم‌هاي حمل و نقل همگانی مورد نیاز در شهرهاي ایران… در حال حاضر ما از تمامی شهرهای ایران به سراسر نقاط دنیا که امکان ارسال بار به صورت جاده ای وجود داشته باشد را ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت های به روز با ما در تماس باشید. در ادامه این مقاله می توانید در مورد انواع خدمات حمل و نقل جاده ای که ما به شما ارائه دهیم، اطلاعات بیشتری کسب کنید. آخرین مزیت حمل و نقل جاده ای این است که شما در تماس مستقیم با کارشناسان حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل هستید که می توانند به شما مشاوره دهند و در فرآیند تصمیم گیری شما در ارتباط با حمل و نقل جاده ای به شما کمک کنند.

دستاوردهای شرکت ترکیب حمل و نقل در سال‌های اخیر

بزرگترین و مهم ترین مزیتی که کامیون های کنترل دما می توانند ارائه دهند، جلوگیری از خراب شدن محصولات حساس و از دست دادن ارزش خود در طول حمل و نقل جاده ای است. این نوع حمل و نقل جاده ای معمولاً در مواقعی استفاده می شود که نیاز به جابجایی قطعات بزرگ تجهیزات ساختمانی یا لوازم ساختمانی و کانتینرها باشد. اما، استفاده از این نوع کامیون های مسطح تنها به آن نوع محموله محدود نمی شود. کامیون های چادری متداول ترین نوع کامیون برای حمل و نقل عمومی جاده ای هستند. این نوع از کامیون ها دارای سقف پرده ای بوده و از کناره با پرده پی وی سی پوشیده شده اند.