صرافی کوکوین برای ایرانیان شرایط ثبت نام درصرافی kucoin

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت صرافی کوکوین چیست؟.

صرافی کوکوین برای ایرانیان شرایط ثبت نام درصرافی kucoin

افرادی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال تجربه‌ی بالایی ندارند می‌توانند این صرافی را انتخاب کنند. در حالی که صرافی کوکوین تأیید KYC یا همان احراز هویت و ویژگی‌های امنیتی استاندارد صنعتی را ارائه می‌دهد، این صرافی در سال ۲۰۲۰ مورد هک بزرگی قرار گرفت. هکرها بیش از ۲۸۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را از کیف‌پول‌های داغ کاربران سرقت کردند.

این موضوع ممکن است سبب حساس شدن صرافی نسبت به حساب کاربری و درخواست ارائه اطلاعات هویتی شود. از دیگر مزایای مهم صرافی Kucoin می‌توان به سرویس ارائه وام اشاره کرد. از این سرویس برای معاملات آتی و پیش‌بینی بازار استفاده می‌شود. همچنین جفت‌ارزهای بسیار زیادی برای ترید در صرافی کوکوین پشتیبانی می‌شود.

آیا ایرانیان می‌توانند در صرافی کوکوین معامله کنند؟ | گفتگو با صرافی کوکوین

برای انجام این کار از منو ها روی بازار های اصلی کلیک کرده و تتر/تومان را انتخاب کنید. ✔ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، سایت صرافی کوکوین از جمله سایت های خارجی است که در حال حاضر، امکان دسترسی به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را برای کاربران ایرانی فراهم است. مزیت مهم دیگر مالکیت توکن KCS بهره‌مندی از پاداش کارمزد معاملات است.

  • متوسط قیمتی که در سفارش های معامله گر به ثبت رسیده است، نشان داده می شود.
  • بودجه معاملات فیوچرز هر هشت ساعت یکبار به روز رسانی می شود.
  • برای تکمیل فرآیند اولیه، به سادگی وارد حساب کاربری خود شوید، روی “KYC verification” در زیر آواتار خود کلیک کنید و برخی از اطلاعات شخصی اولیه را وارد کنید.

نوبیتکس یک صرافی خوب ایرانی است که با راه‌اندازی حساب در آن می‌توانید به حساب صرافی‌های خارجی عمل انتقال وجه را انجام دهید. صرافی کوکوین در کدام کشور قرار دارد؟ صرافی کوکوین در کشور هنگ کنگ قرار دارد. در زیر اهممزایا و معایب صرافی kucoinرا برای شما عنوان می کنیم. برای شروع فعالیت در پلتفرم فیوچرز صرافی کوکوین؛ ابتدا لازم است این بخش را فعال کرده و سپس ارز دیجیتال مد نظر را از حساب اصلی به حساب فیوچرز خود انتقال دهید.

مقایسه صرافی Kucoin با صرافی بایننس

کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان فعالیت می کند. کاربران زیادی در سر تا سر جهان از صرافی کوکوین برای معاملات خود استفاده می کنند. این صرافی هنوز موفق به اخذ مجوز لازم برای فعالیت در ایالات متحده نشده است. بدلیل اینکه صرافی کوکوین اعلام کرده با ایرانی ها مشکلی ندارد بنابراین یکی از صرافی های که ایرانیان می توانند برای معاملات ارز دیجیتال خود از آن استفاده کنند این مجموعه می باشد. صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرده است و هم اکنون بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال و توکن بلاکچین را برای خرید و فروش پشتیبانی می کند. کاربران ایرانی به منظور استفاده از خدمات این صرافی، لازم است که در ابتدا در آن ثبت نام نمایند و سپس با ورود به حساب کاربری خود، از خدمات اختصاصی ارائه شده در صرافی کوکوین استفاده کنند.