صفحه اصلی بتن سازه ضمان تولیدکننده و صادرکننده قالب بتن، داربست و جک ساختمانی

صفحه اصلی بتن سازه ضمان تولیدکننده و صادرکننده قالب بتن، داربست و جک ساختمانی

از شما خواهشمندیم در صورت مشاهده ی اطلاعات اشتباه در سایت، مورد مربوطه را اطلاع دهید تا در اسرع وقت اصلاح گردد. سوال که مشتریان ما از ما میپرسند میزان عمر مفید و مقرون به صرفه بودن قالب هاست .

ایجاد یک قطعه یا سازه بتنی در اشکال و فرم های دلخواه نیازمند به ساخت و استفاده از یک سیستم قالب بندی صحیح ، مناسب و اصولی قالب بتن می باشد . توصیه می کنیم از قالب های بتن بی کیفیت استفاده نکنید چون قالب های بی کیفیت نتیجه کار را بی کیفیت می کنند. اگر از قالب های فلزی موج دار در ستون ها استفاده شود ستون ها حالت پیچیدگی به خود می گیرند و نمی توانیم آنها را به طور دقیق شاغول کنیم. هنگامی که ما از لبه قالب، رویه قالب را نگاه می کنیم اگر قالب ها از ورق های متفرقه تولید شده باشد دارای موج هستند و به سادگی دیده می شوند و اگر صاف و بدون موج باشند نیز به راحتی قابل تشخیص هستند. بنابراین قالب بتن بایستی به سادگی بتواند وزن این حجم از بتن را تحمل کرده و دفرمه نشود که در غیر این صورت ضرر و زیان پروژه بسیار بالا خواهد بود. در سال های اخیر شاهد تولید چشمگیری از قالب بتن از جنسهای پلاستیک، فایبر گلاس و رزین بوده ایم.

  • این قالب‌ها جزو قالب‌های خاص محسوب‌ می‌شوند که براساس فرم و نقشه ارائه‌ شده توسط کارفرما طراحی و اجرا می‌گردند.
  • همانطور که در جدول پایین مشاهده می کنید تعداد اقلام مورد نیاز برای اجرای قالب بندی دیوار در هر متر مربع را محاسبه کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.
  • تکنو صنعت علاوه بر تولید قالب فلزی و قالب بتن، کلیه متعلقات قالب بندی را تولید می کند که از ورق فولاد مبارکه و با کیفیت بالا می باشد.
  • پس از طی نمودن مراحل ساخت و اتمام ، جلساتی در راستای تایید و تحویل نهایی به کار فرمایان ارائه میگردد که پس از انجام این مرحله نیز کار ارسال و بارگیری انجام میگیرد .

قیمت قالب لبه خم از قالب تسمه ای گران تر است به این دلیل که قالب بتن لبه خم هزینه تولید بیشتری دارد و وزن کمتری نسبت به قالب تسمه ای دارد. قالب فلزی بتن در دو نوع لبه خم و تمسه ای ( جوشی ) تولید می گردد، قالب بتن های تسمه ای در دو نوع لبه ۵ سانتی و لبه ۶ سانتی تولید می گردد. قالب های لبه خم با اینکه سبک و مقاوم هست ، برای اجرای دیوارهایی که نیاز به اجرای اکسپوز دارند مناسب نیست . بدلیل اینکه باتوجه به خم شدن کنار قالب (تسمه ها) وقتی قالب ها در کنار هم قرار میگیرند کاملا بهم نمی چسبند بنابراین بعد از بتن ریزی و دکفره کردن قالب ها ماهیچه های بتنی کاملا مشهود است . مهم ترین دلیل برای استفاده از روغن های قالب بتن این است که مراحل جداسازی و تمیز کردن قالب های بتن را آسان و سریع می کنند. این آسان و سریع کردن کارها باعث می شود تا هزینه های مربوط به قالب بندی کمتر شود.

قالب فلزی بتن پیچ و مهره

برای تولید قالب فلزی بتن ، در قالبهای جوشی ( تسمه ای) از ورق 3 میل برای کف و ورق 5 میل برای تسمه های آن استفاده میشود ولی در قالب های خم ، کلا با ورق 3 میل تولید می شود . بنابرین وزن هر متر مربع قالب بتن جوشی لبه 5 سانت ، 40 کیلو گرم – لبه 6 سانتی 43 کیلو گرم و قالب بتن لبه خم ، حدود 37 کیلو گرم در هر متر مربع وزن دارد . قالب‌های بتن فلزی مدولار در بسیاری از پروژه‌ها و در تمام المان‌های سازه‌ایی از قبیل فونداسیون، ستون، تیرودال و… تجهیزات قالبندی مدولار قابلیت استفاده‌های متعددی دارد و بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می‌باشد. پانل‌های پانل‌های قالب‌های مدولار در دو تیپ تسمه و تسمه 6 سانتی‌متر تولید می‌گردند و از نظر نوع اتصال به دو تیپ تسمه‌ایی و جوشی تقسیم می‌گردند. معمولا وزن یک متر مربع قالب مدولار تسمه 5 سانتی‌متری جوشی 40 کیلوگرم و تسمه 6 سانتی‌متری جوشی 44 کیلوگرم و نوع خم برابر 38 کیلوگرم می‌باشند.

تسکو یکی از پیشتازان صنعت قالب بتن و داربست، تجهیزات قالب‌بندی بتن و دسترسی در ارتفاع را برای هر نوع پروژه ارائه می‌دهد. در میان انواع قالب های بتن، یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین قالب هاست که کاربرد گسترده ای در ساخت سدها، پل ها، کانال ها، تونل ها و … دارد. به دلیل قابلیت ها و ویژگی های خاص مانند مقاومت در برابر آتش سوزی، پایداری در برابر فشار و لرزه، سرعت بالای اجرا، دوام زیاد و … بر سایر قالب ها برتری دارند.

در این بین قطعات یا سازه های بتنی خاص نیز وجود دارند که مسلما نیازمند استفاده از قالب های خاص بتنی هستند . قطعاتی با اشکال و شرایط متفاوت و خاص ، که نیازمند به طراحی و مهندسی دقیق با منطق استحکامی مطلوب ومطابق با نیاز باشد . این امور بایستی توسط افراد و مهندسینی زبده ، متخصص و مجرب انجام گیرد.

در نهایت، قالب ها را بسته بندی می شوند تا احتمال آسیب رسیدن به آن ها کاهش پیدا کند. در کلیه این مراحل ، همه اعضا و عوامل با تمام توان و دقت و همچنین با مدیریت صحیح و مناسب کار را بنحو احسن پیش میبرند . کلیه مراحل طراحی و محاسبات سازه ای ، قالب در دفتر فنی و مهندسی توسط متخصصین و با استفاده از نرم افزار های روز مهندسی ، ترسیم و انجام گرفته. همه قطعاتی که به قالب ها اتصال دارند باید با اطمینان کامل محکم شوند تا وقتی بتن می لرزد شل نشود و پایه های اطمینان باید طوری قرار بگیرند که پایداری قالب ها تامین شود.

آرکا بتن – قالب فلزی | اسپیسر| افزودنی بتن | جک سقفی | واتر استاپ

براساس این راهبرد توانسته ایم سهم قابل توجهی از بازار قالب فلزی بتن، داربست کاپلاک و جک های ساختمانی را در کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه به دست آوریم. با توجه به مشخصات مکانیکی بتن، استفاده از آن به سازه‌های ساختمانی استحکام فوق العاده‌ای می‌بخشد و ساختمان را در برابر فشار مقاوم می‌سازد. برای استفاده از بتن در ساخت سازه‌های مختلف، نیاز به قالب‌هایی داریم که به آن‌ها قالب بتن می‌گویند. نحوه استفاده از اینگونه قالب‌ها بدین صورت است که بتن در آن‌ها قرار داده می‌شود و پس از رسیدن مقاومت بتن به سطح مطلوب، قالب را از آن جدا می‌کنند. در حقیقت قالب بتن در دسته سازه‌های موقت جای می‌گیرد؛ چرا که پس از اتمام وظیفه از سازه جدا شده و از محل ساخت خارج می‌گردد. از انواع قالب‌های بتن می‌توان به قالب فلزی، قالب چوبی و قالب آجری اشاره کرد.

از دیگر محصولات تکنو صنعت می توان به خم و برش میلگرد، خاموت زن، خم کن، بالابر ، بتونیر و … تیم تحقیق و توسعه تکنو صنعت این توانایی را دارد که کلیه قالب بتن خاص در نرم افزار های تخصصی شبیه سازی کند و بهترین و مقرون به صرفه ترین قالب بتن خاص را تحویل مشتری دهد. تکنو صنعت برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به طراحی فاکتور آنلاین کرده هست که شما به راحتی می تواند قیمت قالب بتن خود را تخمین بزنید و آنلاین خریدنماید. برای خرید و سفارش انواع قالب فلزی بتن با نازلترین قیمت و البته به صورت عمده می توانید هم اکنون با شرکت تولیدی فیدار فولاد در ارتباط باشید. برای ساخت انواع قالب فلزی بتن از تجهیزات قالب بندی فلزی بتن مختلفی استفاده می شود. شرکت فیدار با بهره مندی از تجهیزات استاندارد، انواع قالب فلزی بتن را با کیفیت بالا تولید می کند و به همین دلیل توانسته است در رقابت های تولیدی انواع تجهیزات مورد نیاز برای تاسیسات ساختمانی همواره در اولویت انتخاب خریدار قرار گیرد.

برای اجرای قالب بندی دیوار نیاز به قالب بتون ، بولت قالب بندی ، واشر کاس ، مهره خروسکی ، لوله داربستی ، گیره متوسط ، سولجر قالب بندی ، بولت عصایی و پین و گوه است که تعداد مورد نیاز برای ۱ متر مربع در جدول پایین درج شده است. ورق کارخانه فولاد مبارکه بدون موج و یک دست است وقتی شما از لبه قالب رویه قالب رو نگاه می کنید اگر قالب از ورق های متفرقه تولید شده باشد دارای موج است و به وضوح دیده می شود اگر صاف و بدون موج باشد ورق فولاد مبارکه است. نتیجه گیری حاصل از میزان وزن و فشار وارده بتن به قالب بتن باید قالب فلزی بتن به طوری باشد که بتواند این حجم و فشار حاصل از بتن ریخته شده را تحمل کرده و آسیبی به قالب وارد نشده و دفرمه نشود. با آگاهی از نیازهای بومی، سیستم‌های قالب بتن و داربست و سکوهای کار مناسب برای هر نیاز در سراسر جهان ایجاد می‌کنیم. کارمندان ما در سراسر کشور، عملکرد و شایستگی آنها سرمایه واقعی شرکت ما هستند. انگیزه بالا و روحیه تیمی خاص، رویکرد مشتری مداری قوی و تمرکز روزانه آنها بر نیازهای واقعی مشتری، ما را از زمان شروع تاکنون بسیار موفق کرده است.

قالب های پلیمری سقف و سازه