لپ تاپ های دانشجویی 2022 ؛ بهترین لپتاپ های جدید مناسب دانشجو ۲۰۲۲ پلازا

لپ تاپ های دانشجویی 2022 ؛ بهترین لپتاپ های جدید مناسب دانشجو ۲۰۲۲ پلازا

زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ ادامه دهید خودداری کنید. قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم. ریست فکتوری در گوشی های اندرویدی [آموزش …نحوه مخفی کردن اپلیکیشن در اندروید ؛ راه…بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ [آموزش تصو…نحوه حذف بدافزار از آیفون و آیپد [+آموزش…نحوه حذف تبلیغات در گوگل کروم در کامپیوت…

  • این ویژگی‌ها را با یک شاسی شیک، صفحه‌نمایش روشن و واضح 1080p و عملکرد فراوان پردازندهی مرکزی هشت هست‌های ترکیب کنید و به راحتی می‌توان فهمید که چرا لپ تاپ گیمینگ HP VICTUS 16 بهترین لپتاپ دانشگاهی برای دانشجویان است.
  • سرفیس لپ تاپ 2 استوک جدید با طراحی به روز، شارژ سریع، وب کم بهبود یافته و البته پردازنده قدرتمندتر برای برخی وسوسه‌انگیز خواهد بود.
  • این لپ تاپ شرکت لنوو را می‌توانید با نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل Core i9 مدل 11950H و کارت گرافیکی Nvidia RTX A5000 به همراه ۳۲ گیگابایت رم خریداری کنید.

خوشبختانه این دستگاه به 8 گیگابایت حافظه رم نیز مجهز شده تا در کنار هارد 1 ترابایتی و 256 گیگابایت حافظه حالت جامد، هرآنچه کاربران نیاز دارند را در لپ تاپ دانشجویی لنوو پیدا کنند. لنوو توی این مدل از یه نمایشگر 15.6 اینچی اچ‌دی استفاده کرده که کیفیت تصویر خوبی داره و از وضوح بالایی برخورداره. پردازنده مرکزی سری Celeron اینتل همراه با پردازنده گرافیکی UHD اینتل به شما اجازه میده که برنامه‌های ضروری و مورد نیاز کارتون رو اجرا کنید و به امور درسیتون برسید. لپ تاپ دانشجویی لنوو از 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی HDD و 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 بهره میبره که بهتون اجازه میده اطلاعات زیادی رو روی لپ تاپ ذخیره کنید. باتری استفاده شده توی لپ تاپ، طول عمر خیلی خوبی داره و مدت زمان مناسبی، شما رو از شارژ کردن بی نیاز می‌کنه.

مهمترین موارد در انتخاب لپ‌تاپ تا 15 میلیون:

این لپ تاپ مشابه سایر محصولات لنوو، بدنه محکمی دارد و به همین دلیل در مقابل ضربه و شرایط فیزیکی، مقاومت خوبی دارد. البته لپ تاپ 15 میلیونی بازی‌های قدیمی و سبک تا متوسط را اجرا می‌کنند ولی به دلیل نداشتن کارت گرافیک قوی، توان بالایی برای اجرای بازی‌های سنگین، ندارند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های لپ‌تاپ، پردازنده‌ مرکزی آن می‌باشد که وظیفه‌ انجام پردازش‌های مختلف را عهده دارد و شما باید محصولی خریداری نمایید که پردازنده‌ مرکزی آن حداقل بتواند از پس کارهای روزمره به خوبی بربیاید. برای آگاهی از قدرت پردازنده مرکزی باید به تعداد هسته‌های آن و همچنین نسل پردازنده توجه داشته باشید.

باتری این لپ تاپ نیز تا 3 ساعت هنگام انجام امور روزمره و سبک شما را همراهی خواهد کرد. اگر قصد دارید لپ تاپ مناسبی برای کارهای دانشجویی خود انتخاب و خریداری کنید، این مطلب را از دست ندهید. این لپ تاپ با طراحی جدید و پورت Thunderbolt ۴، بهترین لپ تاپ زیر ۱۰۰۰ دلاری است که برای دانش آموزان یا هر کسی است که به یک دستگاه قابل حمل با انرژی زیاد و عمر باتری طولانی نیاز دارد، مناسب است. تنوع لپ تاپ های شرکت لنوو باعث شده که افراد زیادی به خرید این محصولات فکر کنند. لنوو برای هر گونه فعالیتی و هر کاربری محصولاتی خاص راهی بازار کرده است.

نحوه شارژ اولیه گوشی شیائومی

این یک ترکیب منحصر به فرد از سبک و سرعت و عمر باتری عالی است که به نظر می رسد تنها ویژگی برجسته ایستادگی آن است. من می دانم که شما به اینجا می آیید زیرا شما نیاز به بینش در لپ تاپ دارید تا برنامه مهندسی خود را دریافت کنید. شاید شما لپ تاپ های مختلفی خریداری کرده باشید و در عین حال آنچه را که واقعاً می خواهید به شما نمی دهد.

شما می توانید با این دستگاه عملکردی بی نظیر به همراه ۱۴ ساعت و ۴۱ دقیقه عمر باتری داشته باشید. این ترکیبی است که شما فقط از بهترین لپ تاپ های ویندوز ۱۰ خواهید یافت، و حتی آن ها هم نمی توانند در عملکرد با این دستگاه رقابت کنند. موضوع دیگر این است که این دستگاه نیز دارای قیمت جهانی زیر ۱۰۰۰ دلار است. برای راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی مناسب وزن ۱٫۲ کیلوگرمیاین لپ تاپ علاوه بر سبکی و جمع و جور بودن برای حمل و جابه‌جایی بین دانشگاه و منزل بسیار مناسب است.

با این حال، اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند هم طراحی گرافیکی، هم ویرایش عکس و هم اکثر کتابخانه بازی Steam را با بودجه کمی اجرا کند، این مناسب است. برای خرید بهترین لپ‌تاپ تا ۱۰ میلیون تومان پیشنهاد می‌کنیم که سراغ IdeaPad 3 – CAA لنوو بروید. این مدل از «V15‌ لنوو» دقیقاً شکل‌وشمایل و امکانات مدلی را دارد که در بازه ۶ میلیون تومان معرفی شد و تنها تفاوت آن وجود پردازنده‌ی قدرتمندتر است. برخلاف مدل قبلی که از سری سلرون پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کرد، در این‌جا شاهد کمی ارتقا هستیم. سری پردازنده‌های پنتیوم در تعداد هسته و رشته‌ها دو برابر سلرون‌ها هستند که این موضوع در قدرت این CPUها نیز تأثیرگذار است. Pentium N5030 اینتل چهار هسته و چهار رشته دارد و قرار است قدرت این لپ‌تاپ اقتصادی لنوو را تأمین کند.