نصب و تعمیر سیستم های سرمایشی با هزینه ای مناسب تعمیرات تخصصی سیستم سرمایشی-اخگرتابش

برای دریافت خدمات مرتبط با هر مدل کولر اعم از اسپیلت و سایر سیستم های سرمایشی کافی است از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت با امدادکار تماس بگیرید. انرژی عمده این دستگاه از طریق سوختن تولید شده و همین امر سبب می شود تا مقدار برق مصرفی در آن کاهش یابد. با هدف بهبود شرایط دمایی محیط زندگی یا کار افراد مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم ها می توانند با افزایش یا کاهش دمای محیط آن را به حد مطلوب رسانده و به این ترتیب، آسایش و آرامش را برای افراد حاضر در آن مکان به وجود بیاورد.

یکی از محبوبترین و متداولترین سیستمهای سرمایشی کولرهای آبی بودهاند،به مرور زمان به دلیل بازدهی کمتر جای خود را به کولرهای گازی دادند، که برای مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرم و خشک مناسب آدرس سایت تر است. قطرات آب بر روی پد های این کولر جریان یافته ، با عبور دادن هوا بر روی این قطرات انتقال حرارت وجرم صورت میگرد که در شکل ۱ فرایند سرمایش تبخیری بروی نمودار سایکمتریک نشان داده شده است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت فن کویل ها عملکرد بی صدای آن ها در عین پاک سازی کامل هوا می باشد. همه و همه از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت و انتخاب و خرید تجهیزات سرمایشی ساختمان هستند. یونیت های خارجی این سیستم در قسمت بیرونی غیر مفید ساختمان همچون پشت بام تعبیه شده و یونیت های داخلی نیز در قسمت های داخلی ساختمان نصب می شوند.

  • اکونوپک به موتورخانه نیازی ندارد و تمام تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز در آن جاسازی می شود.
  • این دستگاه در واقع وسیله ای است که از طریق تبخیر آب هوا را خنک نگه داشته و آب توسط الکتروپمپ به بالای پوشال انتقال داده می شود تا آن را مرطوب نگه دارد.
  • پکیچ یا موتور خانه ایجاد می‌شود، در فصل زمستان 20-30% به کاهش مصرف گاز کمک می‌کنند.
  • این سیستم علاوه‌بر سرمادهی قابلیت گرمادهی هم دارد و مجهز به عیب یاب خودکار است؛ به طوری که همواره نواقص آن از طریق سیستم line error بررسی می‌شود.

بخاطر داشته باشید که سیستم های گرمایش و سرمایش ساختمان مورد استفاده در منازل و مکان های مستقر در مناطق گرم با آن دسته از سیستم های به کار گرفته شده در مکان های واقع در مناطق سرد متفاوت هستند. از جمله بهترین سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی می‌توان داکت اسپلیت، ایرواشر یا رطوبت زن، هواساز، روفتاپ پکیج، هیتر، پمپ‌های حرارتی، پانل‌های انرژی، چیلر، مینی چیلر، فن کویل، اگزاست فن و … را نام برد. معمولاً قیمت هر کدام از این سیستم‌ها بر اساس مدل، نحوه نصب و عملکرد در ساختمان و برند تولید کننده تعیین می‌شود. سیستم سرمایشی چیست و چه کاربردی دارد؟ سیستم سرمایشی به نوعی از سیستم‌ها گفته می‌شود که جهت سرد نمودن یک محیط استفاده می‌شود.

انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان ها را بر اساس مدل های مختلفی دسته بندی می کنند که از آن جمله می توان به دسته بندی بر اساس فصول سال، کاربرد و آرایش تجهیزات اشاره کرد. مثلاً از لحاظ کاربرد یعنی اینکه کدامیک از سیستم های سرمایشی و گرمایشی صنعتی هستند و کدام یک غیر صنعتی. همچنین دسته بندی سیستم های تهویه مطبوع بر اساس فصول سال به سه دسته تابستانی، زمستانی و تمام فصول تقسیم بندی می شوند. نکته بعدی اینکه قیمت رادیاتور شیشه‌ای به نسبت نصب و راه‌اندازی سیستم گرمایش از کف بسیار پایین‌تر است.و به میزان قابل توجه در مصرف انرژی صرفه‌جویی دارند، به همین دلیل خرید رادیاتور دکوراتیو دردراز مدت از نظر اقتصادی برای شما مقرون به‌صرفه خواهد بود.

شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

شناخت انواع این سیستم ها می تواند در تصمیم گیری نهایی برای انتخاب هر یک، به منظور استفاده در پروژه های ساختمانی شما تاثیر گذار باشد. همانطور که می‌توان حدس زد، سیستم های تهویه مطبوع خانگی نیز تقریباً وظیفه مشابهی با سیستم های را بر عهده دارند. تنها تفاوت عمده موجود میان سیستم های خانگی با انواع صنعتی در آن است که انواع خانگی این تجهیزات به منظور استفاده در مکان های مسکونی و اداری طراحی شده اند و به این ترتیب تنها وظیفه کاهش و افزایش دما را بر عهده دارند. در کولر اسپیلت نیز همانند کولر گازی مکانیزم سرمایش بر اساس سیکل تبرید تراکمی است.

سیستم سرمایشی چیست و چه کاربردی دارد؟

نصب و تعمیر سیستم های سرمایشی با هزینه ای مناسب تعمیرات تخصصی سیستم سرمایشی-اخگرتابش خوشبختانه ما در امدادکار به دلیل همکاری با تعداد بسیاری از کارشناسان و متخصصان این حوزه، این امکان را داریم تا در اسرع وقت تکنسین نصب و تعمیر سیستم های سرمایشی را به محل اعزام کنیم. مطالبی که در مورد انواع سیستم تهویه مطبوع خواندید، توسط نویسندگان شرکت فنی و مهندسی خدمات تاسیسات تهویه گستر راگا نوشته شده است و استفاده از آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد. در این مطلب با انواع سیستم های تهویه مطبوع آشنا شدید و نحوه عملکرد و موارد استفاده هرکدام را آموختید.

بهترین سیستم های سرمایشی ساختمان

که یکی از مقرون به صرفه ترین سیستم ها است برای واحدهای تجاری ، اداری ، مسکونی و ….. چرا که مجهز به کمپرسورهای سرعت متغیر است سوخت آن از گاز طبیعی است بنابراین برای راه اندازی این سیستم ها به برق محدودی نیاز است یعنی فقط کنترل و فرمان فن ها برای کار کردن نیاز به برق دارد . یک سیستم سرمایشی مناسب برای منازل میتونه ویژگی های زیادی را داشته باشه که اولین مورد اون میتونه قیمت مناسبش باشه چون ممکنه که بعد از خرید فکر کنیم که پولی که پرداخت کردیم بیشتر از ارزشش بوده پس قبل از خرید کارایی سیستم را نسبت به قیمت آن باید ببینیم. این روزها فن کوئل ها به عنوان سیستم سرمایش از سقف جایگاه خوبی را در بین انواع سیستم های سرمایشی بدست اوردند.برای اطلاع از قیمت کلید ترموستات لمسی پارمیس کلیک کنید. سیستم سرمایشی به سیستم‌هایی گفته می‌شود که جهت سرد و خنک کردن محیط استفاده می‌شوند.

داکت اسپلیت‌