ویدئو وال Video Wall چیست؟

این اتاقک که نقش اصلی آن کاهش صدای ژنراتور میباشد را در اصطلاح کانوپی سایلنت یا به عبارت درست تر کانوپی سایلنسر می گویند. این کانوپیها به لحاظ ظاهری دستگاه را کاملا میپوشانند و سبب کم کردن صدای موتور ژنراتور میشوند. تا زمانی که یک پردازشگر سیگنال دیجیتال قوی برای اداره کردن ویدئو وال وجود داشته باشد هر تصویر عظیمی را میتوان بدون از بین رفتن جزئیات نمایش داد. فرودگاهی را تصور کنید که پروازهای رفت و برگشت یک شهر را نمایش میدهد و جزئیات هر دقیقه آن به طور کامل پخش میشود، یا موزهای که یک مکان را از طریق فضا یا زمان شبیهسازی کرده و بازدیدکنندگان را با تصاویر چشمنواز احاطه میکند. اگر سعی کنید این کار را با یک پروژکتور انجام دهید متوجه میشوید که اصلا راحت نیست. البته پروژکتور را میتوان پنهان کرد که به کار و هزینهی اضافی احتیاج است.

از تابلو روان بزرگ گرفته تا نمونههای کوچکتر، مدلهای رنگی و تک رنگ و بسیاری موارد دیگر امروزه مورد استفاده قرار میگیرند که تفاوتهایی با هم دارند. تابلو روان تک رنگ: در این نوع از تابلوها همانطور که از نامش پیداست تنها از یک رنگ جهت نمایش متن یا انیمیشن مورد نظر شما در نظر گرفته می شود. در این مقاله سعی کردیم تمامی نکات مربوط به ویدیو والها رو به شما عزیزان آموزش بدیم. همچنین اگر در یک تلویزیون میزان دات پیچ کم تر باشد، موجب نزدیکی مرکز پیکسل های ماژول شده که این امر سبب افزایش کیفیت و وضوح تصویر می شود. نمایشگرهایی که برای تابلو روان استفاده می شوند، از نظر ویژگی هایی مثل تراکم، رنگ، میزان نور و… هرچه میزان فاصله لامپها از یکدیگر کمتر باشد، کیفیت تصاویر پخش شده بیشتر است. این تلویزیون ها از مجموعه ای نقاط به نام پیکسل تشکیل شده و هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد، کیفیت تصویر نیز بیشتر می شود.

تابلو روان از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

این شرکت بعد از جذب شركای استراتژیک جدید خود، حجم سرمایه گذاری و ظرفیت تولیدش را افزایش داده و تکنولوژی تولیدات خود را با توجه به نیاز و تمایلات بین المللی به روز کرده است. به طور کلی ویدئو وال مجموعهای از چندین نمایشگر بوده که در کنار یکدیگر با هدف ایجاد تصاویر بزرگتر قرار میگیرند. شهروندان کشورهای پیشرفته روزانه با تعداد بسیاری از صفحههای نمایشگر احاطه شدهاند و این سیستم دیجیتال اطلاع رسانی جایگزین مدل سنتی آن یعنی تراکت، اعلامیه چاپی، بروشور و… به همین دلیل چگونگی اطلاع رسانی به مشتریان دارای اهمیت ویژهای است. بسیاری از کسانی که به نوعی وارد صنفهایی شدند که اصلاً سنخیتی با تخصص و پیشینه آنها نداشت.

برای مشاهده تلویزیون شهری به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر تابلو روان مراجعه نمایید. در حالی که نمایشگر بخش قابل ملاحظه سیستم ویدئو وال است، اما در واقع فقط یکی از قطعات مجموعه پیچیده Video Wall است. یکی از انواع تبلیغات که اکنون بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، تبلیغ کردن با روش های مدرن و جدید است. اما بیایید در ادامه با چند مزیت برجسته این فناوری آشنا شویم. ما در ادامه میخواهیم تفاوتهای بین این دو را بررسی کنیم تا بدانیم کدام یک از این محصولات گزینه مناسبتری برای استفاده ما خواهند بود. تکنولوژی لمسی، جدیدترین و مدرنترین محصولات از دسته مانیتورهای صنعتی هستند. برخلاف مانیتورهای معمولی که چنین قابلیتی را ندارند. باید این نکته را مدنظر داشت که تلویزیونها خانگی و نمایشگرهای معمولی توانایی انجام این امر را ندارند؛ بنابراین شرکتهای تولیدی نمایشگر اقدام به طراحی نمایشگرهای نسل جدیدی با نام ویدئو وال کردهاند.

قطعات تابلو روان

از یک سایز به بعد تابلوهای روان تبدیل به تلویزیونهای شهری میشوند و به صورت کلی تابلوهای روان بزرگ، علاوه بر متون تبلیغاتی برای نمایش تصاویر مختلف نیز مورد استفاده قرار میگیرند که مسلماً قیمت بالاتری از انواع کوچکتر داشته و در انواع رنگی و تک رنگ به تولید میرسند که در این رابطه در ادامه صحبت خواهیم کرد. پس از آن در سال 1959 ، توسط « مسـی فرگوسـن» خریداری شده و در سال 1994 شاخه ای از شركت « لوكـاس ورایـتی » شد و موتورهای خود را با دو سوخت دیزل و گاز تولید و به بازار عرضه کرد. برخی نیز، درز های تابلو روانشان را با نوع خاصی از چسب پر می نمایند، تا جلوی ورود آب به درونش را بگیرند. بارز ترین مشخصه ی تابلو روان جذابیت و پر بازده بودن آن است و نقش این تابلو ها در تغییر و رونق کسب و کار و تبلیغات این روز ها انکار نا پذیر است.

تابلو روان فولکالر P6 در دو نوع فضای درونی indoor و نیز فضای بیرونی outdoor ساخته می شود که نوع فضای بیرونی گرانتر و پر نورتر است. دات پیچ: این واژه معروف را شما در زمان استفاده از هر نوع تابلو ها می توانید بشونید چرا که دقیقا به فاصله بین دو پیکسل را دات پیچ می گویند این قسمت در وضوع تصویر بسیار تاثیر می گذارد. این مانیتورهای همهکاره میتواند کار شما را خیلیخیلی راحت کند و تأثیر چشمگیری روی مشتری و فروش شما داشته باشد. خرد فروشان و کسبوکارهای غیرتجاری: آیا بهعنوان صاحب یک فروشگاه کوچک، بهاضافه کردن مانیتورهای صنعتی به داخل فروشگاه یا پشت ویترینهایتان فکر کردهاید؟ در یک فروشگاه پوشاک، ویدئو وال ایده لوکس بودن و دلفریبی را تبلیغ میکند. سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد.

هر چه تعداد ماژول های استفاده شده در این تابلوها بیشتر باشد، قدرت جریان دهی به پاور ها نیز بیشتر خواهد شد. البته امکان دارد که خاموشی به صورت یک ناحیه مربع یا مستطیلی شکل اتفاق افتاده و می توان با تعویض پاور یا منبع تغذیه تابلو، این مشکل را برطرف نمود. در تلویزیونهای شهری برای اینکه کیفیت تصویر و ویدئو مورد نمایش بالا باشد نیاز است که به مواردی دقت نمود. تابلو های روان، و یا تلویزیون شهری. تابلو روان از چه قطعاتی تشکیل شده است؟ در مجموع تابلوهای روان در طول و ارتفاع هیچ محدودیتی ندارند و بسته به ابعاد و اندازه جای مورد استفاده اندازه گیری و سفارش داده میشوند… ازاینرو این نمایشگرها استفاده چندمنظوره دارند و میتوانند در فضای باز و یا بسته به کار بروند. شده است. با افزایش روند استفاده از سیستم دیجیتالی تبلیغات و اطلاع رسانی، تقاضا برای وجود نمایشگرهای عریض که توانایی استفاده در مکانهای عمومی و بزرگ را داشته باشند بیشتر شده است.

کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی تمام سوالات و نیازهای شما هستند. یک نمایشگر تکی یا پروژکتور در اتصال و توانایی ثبت داده از چند منبع محدودیت دارد. این مشکل در صورتی که پروژکتور به صورت پنهان نصب شده باشد پیچیدهتر میشود زیرا دسترسی به آن همیشه خستهکننده و زمانبر است. کاربر در عرض چند دقیقه میتواند به بک اند دسترسی پیدا کرده و محتوا را آپدیت کند. هر سیگنالی با استفاده از کنترلگر ویدئو وال هم قابل دسترسی است، در نتیجه میتوان آنها را جداگانه دستکاری و مرتب کرد تا برای ارائه کردن آماده شوند. هر کدام از این فرآیندها نیاز به تخصص و پشتیبانی دارد تا شما بتوانید با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید ، نتیجه مطلوب را بگیرید. ردیفی از نمایشگرهای کیفیت بالا به علاوه رزولوشن اضافه شده را تصور کنید.

ویدئو وال میتواند چند سیگنال را گرفته و آنها را همزمان نمایش دهد، حتی اگر فرمتها و رزولوشنهای متفاوت داشته باشند. در بیشتر موارد این کار حتی آسانتر است، زیرا نرمافزار به کاربران اجازه میدهد طرحهای از پیش تعیین شده تعریف کنند و آنها را فقط با یک کلیک به کار بگیرند. چگونه میتوان نوع تصویر نمایش داده شده روی آنها را کنترل کرد؟ در این نوع تجهیزات به جای یک LED قرمز دو عدد LED قرمز قرار دارد. برای قطب منفی از سیم سیاه و برای قطب مثبت از سیم قرمز استفاده شود. این در حالی است که ویدئو والها به دلیل بهره بردن از پنلهای تصویری صنعتی، این مشکل را ندارند و این یک مزیت بزرگ است زیرا نور طبیعی معمولا در طراحی محیطی مدرن یک ویژگی مثبت در نظر گرفته میشود. ولی در فضاهای روشن مثل اماکنی که متکی بر نور طبیعی هستند دچار مشکل میشوند. این ویژگی برای اماکنی که مدام از چند طرح ثابت استفاده میکنند بسیار مفید است.

با استفاده از این ابزارها میتوان محتوا را به شیوههای مختلف روی ویدئو وال نمایش داد. مثلا در مدل سه رنگ تابلو قابلیت نمایش نوشته با رنگ های قرمز، آبی و بنفش را دارند. در خرید تابلو led روان این امکان به شما داده میشود که هر متن و نوشته ای را که دوست دارید را با افکت های متنوع به نمایش در بیاورید که تابلو روان دارای افکت های زیادی برای جذاب کردن متن و فیلم میباشد و تعداد این افکت ها نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است. استفاده می شود. این تلویزیون ها برای نمایش پخش زنده فیلم و سریال های تلویزیونی، مسابقات حساس ورزشی، پخش زنده، متن و فیلم های معرفی خدمات و محصولات استفاده می شوند که از جذابیت زیادی برخوردار هستند.

برد کنترلر U62 از سری محصولات سال ۲۰۱۶ شرکت چینی HD است که قابلیت نمایش تصویر به صورت وکتور را دارد و یک برد کنترلر طیف دار محسوب می شود. طرحبندیهای سختافزاری زیادی وجود دارد که قبلا اجرا نشده و یک کسبوکار یا مکان بزرگ میتواند از آنها برای کاری واقعا به یاد ماندنی استفاده کند. ویدیو والها بر اساس تکنولوژی بکار رفته در آنها دارای انواع مختلفی هستند. این سیستم نمایش صنعتی به صورت یکپارچه عمل کرده و ساختار طراحی و تولید آن به شکلی است که به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته روشن باشد. این مجموعه، تولیدات قدرتمند خود را با دیزل ژنراتورهای سری‫‪ H در سال 1933 شروع کرده و به امور طراحی، تولید، توزیع و خدمات مرتبط با تکنولوژی موتورها از جمله: سیستم سوخت، كنترل هوا، سوخت، فیلترهای مرتبط و همینطور كنترل خروجی و احتراق و سیستم تولید انرژی الکتریکی (ژنراتورها) پرداخت. اگر شما هم به فکر نصب و راهاندازی یک ویدئو وال در مجموعه خودتان گرفتهاید، همین حالا با کارشناسان حرفهای و آموزش دیده ما تماس بگیرید تا شما را با راهحلهای قدرتمند و مدرن میوا، و آنچه امکان پیادهسازی برای شما دارند آشنا کنند.

در نتیجه نه تنها محتوا را در مقیاس بزرگتری هدایت میکنند، بلکه در مقایسه با نمایشگرهای تکی محتوای بیشتر را روانتر و راحتتر اداره میکنند. در نتیجه در مکانهای که نیاز به تأمین امنیت حرف اول را میزند، بسیار مفید هستند. ویدئو والها در صورتی که قابل تعامل کردن باشند جذابتر هم میشوند. ویدئو والها را میتوان برای پیدا کردن راه در یک ساختمان، چک کردن یک رویداد یا برنامههای سفر، بررسی انبوهی از تصاویر یا محصولات و یا فقط سرگرم شدن مورد استفاده قرار داد. در نتیجه ویدئو والها حتی بعد از سالها کار کردن هیچ نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. نمایشگرهای LCD و LED هوشمندانه طراحی شدهاند و نورافشانی از پشت دارند، در نتیجه روشنایی و کنتراست بیشتری نسبت به پروژکتورها دارند. جایگزین اصلی ویدئو والها، پروژکتورها هستند. ویدئو والها، به شکل یک دیوار و گرید بندی شده هستند ولی قابلیت تغییر شکل هم دارند. با توجه به تطبیقپذیری و عملکرد چشمگیر آنها، دلیلی برای استفاده از یک فناوری دیگر وجود ندارد.

با تکیه کردن روی این رویکرد، میتوان تاثیر بصری تاسیسات نصب شده را چند برابر کرده و همزمان تعداد نمایشگرها را کاهش داد. هر لامپ دیود، حداقل ۵۰ هزار ساعت کار میکند و در انتهای عمر خود کاهش کیفیت بسیار کمی دارد، و این عدد در مانیتورهای صنعتی که تشکیل دهنده ویدئو والها هستند بعضا بیشتر هم هست. اما در هر صورت می توان از این وسیله بزرگ که هم در دید عموم است و هم تاثیر خوبی دارد، تبلیغات گسترده و البته هدفمندی را انجام داد. همچنین برخلاف پروژکتور، یک حجم فلزی بزرگ که از سقف آویزان شده، جلوی دید عموم قرار نمیگیرد. آنها دید بالایی دارند و می توانند به راحتی بر روی انواع مختلف سازه ها مانند ساختمان ها، ویترین مغازه ها و غیره ثابت شوند. کاربردهای نوعی – جایی که ژنراتور تنها مرجع توان باشد برای ارتباط راه دور با معادن، سایتهای ساختمانی، زمین برگزاری نمایشگاه و فستیوال و غیره هست.

تلویزیون شهری

دارد. طبیعتا طراحی سیستمی مجهز به ویدئو وال در یک فروشگاه زنجیره ای، پارک و … این نمایشگرها، بهصورت آنلاین، کنترل توسط یک سیستم و اپراتور، یا آفلاین بهصورت اتوماتیک قابل استفاده است. سرگرمی: کنسرتها، موزهها یا هر مکان دیگری که بخواهند ارائه هنری داشته باشند میتوانند از ویدیو وال ها بهصورت خلاقانه استفاده کنند. این نرمافزار به صورتی ساخته شده که هر کسی با مهارت پایه میتواند به راحتی آن را مدیریت کند. به این صورت که با جابجایی پیکسل تصاویر ثابت، اجازه جا ماندگی تصاویر را نمیدهد. مفهوم رزولوشن شامل تعداد و تراکم پیکسل است و درک آن خیلی سخت نیست. دسته بندی ویدئو والها شامل ویدیو وال ال سی دی، ویدیو وال ال ای دی و سیستم تابش نور از پشت است. رایجترین فاصلهها در بین نمایشگرها شامل ۴.۹ میلیمتر، ۳.۵ میلیمتر و ۱.۸ میلیمتر است.

وقتی شروع به استفاده از ویدئو وال میکنید، متوجه میشوید که کاربردهای این نمایشگر ویدئویی بزرگ بیپایان است. همانطور که ممکن است نمایشگر در زمان حملونقل آسیب ببیند، در زمان بیرون آوردن نمایشگر از جعبه هم احتمال صدمه به پنل یا صفحه نمایش آن وجود دارد. البته در برخی از مدلهای ویدیو وال زمان نمایش و پخش تصاویر ۱۸ ساعت در روز است. شرکت آوانمانور با بیش از 6 سال سابقه کار، دارای حرفه ای ترین و قدرتمندترین تیم متخصص در زمینه نصب و راه اندازی انواع تلویزیون های شهری می باشد. به همین دلیل تبلیغات محیطی بی شک قدیمی ترین روش تبلیغات است. ماژول درونی که در فضاهای بسته نصب می شود، ارزان ترین نوع ماژول است که برای استفاده در داخل سالن ها، فروشگاه ها و مکان های دیگر مناسب می باشد. ، دستگاهی بسیار خاص جهت تبلیغات و اطلاع رسانی در فروشگاه ها و مراکز خرید و همچنین وسیله ای ایده آل جهت تبلیغات در غرفه ها و رویدادهای نمایشگاهی است.