پرده بازار فروش آنلاین انواع پرده دابل شید و پرده زبرا

قیمت پرده دابل شید با توجه به مدل انتخاب شده توسط مشتری مشخص می­‌شود و پارچه‌­های پرده دابل شید دارای 2 نوع پارچه ایرانی و پارچه ترک هستند. نکته قابل توجه در مورد قیمت پرده شب و روز این است که لایه آستر قیمت پایین تری از لایه رویه که از جنس تور است دارد. اگر به پرده دومکانیزم علاقمند شده اید، برای خرید پرده دومکانیزم پیشنهاد میکنیم از مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایید. در پرده دبل شید شما میتوانید از مجموعه وسیعی از پارچه های شیدرول تور و آستر ترکیب مورد علاقه خود را با توجه به چیدمان فضا و دکوراسیون داخلی آن انتخاب نمایید. نکته مهم در انتخاب پرده های شب و روز رعایت تضاد رنگی بین لایه آستر و تور است. به این صورت که درصورتی که پارچه تور شما زمینه و بافت تیره دارد از آستر روشن و یا بالعکس استفاده نمایید.

مکانیزم جمع شدن شید و زبرا با هم تفاوت ندارند و کاملاً مشابه هم است بطوریکه پارچه در قاب بالای پرده بصورت رول جمع می‌شود. کاغذ دیواری کاغذ دیواری سالهاست که بعنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان ، زیبائی ، رنگ و تنوع را به خانه های ما می آورد. در پرده‌های دبل شما این امکان را دارید که با جمع کردن لایه زیرین در طول روز، از نور طبیعی آفتاب استفاده کنید.

پرده دو مکانیزم از دو لایه قابل کنترل تشکیل شده و برای هر یک از لایه ها، یک زنجیر جهت تنظیم نور محیط قرار داده شده است. پرده دو مکانیزم شب و روز این امکان را ایجاد می کند که به هنگام روشنایی روز از پرده رویی استفاده نمایند و در زمانی که قصد تاریک کردن محیط را داشته باشند، لایه پشتی را که نقش محافظ و مانع عبور نور می شود را باز کنند. در زمان تاریکی هوا نیز با استفاده از لایه پشتی می توان مانع دیده شدن محیط داخل ساختمان شد.

وقتی از معاملهگرها میپرسیدی که چرا به چنین خبری، بازار دلار واکنش نشان نداده، میگفتند دلیل این است که هر دوطرف میگویند چند قدم یا دو درصد مانده است. دوم اینکه عدهای از معاملهگران بتوانند دلار تهران را جمع و به ترکیه منتقل کنند.ر حالی بازار ارز مترصد نتایج مذاکرات وین است که در شمال ایران نیز مذاکرات روسیه و اوکراین بر سر آتش بس آغاز شده است . پرده بازار یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع پرده های مدرن خانگی و اداری از جمله پرده زبرا، پرده دابل شید، پرده شید، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده http://vistapardeh.ir/ است. در سایت های داخلی فروش پرده پذیرایی و هم سایت های خارجی تعداد زیادی عکس پرده پذیرایی وجود داره .

پرده دو مکانیزم Dbs 1638-01

پرده بازار فروش آنلاین انواع پرده دابل شید و پرده زبرا

قابلیت موجود در پرده دبل این امکان را فراهم میکند که با جمع کرده لایه ی زیرین بتوانید در طول روز از نور استفاده کنید و در شبها برای جلوگیری از دیده شدن فضای داخل لایه ی زیرین را تا حد نیاز پایین آورید. پارچه پرده زبرا به صورت افقی می‌باشد که از تور و پارچه تشکیل شده‌است و به صورت دولایه روی هم قرار می‌گیرد. این پرده تنوع رنگ بالایی دارد و در دکوراسسیون‌های داخلی جز ارکان مهم می‌باشد. علاوه بر این در محیط‌ های اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت شستشو نیز دارد. شما می‌توانید با بالا و پایین بردن پرده زبرا، میزان نوری که به محیط وارد می‌شود را تنظیم کنید.

پرده شید چیست؟

از شید دو مکانیزم می توان در محیط های مسکونی ، اداری و تجاری استفاده کرد. جهت مشاهده طرح های بیشتر و خرید پرده دو مکانیزم ، می توانید به فروشگاه تزئینات اکباتان مراجعه کنید. پرده برای پنجره حکم لباس برای بدن انسان را دارد که علاوه بر پوشش پنجره به محیط آن‌جا زیبایی می‌بخشد. عوامل زیادی در زیبایی یک پرده مهم هستند که باید در هنگام انتخاب رعایت شود.

رعایت این تضاد رنگی باعث جلوه بیشتر تور و برجسته تر شدن طرح پارچه روز شما خواهد شد. این پرده که با اسم‌های پرده دبل شید، پرده شید دبل، پرده دو مکانیزم و … شناخته می‌شود، در اصطلاح به پرده شب و روز هم معروف است. این پرده در لایه زیرین آن از یک لایه پرده شید ساده و در لایه رویی از توری طرحدار استفاده شده است و هر یک از لایه‌ها را می‌توان کاملا جداگانه بالا و پایین کرد. لایه زیرین که لایه آستری به آن گفته می‌شود، قابلیت چاپ عکس را دارد و می‌توان عکس‌های مناظر، لوگوهای تجاری و … را روی آن چاپ کرد. همچنین جهت جلوگیری از دید و کاهش a hundred درصدی میزان نور محیط این امکان وجود دارد که از پارچه شید پشت فوم دار (بلک آوت) برای لایه ی زیرین پرده استفاده نمایید. این نوع پرده از مکانیزم پرده زبرا و شید استفاده میکند با این تفاوت که از یک لایه شید ساده در زیر و یک لایه توری طرح‌دار در رو تشکیل شده است.

  • در مرحله نخست با مداد حداقل 10 سانتیمتر بالای پنجره را از دو گوشه علامت بگذارید.
  • به طرزی عجیب و غریب تنوع بالاست که حتی وقتی که دقیقا یک مدل را طلب میکنید و پا در کفش کرده که همان را میخواهید با دیدن سایرین دیگر حتی مدل انتخابی اولیه را فراموش کرده و با فروشگاه یکی میشوید.
  • تور پرده دابل شید را میتوانید از انواع تور های ساده ، کلاسیک ، مدرن و … که دارای طرح و رنگ بندی متنوعی می باشد انتخاب نمایید.
  • زبرا قابلیت تنظیم نور دارد، به‌طوری که شما می‌توانید به مقدار دلخواه نور ورودی را تنظیم کنید یا حتی کاملاً جلوی ورود نور را بگیرید، اما پرده‌ دابل شید به دلیل یکپارچه بودن آن، این قابلیت را در خود ندارد.
  • پرده دبل شید یا دو مکانیزم ، پرده هایی هستند که در آنها دو پرده به‌صورت مجزا در کنار هم قرار می گیرند و مکمل یکدیگر هستند.