پیراهن مردانه ست‌من

پیراهن ازجمله مهم‌ترین آیتم‌های استایل مردانه است، که تنوع بسیار زیادی دارد. بیشتر آقایان نیز برای انتخاب این لباس وقت زیادی می‌گذارند و روی آن حساس هستند. پیراهن ‌های مردانه باتوجه به سبکی که دارند می‌توانند در انواع موقعیت‌ها پوشیده‌شوند و استایل جذابی را برای شما بسازند. برای این که بتوانید خرید خوبی را دراین زمینه داشته باشید و و یک پیراهن مردانه شیک انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم درادامه این مقاله همراه ما باشید. اولین و مهمترین چیزی که در انتخاب پیراهن مردانه توجه را به خود جلب می‌کند، رنگ پیراهن است.

این کار این مزیت را دارد که پیراهن پس از شستشو روی درزها موج نخواهد داشت. در پیراهن های درجه متوسط از ماشین دو سوزن که دوخت موازی می دهد استفاده می شود. ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم.

ارزش های ما بر اساس مشتری مداری، صداقت با مشتری، تاکید بر ارتقای روز افزون کیفیت و توجه به اخلاقیات استوار است. چشم انداز این مجموعه بر رسیدن به قله های افتخار در سطح منطقه خاورمیانه بنا شده تا نام ایران و ایرانی بار دیگر بر سر زبانها باشد. بلندی پیراهن مناسب شما نیز باید به صورتی باشد که هنگام بیرون قرار دادن آن از لباس به خوبی روی جیب‌های شلوار شما را بگیرد.

  • شاید شستن پیراهن مردانه با ماشین لباسشویی آنقدرها هم بد نباشد.
  • جنس‌های نخی و پنبه‌ای گرما را منتقل کرده و رطوبت را جذب می‌کنند.
  • ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود.
  • پیراهن‌های مردانه بر اساس جنس پارچه به چند دسته تقسیم می‌شوند.
  • با توجه به تمام مطالبی که توضیح دادیم شما میتوانید بهترین خرید آنلاین لباس مردانه را برای خود و یا عزیزانتان انجام دهید و تا مدت ها از خریدی که کرده اید به خوبی استفاده کنید.
این پیراهن ها در مدل آستین کوتاه برای فصل گرما گزینه خوبی به شمار می روند زیرا هنگام پوشیدن و استفاده هم خنک هستند و بدن شما تعریق نمی فروشگاه زئوس کند. این پوشش با کمک دکمه های کوچک همرنگ پیراهن باز و بسته می شود و البته ناگفته نماند که شما می توانید این پیراهن مردانه را برای مهمانی ها و مجالس و حتی محل کار خود هم بپوشید و مورد استفاده قرار بدهید. شما می توانید متناسب با شرایط خود و محل استفاده پیراهن سفید را به صورت آستین دار، آستین کوتاه و با یقه های مختلف خریداری کنید. تنوع طرح پیراهن سفید مردانه طرح دار بسیار زیاد است؛ چرا که طراحان بر این باورند که این طرح بایستی در سلیقه تمامی افراد بگنجد. همچنین افرادی که پیراهن تک رنگ سفید را دوست ندارند می توانند از مدل های طرح دار آن انتخاب کنند.

پیراهن مردانه ست‌من پارچه کنف را با نام پارچه ارگانیک نیز می شناسند که به عنوان یکی از مقاوم ترین پارچه های بازار است. این پارچه از نظر نرمی و لطافت مشابه پارچه های پنبه است اما با این تفاوت که پیراهن های کنفی هرگز آبرفت ندارند. پیراهن کنفی مردانه دارای وزن بسیار سبکی است و از طرفی قابلیت تنفس بالایی خواهد داشت. برای خریدی مطمئن تمام محصولات ما دارای جدول راهنمای سایز می باشند و همچنین امکان مرجوع کالاها تا 7 روز پس از تحویل در صورت رعایت شرایط امکان پذیر است.