کابل شارژ شیائومی باتضمین فست شارژ خرید کابل شارژر شیائومی اصل

در این بین باید روی کابل شارژر اصلی ایفون حساسیت بیشتر از خود نشان داد. چراکه استفاده کردن از نمونه‌ها غیر اصل موجود در بازار می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای دستگاه‌ شما از جمله خراب شدن باتری موبایل داشت. ما در مرکز فروش جی اس کالا قیمت کابل شارژر اصلی سامسونگ را بسیار مناسب در نظر گرفتیم؛ تا تمام افرادی که از گوشی سامسونگ استفاده می‌کنند و سیم شارژر موبایلشان دچار خرابی شده است بتوانند بدون مشکل این محصول ضروری را تهیه کنند. جریان عبوری مورد نیاز در کابل شارژ MicroUSB نهایتا 2.4 آمپر است. شما می توانید انواع جریان عبوری را در خرید کابل شارژر فست شارژ تایپ سی ملاحظه کنید. برخی کابل‌های بی‌کیفیت از نظر ابعاد سوکت یا ابعاد USB هم مشکل دارند.

کابل شارژ شیائومی باتضمین فست شارژ خرید کابل شارژر شیائومی اصل

همیشه یکی از نکته های اصلی که روی سلامت باتری موبایل شما تاثیر گذار است ، شارژر موبایل می باشد بعد از استفاده ازشارژر اصلی آیفون 7 کمک زیاد به سلامت موبایل و باتری خواهد کابل شارژر سامسونگ کرد. شما با توجه به یک سری از نکته ها مهم که برایتان ذکر خواهیم کرد می توان از اصلی بودن شارژر خود اطمینان حاصل نمایید. آیفون های جدید کمپانی اپل از قابلیت شارژ بی سیم و یا وایرلس پشتیبانی می نماید. با این که استفاده از این تکنولوژی جالب و بدون دردسر است اما افزایش مدت زمان شارژ و در نتیجه قرارگیری موبایل برای مدت زمان طولانی تر در معرض گرما می‌توان برای باتری مشکلساز بشود. هر شارژی که بتوان موبایل شما را شارژ نماید و استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامتی باتری موبایل شما وارد نخواهد کرد و استاندارد مربوط به موبایل شما را داشت و ولتاژ مناسب را تامین نماید برای موبایل شما مناسب می باشد. توصیه خواهد شد برای افزایش طول عمر موبایل و باطری گوشی همراهتان فقط از شارژر اصلی استفاده کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد علت خرابی کابل شارژ عدم مقاومت در برابر کشیدگی و خم شدگی و پارگی است. پس برای آنکه انتخاب مناسب و با طول عمر مفید بالا داشته باشید به جنس کابل دقت کنید. شرکت های سازنده این اکسسوری از قابلیت های زیادی برای بالا بردن طول عمر سیم های شارژ استفاده کرده اند. به عنوان مثال کابل هایی ساخته اند که در برابر کشیدگی مقاوم است و جنسی دارد که به راحتی پاره نمی شود. آداپتورها و کابل‌های برق USB اپل همراه با بسیاری از محصولات موجود هستند و به طور جداگانه در سایر مراکز فروش در دسترس هستند.

شرکت اپل سیم شارژر لایتنینگ به USB را پس از مدتی تولید کرد که از آن‌ها تا آیفون سری‌های X کاربران می‌توانستند استفاده کنند. این نوع کابل‌ها بیشتر برای افرادی مناسب بود که می خواستند علاوه بر شارژ گوشی، گوشی آیفون خود را درگاه کامپیوتر و یا لپ‌تاپ متصل کنند. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه تایپ سی و از طرف دیگر درگاه لایتنینگ است. اتصال میکرو یو اس بی‌USB TYPE-A بسیار رایج و متداول است و امروزه احتمالا آن را در انتهای بسیاری از کابل‌های USB موجود در بازار مشاهده کرده‌اید. کابل شارژ دنمن مدل D01V پرفروش ترین کابل شارژ در لوازم جانبی موبایل است.

با توجه به اینکه چندین سال موبایل های شرکت سامسونگ در رده های مختلف در بازار وجود داشته می توان برند سامسونگ را در بازار ایران به عنوان لیدر نام برد. از این جهت در مثال ها اکثرا از مدل های کمپانی سامسونگ استفاده کرده ایم که همکاران می توانند این مثال ها را با مدل های مورد نظر خود تطبیق دهند. حال اگر شما قصد خرید کابل شارژر موبایل ارزان قیمت را داشته باشید، در بازار می توانید محصولاتی را بیابید که جریان واقعی را در مشخصات خود درج نمی کنند. به عنوان مثال کابل شارژر توان عبور جریان 2 آمپر را دارد ولی در بسته بندی تحمل جریان 6 آمپر نوشته شده است. پس در خرید کابل شارژر موبایل ارزان قیمت نباید فقط بر اساس مشخصات فنی تصمیم گرفت، بلکه بهتر است از تجربه دیگران نیز در خرید کابل شارژ بهره برد. مدل گوشیتون چیه ؟ اگر اپل ، آیفون هستید که باید کابل شارژر آیفونی یا کابل شارژ لایتنینگ بخرید اگر اندروید قدیمی هستید که از سیم شارژر microusb واگر اندروید جدید خرید کابل شارژ type-c مناسب شماست ، پس لطفا دقت کنید.

در این حالت مشتری شما را به عنوان کارشناس می شناسد و با اطلاعاتی که از شما دریافت می کند،با نظر کارشناسی شما هیچ مخالفتی نمی کند و پیشنهاد شما را برای خرید کابل شارژ با هر قیمتی را قبول می کند. هرچند سرعت شارژ به مدار شارژ موبایل، آداپتور و پورت گوشی همراه وابسته است ولی تحمل جریان در کابل شارژها از مهمترین پارامتر در سرعت شارژ بالا یا فست شارژ است. برای درک بهتر جریان عبوری در کابل شارژ باید از مدل های پرفروش در بازار مثال بزنیم.

از اولین برندهایی که در زمینه کابل وارد ایران شدند برند ریمکس را می توان نام برد. البته برندهایی مثل بیسوس، شیائومی، کابل شارژر اپل و همچنین سامسونگ و هواوی جزء پرفروش ترین های بازار ایران هستند. برندهایی مثل میزو MIZOO، پاواریال PAVAREAL، دبلیو یو دبلیو WUW، ایکس او XO و اَوی Awei جزء برندهایی هستند که مجموعه جانبی داتیس مارت برای فروش به همکاران موبایل فروش و برای مصرف به مشتریان عزیز پیشنهاد می دهد. گسترش استفاده از گوشی های هوشمند تلفن همراه با گسترش فعالیت گیمرها در بازی های موبایلی همراه شده که این موضوع باعث وقوع چالش هایی در تولید لوازم جانبی گوشی های تلفن همراه شده است. کابل شارژر گیمینگ یکی از مهم ترین و اساسی ترین موضوعاتی است که گیمرهای حرفه ای با آن زیاد سروکار دارند. یک کابل شارژ استاندارد مناسب برای استفاده در هنگام بازی باید از قابلیت خاصی چون طراحی ظاهری متفاوت و بهینه، طراحی ارگونومیک، سرعت انتقال داده و شارژ سریع و امنیت بالا برخوردار باشد که همگی محصولات موجود در یوپ شاپ از این ویژگی ها برخوردار می باشند.

چرا خرید کابل شارژر موبایل اصل واجبه ؟

با خرید کابل شارژ آیفون می‌توانید آن را به آیفون، آی‌پد و آی‌پاد به رایانه‌ها، ال سی دی‌های خارجی، دوربین‌ها و آداپتورها و سایر لوازم جانبی موبایل وصل نمایید. در فروشگاه باتری اورجینال کالا نمونه اورجینال کابل گوشی 7 به فروش میرسد؛ علاوه‌بر آن قیمت کابل شارژر آیفون 7 نیز بسیار مناسب تر از فروشگاه های دیگر می باشد. همچنین بهتر است اقدام به خرید کابل شارژی نمایید که جنس بدنه آن از مواد مرغوب تهیه شده باشد که به مرور زمان دچار سائیدگی و پارگی نشده و همچنین در هنگام حمل و نقل دچار درهم پیچیدگی نشود. درگاه لایتنینگ که به درگاه شارژ محصولات اپل معروف است در سال ۲۰۱۲ توسط این کمپانی به همراه آیفون ۵ عرضه شد. این روش استاندارد برای شارژر محصولات خانواده اپل و اتصال آن‌ها به دستگاه‌های دیگر مانند لپ تاپ و. است اگرچه در سال‌های اخیر محصولات شرکت اپل نیز به استفاده از درگاه تایپ سی رو آورده‌اند اما درگاه لایتنینگ نیز هنوز طرفداران خود را دارد.

فروشگاه باتری اورجینال با در نظر گرفتن نیاز خریداران محترم و تجربه در ارائه باتری های اورجینال و تقویت شده همیشه در خدمت شما می باشد و مشتریان را در داشتن محصولات اصلی همراهی کنیم . هم چنین این کابل دارای توانایی شارژ سریع را نیز دارا است.و هم چنین دارای توانایی انتقال سریع تر اطلاعات نسبت به مابقی کابلها با مبدل لایتینینگ را خواهد داشت. آشنایی با استانداردهای کابل فست شارژ سبب می‌شود در هنگام خرید نکات طلایی را به یاد داشته باشیم.

کابل تبدیل USB به لایتنینگ فست شارژ 12W مک دودو مدل CA-106 به طول 1.2 متر