⭐️ دریچه کولر ️ قیمت دریچه کولر آبی سقفی شرکت رحمتی

⭐️ دریچه کولر ️ قیمت دریچه کولر آبی سقفی شرکت رحمتی

علت کیفیت بالاتر و دوام بیشتر آن ها استفاده از مواد با کیفیت تر در ساخت آن هاست. این دریچه ها در سایزهای مختلفی با توجه به سایز محیط مورد استفاده ساخته می‌شوند. در صورت تمایل به استفاده از دریچه‌های آهنی باید از رنگ با کیفیت بالا برای رنگ کردن آن استفاده کرد. دریچه مخصوص کولر، دریچه ای است که هوای مطبوع، گرمایشی و سرمایشی را انتقال می دهد و هوای گرم یا خنک را برای گرم کردن، تهویه و خنک کردن هر اتاق تامین می کند. کانال‌ های هوا بخش مهمی از سیستم تهویه مطبوع شما هستند که رفاه حرارتی و کیفیت هوای داخلی خوب را برای خانواده شما فراهم می‌کنند.

استفاده از دریچه کولر روشنایی سبب یکدست شدن نور در محیط ها می شود. جهت ثبت سفارش دریچه کولر ابتدا با کارشناسان فروش شرکت تهران دما تماس بگیرید. پس از اینکه ابعاد و نوع دریچه کولر خود را انتخاب کرده و به کارشناسان فروش انتقال دادید. در پایان بعد از تأیید نهایی محصول دریچه کولر واریزی را به صورت اینترنتی به شماره حساب مورد نظر ارسال می نمائید. به دلیل دایر شدن فروشگاه های اینترنتی امروزه خرید دریچه کولر آسان است.

نصب آنها سریع و آسان بوده و با پیچ های خودکار یا چوبی به راحتی انجام می شود. قیمت دریچه کولر آبی با توجه به ابعاد و تعداد سفارش و همچنین قیمت روز مواد اولیه متفاوت می باشد. جنس دریچه ها نیز در تعیین قیمت دریچه کولر تاثیرگذار می باشد و دریچه کولر الومینیومی میان رده محسوب می شود. پره های دریچه کولر آبی به صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند و عموما گره های عمودی در قسمت جلوی دریچه و پره های افقی در قسمت پشت دریچه قرار گرفته اند. این دریچه ها قابلیت ساخت با دمپر در پشت دریچه را نیز دارا می باشد . قیمت دریچه کولر کله قندی به نسبت میزان استفاده آلومینیوم در آن و قیمت روز مواد اولیه متغیر می باشد.

  • برای اینکه بتوانید دریچه کولرهای آبی مورد نظر خود را سفارش دهید کافی است با مرکز ارائه دهنده این محصولات تماس بگیرید.
  • اندازه ی قاب دریچه کولر در هر یک از متریال ها و مدل ها متفاوت است.
  • از این جهت این دریچه به شکل بهتری هوای خنک را از درون کانال به محوطه بیرونی منتقل می‌کند.
  • این دریچه ها قابلیت ساخت با دمپر در پشت دریچه را نیز دارا می باشد .

پیچهایی هم که استفاده میکنید باید سر مته ای باشند که میتوانید از ابزار فروشیها تهیه کنید. زمانیکه از این دریچه ها برای دمندگی استفاده می شود برای تنظیم یا انسداد هوای عبوری از آن می توان روی آن دمپر هوا تعبیه نمود و در واقع آنرا بصورت دمپردار ساخت. در عین حال برای کاربردهای مکندگی نیازی به استفاده از دمپر در بدنه ی آن نخواهد بود. پره های افقی دمپر بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند. در این بخش از معرفی دریچه کولر به سوالات احتمالی شما پاسخ خواهیم داد. همچنین می-توانید با ارائه پرسش‌های خود در بخش نظرات دریچه پلاستیکی به پاسخ مناسب دست یابید.

نظر

دریچه شوت زباله به صورت تک لایه و دولایه وسیله ای برای ورود زباله به شبکه ی کانال شوت زباله می باشد که از جنس استنلس استیل ساخته می شود. بسته به نوع جنس انتخابی شما و ضخامت کار قیمت گذاری متفاوت هست در صورت تمایل در واتس اپ پیام بدین تا اطلاع رسانی کنیم خدمتتون. این دریچه ها در فصولی که از تهویه استفاده نمی شود، بسیار مناسب هستند. دریچه های لوکس استیل تولید شده توسط این موسسه ، جهت گرمایش و سرمایش قابل استفاده هستند وآن ها هم،در مکش و هم در دمش هوا کاربرد دارند.

دریچه کولر مشبک

از عوامل موثر در بالاتر بودن قیمت این دریچه ها آیتم pvc پلاستیکی بکار رفته در ساختار آنها است. همچنین دمپر خاص این دریچه ها نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. همچنین کیفیت رنگ پودری استاتیک نیز می تواند در تعیین قیمت دریچه کولر بطور ویژه موثر باشد.

خطوط تیغه های هوای این دریچه با زاویه ی ۳۰ درجه هوای عبوری از خود را به محیط منتقل می کند. از خصوصیات مشخص این محصول این ماست که هوا را با زاویه فقط به سمت پایین هدایت می کند. دریچه های کولر خطی نیز میتوانند با دمپر و یا بدون دمپر استفاده شوند. قیمت دریچه کولر خطی آلومینیومی نسبت به قیمت دریچه های طرح جدید بیشتر است و دلیل آن نیز وزن بیشتر آلومینیوم به کار رفته در آن است.

درباره فروشگاه اینترنتی تهویه مارکت

شرکت تهران دما ارسال دریچه کولر با اسنپ را برای مشتریان انجام می دهد. یکی از سوالات متداولی که مشتریان از ما می پرسند، موضوع ارسال دریچه کولر به سایر استان ها می باشد. دریچه کولر اصفهان، دریچه کولر تبریز، دریچه کولر مشهد و سایر شهرهای ایران بزرگ همگی تحت پوشش شرکت تهران دما می باشند. به طوری که هزینه ی ارسال از طریق باربری حداقل 5 عدد دریچه تنظیم هوا تقریبا به مبلغ بیست هزار تومان می باشد. برای ایجاد دمایی مناسب در خانه ها و سایر مکان های فیزیکی از دریچه کولر برای تنظیم دما و هوا استفاده می نمایند. افراد می توانند با دریچه تنظیم هوا را به راحتی به هر جهتی که می خواهند تغییر دهند.

البته ویژگی های جدید آنه نیز می بایست با استانداردهای روز مطابقت داشته باشد. لحاظ نکات اصولی و استاندارد در هنگام تولید دریچه ها موجب بازدهی عالی این محصول در محیط های مسکونی و صنعتی می شود. دریچه های کولری در ابعاد مختلف و بدون محدودیت ابعاد، بصورت سفارشی و با هر تعداد مورد نیاز کارفرما، قابل ساخت و عرضه می باشد. مانند مدل های آهنی ضخامت ورق پره های افقی و عمودی میزان مرغوبیت یا عدم مرغوبیت این محصول را مشخص میکند. از جمله عوامل مهم دیگر در تعیین کیفیت دریچه کولر آلومینیومی، نوع و کیفیت رنگ دریچه کولر سطح آن است.