بهترین مودم های جیبی در بازار+ راهنمای خرید ۱۷ محصول مجله اینترنتی رومگ-اصیل بخرید

سرعت دانلود در قویترین مودم سیم کارتی تا 300 مگابیت بر ثانیه است. حداکثر 20 کاربر می‌توانند از طریق شبکه وای فای به آن متصل شده و از اینترنت پرسرعت 4.5G استفاده کنند. بهترین مودم جیبی ارزان از شبکه‌های وای فای سری N و AC پشتیبانی می‌کند. مجهز به شبکه‌های وای فای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز است که می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. مودم همراه نزتک مدل NZT-99B یکی از بهترین مودم جیبی نزتک است که دارای شیار کارت حافظه با ظرفیت ۳۲ گیگ است. همچنین یکی از ویژگی های بارز این مودم، اتصال وای فای آن می باشد.

امکان اتصال حداکثر 16 کاربر به طور همزمان وای فای این دستگاه وجود دارد. مودم همراه اول چیست و راهنمای خرید بهترین مودم همراه اول محتوای اصلی این بخش هستند. قیمت بهترین انوع مودم دانگل سیم کارت خور جیبی همراه اول، مودم وای فای همراه اول بیسیم قابل حمل، و انواع مودم سیم کارت خور ثابت لن دار همراه اول با پورت LAN در همین صفحه موجود می‌باشد.

بهترین مودم های جیبی در بازار+ راهنمای خرید ۱۷ محصول مجله اینترنتی رومگ-اصیل بخرید ارسال کالا در تهران با پیک و برای سایر شهرستان‌ها با پست پیشتاز صورت می‌پذیرد. تحویل کالا در تهران در چندین ساعت و برای شهرستان‌ها 1 الی 2 روز کاری طول می‌کشد. مودم 4G جیبی دی لینک مدل DWR-930M، دارای شیار سیم کارت از بهترین مودم جیبی در ایران است. از مشخصات بارز این مودم سیمکارت خورمی‌توان به یک منبع تغذیه از نوع باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد. یکی از مولفه های مهم در خرید بهترین مودم همراه، باتری آن می باشد که باید به آن توجه زیادی کنید. اینکه باتری با کیفیت باشد و همینطور ظرفیت بالایی داشته باشد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

خرید مودم قابل حمل 3.5G مدل HSDPA

از ویژگی‌های بهترین مودم جیبی «نزتک»، می‌توان به سرعت دانلود و آپلود خوب، نشانگر LED، دو شیار سیم‌کارت، باتری جداشدنی، پشتیبانی از اتصال 10 دستگاه به‌طور هم‌زمان و کیفیت ساخت بالای آن اشاره کرد. مودم مای فای نسل سوم همراه اول، بسیار مناسب برای استفاده از اینترنت پرسرعت در حال حرکت می‌باشد که به راحتی در کیف یا جیب جای می‌گیرد. برای استفاده، باید سیم کارت را در آن قرار داده و آن را شارژ کنید و همراه خود داشته باشید. در این نمونه مودم همراه اول که تصویر آن در بالای صفحه آمده است، سرعت دانلود 7/2Mbps و سرعت آپلود 5/7Mbps می‌باشد. مودم‌های وایمکس ایرانسل نیازی به سیم کارت نداشتند و به صورت از پیش برنامه ریزی شده قادر به اتصال به شبکه وایمکس ایرانسل بودند.

اهمیت صفحه نمایش در مودم‌های همراه

گزینه Channel کانال رادیویی مورد استفاده وای فای را تعیین بهترین مودم جیبی در ایران می‌کند. برای اتصال دستگاه‌های امروزی به وای فای نیازی به تغییر این مورد نیست و باید Auto را انتخاب کنیم. با توجه به دستگاه‌هایی که قصد اتصال به مودم را دارند و فرکانسی که پشتیبانی می‌کنند یکی از این دو فرکانس را انتخاب می‌کنیم. آموزش اتصال، کانفیگ، هک و برنامه ریزی انواع مودم ایرانسل را در بخش وبلاگ و بخش آموزش‌های تخصصی ما جستجو نمایید. اولین سری از سیم کارت‌های ایرانسل با پیش شماره 0935 در سال 1386 به بازار ارایه شد. به مرور پیش شماره‌های 0936 و 0937 و 0938 و 0939 هم توسط این اپراتور به بازار ارایه شدند.

  • با بهبود تکنولوژی‌های 5G، سرعت شبکه 5G ایرانسل می‌تواند تا 1000 مگابیت بر ثانیه (در عمل) و 20 گیگابیت بر ثانیه (در تئوری) هم افزایش یابد.
  • سرعت دانلود ۱۵۰ و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه، پشتیبانی از اس ‌‌ام اس، اتصال ۱۰ کاربر و پشتیبانی از انواع سیستم عامل‌ها تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های این مودم کوچک است.
  • به‌طورکلی، پشتیبانی از تعداد دستگاه‌های بیشتر، یک ویژگی مثبت برای مودم جیبی محسوب می‌شود.
  • مانند کانفیگ دیگر مودم های LTE ابتدا آدرس شبکه یا APM و پس از آن یوزرنیم و پسورد ست می‌شود.

تصور کنید یک کامپیوتر، یک تلفن همراه و یک تبلت در اختیار داریم. با استفاده از یک مودم LTE جیبی و فقط یک سرویس اینترنت می‌توانیم در هر مکانی هر 3 دستگاه را به شبکه اینترنت متصل کنیم. تنظیمات وای فای روی مودم برای دسترسی به آن و استفاده از سرویس اینترنت لازم است.

بهترین مودم همراه ۴G نزتک مدل NZT-99c