خرید و تامین قطعات لیفتراک کوماتسو با تضمین اصالت و کیفیت نمایندگی قطعات لیفتراک کوماتسو | توکو لیفتراک

شما می توانید همین حالا به سایت تامین دنیای هوشمند سپاهان مراجعه کنید و لیفتراک مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید. واردات و فروش قطعات لیفتراک های برقی
شامل انواع برد و کنترلر،ترانزیستور تویوتا،موتور و‌گیربکس لیفتراک و‌استاکر،بلبرینگ و انکودر، انواع کنتاکتورها،سوکت،چرخ،ریپیر کیت ها،…. لوازم یدکی لیفتراک جزء موارد سرویس‌کننده این ماشین آلات نیمه سنگین هستند.

پمپ های دنده ای در واقع یک جفت چرخ دنده هستند که از آن ها برای فشار دادن سیال هیدرولیک در جهت مخالف چرخش استفاده می شود. هر زمان که لیفتراک در حال حرکت باشد، سیستم هیدرولیک نیروی کافی برای بالا بردن و نگه داشتن کالا در ارتفاع را تولید می کند. قدرت سیستم هیدرولیک لیفتراک آنقدر زیاد است که می تواند نیروی کافی برای جابجایی اجسام سنگین را به راحتی تولید کند. علاوه بر موارد بالا، استفاده درست اپراتور از لیفتراک نیز بر طول عمر اجزای تشکیل دهنده گیربکس و سایر  قطعات لیفتراک بسیار تاثیر می گذارد.

  • این مدل از لیفتراک‌ها، می‌توانند سنگین‌ترین بارها را جابجا کنند و اگر نیاز به ظرفیت بیش از یک و نیم تن باشد، مناسب می‌باشند.
  • اتاقک لیفتراک می تواند به صورت کاملاً محصور با شیشه یا ورق های آهنی باشد.
  • دیفرانسیل، یک وسیله مکانیکی است که گشتاور قابل انتقال به چرخ های متحرک لیفتراک را محدود می کند.
  • در نتیجه، نگهداری و بازرسی این قطعات به منظور افزایش طول عمر آن ها بسیار اهمیت دارد.
برقراری تعادل در لیفتراک یکی از مهم ترین نکات در حفظ ایمنی این دستگاه به شمار می رود. کارخانه های تولیدکننده لیفتراک و برندهای شناخته شده همواره به دنبال بهبود پایداری دستگاه به منظور افزایش سطح ایمنی هستند. کیفیت قطعات لیفتراک در برقراری تعادل و حفظ پایداری، نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. لازم به است که لیفتراک های مدل های مختلف از قطعات مختلفی ساخته می شوند که هر یک از آن ها وظیفه خاصی را بر عهده دارد. لیفتراک از جمله ماشین آلات صنعتی جدیدی است که به منظور جابجایی، حرکت و انبار کردن کالاهای مختلف بکار می رود.

خرید و تامین قطعات لیفتراک کوماتسو با تضمین اصالت و کیفیت نمایندگی قطعات لیفتراک کوماتسو | توکو لیفتراک دپارتمان تأمین و فروش قطعات یدکی شرکت پارت ماشین ضمن تعیین اهداف و استراتژی های خود به شرح ذیل ، بصورت مجدانه درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن است . در این مقاله  قصد داریم نسبت به معرفی انواع قطعات لیفتراک و موارد مورد نیاز جهت تهیه آن ذکر گردیده است پیشنهاد می‌گردد همواره قطعه موردنظر را از شرکت که تخصصی و تولیدکننده و یا وارد کننده مستقیم قطعه است تهیه فرمایید. تایرها مهم ترین قطعات لیفتراک ها هستند که موجب سهولت حرکت و افزایش قدرت مانور در موقعیت های مختلف را برای دستگاه می باشد.

با شناخت قطعات لیفتراک، نحوه درست کار کردن با آن را یاد بگیرید

چراغ‌های برق، نورافکن‌های آبی و چراغ‌های جانبی قرمز در لیفتراک مورد نیاز نیستند، اما افزودن این چراغ‌ها می‌تواند به حمایت از اقدامات ایمنی خوب در برخی از محیط‌های کاری کمک کند و عموماً به عنوان یک نور نزدیک یا اخطار است. چراغ‌ها می‌توانند هنگام کار یا معکوس لیفتراک روشن شوند و به عنوان یک نشانگر بصری اضافی عمل کنند که یک لیفتراک می‌تواند حرکت را آغاز کند، سرعت را تغییر دهد یا به سرعت جهت را تغییر دهد. رایج ترین چراغ‌های لیفتراک چراغ‌های جلو و عقب (یا چراغ های ترمز) هستند. هنگامی که آنها روی لیفتراک پیکربندی می‌شوند، چراغ های جلو در جلوی لیفتراک و چراغ‌های عقب در عقب لیفتراک قرار دارند.

سیلندر لیفتراک