آموزش وردپرس ووکامرس WordPress دوره وردپرس کلاس تخصصی وردپرس | آموزشگاه آپادانا تبریز

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن‌باز (CMS) است که برای ایجاد وب‌سایت و وبلاگ استفاده می‌شود. وردپرس در ابتدا در سال 2003 منتشر شد و در حال حاضر محبوب‌ترین CMS در وب است که بیش از 35٪ از نیاز تمام وب‌سایت‌ها را تأمین می‌کند. این سیستم به زبان PHP نوشته شده است و توسط پایگاه داده MySQL پشتیبانی می‌شود. دوره آموزش وردپرس با هدف آموزش طراحی سایت با این سیستم مدیریت محتوا تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. هدایای دوره جامع سئو دی ام روم، شامل مواردی می‌شود که در راستای یادگیری بیشتر دانشجویان در حوزه بهینه سازی سایت شود. تک به تک این هدایا بسیار ارزشمند بوده و در دسترس بودن هریک از آنها می‌تواند گام بزرگی برای رسیدن به اهداف ما باشد.

  • با خرید هاست و دامنه شما اولین دروازه اینترنت را فتح می کنید و سپس نرم افزار مدیریت سایت یعنی همان ” وردپرس ” را باهم روی هاست نصب خواهیم کرد.
  • در لوکال هاست می توانید سایت تان را طراحی کنید  سپس آن را به هاست انتقال دهید.
  • هر چقدر در این موارد مسلط‌تر باشید توانایی توسعه پلاگین ها و قالب های جذاب‌تری را دارید که این یک اهرم قدرت برای شماست.
  • بعد از کلیک صفحه ای به مانند زیر نشان داده می شود که شما هر افزونه ای را که خواستید می توانید بر روی آن کلیک کرده، و سپس آن را نصب کنید.
این مجتمع یکی از بهترین مجموعه های آموزشی در ایران است که همیشه دوره های کاربردی و مفیدی برگزار میکند. در این ویدئو آموزش وردپرس رایگان به سراغ کار با افزونه رنک مث می رویم. کارآموزان میتوانند در انتهای دوره، برای شرکت در آزمون های سازمان فنی حرفه ای اعلام آمادگی کنند.

آموزش وردپرس ووکامرس WordPress دوره وردپرس کلاس تخصصی وردپرس | آموزشگاه آپادانا تبریز

طراحی سایت با وردپرس یکی از شغل های پردرآمد و جذاب در دنیای اینترنت است و ما روزانه صدها دیدگاه از علاقه مندان این حوزه دریافت می کنیم. استفاده از وردپرس و آموزش وردپرس رایگان است و اگر به دنیای تجارت الکترونیک و طراحی سایت علاقه داشته باشید می‌توانید بدون هزینه در این مسیر حرفه‌ای‌ترین شوید و موفقیت‌های بسیار زیادی به دست آورید. ✅ برخلاف بسیاری از آموزش‌ها، که مختص وردپرس است، دوره جامع سئو دی ام روم مناسب برای تمامی سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) است و در تمامی سایت‌ها قابل اجراست. دانشجویان دوره جامع سئو دی ام روم نه تنها مفاهیم سئو را به درستی متوجه شده‌اند، بلکه مدل ذهنی درست را فراگرفته و روی وب‌سایت‌های خود پیاده کرده‌اند. نتیجه آموزش درست، همراه بودن اساتید کاربلد و باتجربه در کنار علاقه به یادگیری نتیجه‌ای جز درآمد و سودآوری در پی نخواهد داشت.

قرارداد طراحی سایت (دانلود نمونه قرارداد)

این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد. این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند. برای خرید این موارد باید نکاتی را مدنظر قرار دهید که نیازهای سایت شما را پاسخ دهد.

حال و با استفاده از وردپرس ساخت سایت فروشگاهی، شرکتی و یا هر نوع سایت متناسب با کسب و کار شما نه تنها امری محال نیست بلکه شما خودتان بدون داشتن هیچ گونه دانش کدنویسی میتوانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را طراحی کنید. با آموزشگاه عصرنخبگان یکی از آموزشگاه های کامپیوتر با مدرک بین المللی همراه باشید. اگر به فکر یادگیری وردپرس هستید  و دوست دارید در آن قدم‌به‌قدم به یک حرفه‌ای تبدیل شوید، هم‌اکنون با ثبت‌نام در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس مکتب خونه اولین و مهم‌ترین قدم خود را در این مسیر بردارید. وردپرس یک سیستم وبلاگ‌نویسی و مدیریت محتوای فوق‌العاده کاربردی است که مزایای زیادی برای کاربران فراهم کرده است.

آموزش نصب افزونه در وردپرس