پرپشت کردن ابروها راهکارهای خانگی و کلینیکی کلینیک خانه سفید

قهوه‌ای تیره یا خاکستری تیره، حالت طبیعی‌تری به ابروها خواهد داد. یکی دیگر از روش های دست یابی به ابروهای طبیعی کاشت ابرو است. کاشت ابرو روشی مناسب برای درمان ریزش و کم پشتی ابروها و بازگرداندن زیبایی به صورت است. تقاضای روز افزون افراد به ویژه خانم ها برای داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت، برای پیشرفت‌های علمی در زمینه ی کاشت ابرو انگیزه ایجاد کرده است. خوشبختانه این پیشرفت ها در کنار تجربه ی پزشکان متخصص، تاکنون نتایجی عالی و رضایت بخش به همراه داشته است.

سرم‌ها و تقویت‌کننده‌های رشد ابرو حاوی ویتامین‌ها و پپتیدهایی هستند که رشد ابرو را تحریک می‌کنند و معمولا بعد از یک دوره مصرف، نتایج فوق العاده‌ای رقم می‌زنند. برگ های کاری را خرد کرده و آن ها را در یک فنجان آب گرم برای چند ساعت خیس کنید. این معجون را روی ابرو های خود بمالید و بگذارید یک شب بماند.

اما همه ما نمی توانیم ابروهای طبیعی پرپشتی داشته باشیم. بعضی ها ابرو های نازکی داریم و همیشه برای رشد آن ها به دنبال درمانی می گردیم. چیزهایی وجود دارند که می توانند این فرآیند را افزایش دهند و برای این کار، هیچ چیز نمی تواند بهتر از درمان های طبیعی عمل کند. راهکار آخر و نهم این است که از کندن موهای ابروی خود خودداری کنید، چون انجام این کار باعث ایجاد آسیب دائمی به فولیکول مو می‌شود.

با مطالعه این مطلب می‌توانید بهترین راه حل برای مشکل کم پشتی و ریزش ابرو را برای خود انتخاب نمایید. اگر اهل استفاده از ماسک‌های طبیعی و خانگی باشید، حتما با خواص فوق العاده روغن بادام برای سلامت پوست و مو آشنایی دارید. این روغن حاوی مواد مغذی برای پوست و فولیکول‌های مو است و رشد آن‌ها را تحریک می‌کند. البته توجه داشته باشید که دو نوع روغن بادام تلخ و شیرین وجود دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

از این رو لازم است این افراد قبل از انجام راهکارهایی برای پرپشت کردن مژه و ابروهای خود به پزشک مراجعه کرده و اقدام به رفتاردرمانی و در بعضی موارد دارودرمانی کنند. البته این نوع ریزش فقط به مژه و ابرو محدود نمی شود و حتی ممکن است موهای سر نیز شروع به ریزش کنند. از دیگر روش‌های تقویت ابرو گیاهی، تقویت ابرو با روغن زیتون است البته بهتر است برای این کار از روغن زیتون بکر استفاده کنید. روغن زیتون که حاوی ویتامین E و اسیدهای چرب غیراشباع است در تقویت موی سر و ابرو نقش موثری دارد. پس از شستشوی پوست صورت و قبل از خواب شبانه، پد یا پنبه مناسب را به روغن درخت چای آغشته کنید و سپس آن را به ابروهای خود بزنید.

هنگامی که از روغن نارگیل استفاده می‌کنید در حال رساندن این مواد مغذی و محافظت کننده به پوست ابرو و تارهای آن هستید. این روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها نرم کننده، مرطوب کننده و احیا کننده است. روغن نارگیل دارای اسیدهای چرب ضروری است که دور موها می‌پیچند و از آن‌ها محافظت کرده، نمی‌گذارند ابرو شکننده شود و با شکستگی شروع به ریزش کند. در این نوشته با شما درباره راه های پرپشت کردن ابرو با مواد طبیعی و در دسترس صحبت کردیم و در خلال بحث از برخی روغن‌های گیاهی و وازلین سخن گفتیم.

در صورت داشتن سوال یا ابهام در قسمت نظرات بیان کنید تا آموزشگاه ارایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس) به سوالات شما پاسخ دهد. در آخر شما میتوانید بسته به تجویز متخصص، پیشنهاد مشاور پوست و زیبایی یا شناخت درست نسبت به خرید هر یک از محصولات زیر اقدام کنید. 5 (5) اهمیت انتخاب پزشک در کاشت ابرو در جراحی کاشت ابرو، چند مورد بسیار مهم وجود دارد که همگی با پزشک در ارتباط هستند، از جمله این که یکی از مهم ترین اقداماتی که توسط پزشک انجام می شود،…

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار