اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار | allescape

اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار | allescape

این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد. اگر حدس تصویر و معما برایتان دشوار است، میتوانید از راهنماهای بازی کمک بگیرید. مشهد به عنوان دومین شهر پر جمعیت از قطب های گردشگری کشورمون هست که به خاطر جاذبه های زیارتی و سیاحتی، هر سال میلیون ها نفر از هم وطنانمون رو به سمت خودش جلب می کنه.

استانداردهای طراحی سناریو برای اتاق فرار

اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. اطلاعات زیر می‌تواند به شما برای رزرو بلیط این اتاق کمک کند. دکتر هنری هاوارد هولمز از هر روشی استفاده می‌کند تا ساکنان هتل خودش را بکشد.

اتاق فرار سنگتاب

حالا زمان آن است که شما با هوش و خلاقیت خود و دوستانتان از دست این قاتل جان سالم به در ببرید و توجه داشته باشید که زمان شما محدود است که این موضوع جذابیت و استرس بازی را دوچندان می‌کند. بدون شک صداگذاری حرفه‌ای و ترسناک و دکوراسیون جالب این مجموعه هیجان بازی را برای شما چندین برابر می‌کند. با توجه به نوسانات بازار ایران و متغیر بودن قیمت‌ها مبلغ دقیقی برای این بازی وجود ندارد، همچنین بسته به نوع ژانر و سناریو و طراحی نیز می‌تواند قیمت بهترین سایت اتاق فرار آن تغییر کند. اتاق فرار راز در نقشه گوگل و اپلیکیشن وِیز نیز ثبت شده است.

  • این مجموعه جز معدود مجموعه‌هایی است که شما می‌توانید کودکان در بازه ۱۰ تا ۱۴ سال را همراه خود به آن ببرید.
  • دوست داران فیلم های کاراگاهی و شخصیت‌های شرلوک و… می‌توانند سناریو مورد علاقه خود را با عواطف واقعی آن تجربه کنند.
  • حال که متوجه شدیم اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست، بهتر است ببینیم اصلا از کجا تبدیل به یک تفریح هیجان انگیز شده.
  • شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید.
  • امیداوریم این مطلب برای شما مفید بوده و بتوانید از این لیست نسبت به علاقه خود بهترین را انتخاب کنید.
  • آن‌ها می‌خواهند این کار را طی یک عملیات ضربتی انجام دهند که شما و گروه‌تان انجام‌دهنده آن هستید.
با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. بیشتر مجموعه‌های اتاق فرار دارای سایت می‌باشند و شما میتونید از طریق وبسایت آن‌ها به صورت انلاین بازی خودتون رو رزرو کنید.

تک تک مراحل بازی با تلاش، عشق و علاقه توسط تیم توسعه دهندگان عصر بقا ساخته شده است و به رایگان در اختیار همه ایرانیان عزیز قرار داده شده. اتاق فرار با چالش های خلاقانه خود، به تقویت هوش و افزایش اطلاعات عمومی تان یاری میرساند. در هر مرحله از بازی تصویر یا معمایی به شما نمایش داده میشود و باید آنها را حدس بزنید و حروف یا اعداد را در ورودی رمز در وارد کنید. به همین خاطر در طول این بازی یاد می گیری که چابک باشی، خلاق باشی و چطوری در لحظه بهترین تصمیم رو بگیری.

اتاق فرار رو رزرو کنید