بوم اسکیپ روم اتاق فرار ارومیه ویرا برگ | allescape

اتاق فرار دنیایی از سرگرمی و معما و ماجراجویی در جزیره کیش است. علاوه بر خط داستانی، تفاوت ژانر خودش را در صحنه پردازی و استفاده از صدا و موسیقی هم نشان می‌دهد. همچنین در برخی از اسکیپ روم‌های تعاملی، اکتورها هم وارد بازی می‌شوند که ژانر اتاق فرار روی نحوه تعامل آنها با شما تاثیرگذار خواهد بود. مطمئنا می‌توان گفت که بازی اتاق فرار به دلیل نزدیک بودن به فضای دنیای واقعی، می‌تواند برای تک تک بازیکنان مزایایی نیز داشته باشد. به همین دلیل به بررسی بهترین و مهمترین مزایای آن خواهیم پرداخت.

اپراتور وظیفه دارد که به عنوان مثال در هنگام ورود به اتاق از دستگاه مه ساز استفاده کند و یا در قسمتی از بازی صدای وحشتناک را پخش کند. علاوه بر همه این‌ها، اپراتور بازی کسی است که اگر دچار مشکل شدید می‌توانید با او تماس بگیرید. در ضمن بهتر است کسانی که به این بازی علاقه دارند در یک تیم قرار بگیرند. تلاش نکنید کسانی که به این بازی علاقه ندارند را همراه خود کنید. از طرف دیگر بهتر است کسانی که در بازی اتاق فرار شرکت می‌کنند، در یک گروه سنی باشند. در صورتی که قصد انتخاب یک اتاق فرار را دارید و از انتخاب خود اطمینان ندارید، پیشنهاد میکنیم هم اکنون با شماره پشتیبانی مای اسکیپ تماس بگیرید تا بهترین اتاق فرار را بر اساس سلیقه تان به شما پیشنهاد دهیم .

اتاق فرار کیش با تخفیف

نحوه انجام بازی در اتاق فرارهر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را تم اسکیپ روم حل کنند. در نتیجه باید کار تیمی شما به این شکل باشد که هر معما و سرنخ را به یک نفر واگذار کنید. به جای اینکه تصور کنید زمان زیادی برای بازی در نظر گرفته شده، تصور نمایید که باید بازی را در کمتر از پنج دقیقه پشت سر بگذارید.

  • ایده اصلی اتاق فرار از دل بازی‌های کامپیوتری برآمد و در دنیای واقعی، شما را به حل کردن یک سری معما دعوت می‌کند.
  • گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند.
  • بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی کرده است.
  • اصلی‌ترین جذابیت بازی اتاق فرار این است که یک شخصیت مجازی را از طریق کامپیوتر کنترل نمی‌کنید، بلکه خودتان شخصا در بازی حضور دارید و برای پیداکردن جواب معما در زمان محدودی که به شما داده شده، باید جنب‌وجوش داشته باشید.
امروزه در شهرهای مختلف ایران هم می‌توانیم اتاق‌های فرار را بازی‌های مختلف و در ژانرهای گوناگون ببینیم. در تهران، تعداد بسیار زیادی از این اتاق های فرار آماده شده‌اند تا از بازیکن‌های حرفه‌ای و مبتدی پذیرایی کنند. می‌توانیم ترسناک ترین اتاق فرار تهران را اتاق فرار منفی چهار، احضار، خوابگاه، طالع نحس و بازی‌های دیگر معرفی کنیم، اما این کاملاً به سلیقه شما و سبک و سیاقی مربوط است که می‌پسندید. همان طور که انتظار دارید، در این بازی دوران همه گیری بیماری وحشتناک طاعون را شبیه‌سازی کرده‌اند. بازی طاعون در سال ۱۳۹۷ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آر طراحی شد.

اتاق فرارهای اهواز

بوم اسکیپ روم اتاق فرار ارومیه ویرا برگ | allescape

با هوش، ذکاوت، راه حل خود، حل معماهای بازی و استفاده از نشانه ها باید راه فرار از اتاق را پیدا کرده و خود و دوستانتان را نجات دهید. اتاق فرار از بهترین تفریحات کیش است که امتحانش تجربه ی خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر تا حالا تجربه شرکت در بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) رو نداشتید و تازه کار هستید سعی کنید بازی رو انتخاب کنید که ژانر ساده تری داره و تنوع معماهای درون بازی کمتر باشه. برای رزرو اتاق فرار باید روی اسکیپ روم موردنظر خودتون کلیک کنید و بعد از ثبت نام در سایت اتاق فرار تعداد نفرات خودتون رو انتخاب کنید و برای روز رزرو اسکیپ روم خودتون آماده باشید. اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین. تو اتاق فرار ممنوع هست چون موقعی که دارید فرار می کنید یا تو اتاق فرار مشغول حل معما هستید ممکنه گوشی یا حلقه و …

اتاق فرار بلک‌فون