بایگانیهای لوازم جانبی گوشی

گوشیهای سری اس گلکسی از نظر قدرت پردازشی جزو قدرتمندترین تلفنهای بازار هستند. همانطور که گفتیم واردات لوازم جانبی گوشی میتواند بسیار پرسود باشد، البته به شرطی که پرفروشترین محصول بازار را بشناسید و به سراغ آن بروید. به علاوه، سیستم کاهش نویز محصول Realme بعضی وقتها باعث غیرطبیعی شدن جلوههای موجود در صحنه میگردد و کنتراست را کاهش میدهد و جزئیات را از بین میبرد در حالی که تکنولوژی فشردگی پیکسلی گوشی شیائومی جزئیات را بهتر به ثبت میرساند هرچند تفاوت دو موبایل مذکور چندان زیاد نیست. شما همچنین میتوانید اعلانات را از صفحه قفل نمایشگر مخفی و یا اطلاعاتی که پخش میشوند را بهتر مدیریت نمایید. در مقایسه با عکسهایی که گوشی Realme XT میگیرد، محصول شیائومی جزئیات را بهتر و واضحتر نشان میدهد. بد نیست این نکته را مدنظر بگیرید که ممکن است سنسورهای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در برخی گوشیهای پرچمدار و میانرده بعضاً با مشکلات عدیدهای روبهرو باشند اما حسگر به کار رفته در این محصول شیائومی بدون هیچ مشکلی کار میکند.

باید توجه داشته باشید که چنین روشی مطمئناً در مقایسه با شیوه بازگشایی قفل با سنسور اسکنر اثر انگشت امنیت کمتری دارد اما اگر شما به این موضوع اهمیت زیادی نمیدهید و بیشتر سرعت برایتان مهم است، قابلیت تشخیص چهره رد می نوت 8 پرو همانی خواهد بود که میخواهید. برای این منظور، تنها یک سوراخ پانچی در سمت چپ بالای نمایشگر وجود دارد. از همین بخش، شما قادر خواهید بود تا ناچ را نیز مخفی کنید که البته به معنای واقعی کلمه بریدگی را مخفی نخواهد کرد بلکه نوار اعلانات را به صورت خطی مشکی به بالای صفحه نمایش میبرد اما اعلانات و وضعیت آیکونها همچنان در بالا به چشم خواهند خورد. ضمن اینکه میتوانید از کارت حافظه خارجی تا ۵۱۲ گیگابایت نیز استفاده کنید که جمعا ۱.۵ ترابایت فضای ذخیره سازی به شما میدهند که بسیار چشم گیر است.

بررسی لوازم جانبی گوشی از ردمی نوت 7 نیز به عنوان پرفروش ترین گوشی سال 2019 یاد می شود. در مجموع باید اعلام کنیم که رابط کاربری MIUI 10 گزینههای شخصیسازی زیادی دارد و با سختافزار موجود در شیائومی رد می نوت 8 پرو بسیار سازگار است. به طور کلی رد می نوت 8 پرو کارایی مناسبی دارد و میتواند بدون اینکه داغ شود، اکثر بازیها را اجرا نماید بنابراین دیگر مهم نیست امتیازات بنچمارک چگونه است. البته گزینه HDR در هر دو دستگاه نامبرده عملکرد مشابهی دارد ولی رد می نوت 8 پرو به سبب نورپردازی ضعیفتری که انجام میدهد، قسمتهای تاریک را سیاه پخش میکند.

سوئیچ شدن میان حالتهای مختلف عکسبرداری و فیلمبرداری درست مانند سایر گوشیهاست به طوری که با کشیدن انگشت به سمت راست یا چپ تغییرات اعمال میشوند و از طریق منوی همبرگری شکل موجود در بالا (سه خط روی هم) نیز امکان باز کردن سایت فونر تنظیمات وجود دارد. در مدیا تک هلیو G90T یک CPU هشت هستهای وجود دارد که در آن دو هسته Cortex-A76 با نهایت سرعت 2.05 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با نهایت سرعت 2.0 گیگاهرتز به کار رفته است. از آن جایی که در این دستگاه چیپست گیمینگ هلیو G90T به کار رفته، شیائومی در دهمین ورژن رابط کاربری MIUI چند آپشن مربوط به گیمینگ را قرار داده که Game Turbo و Quick Replies از آن جمله هستند.

خرید گوشی شیائومی

اقلام موجود در جعبه می 11 اولترا شامل دفترچه راهنما، سوزن مخصوص خارج کردن سیم کارت و کاور ژله ای می باشد. از گلکسی S21 اولترا گرفته تا مقرون به صرفهترین تولیدات این شرکت، همه ساله به بازار گوشیهای هوشمند راه پیدا کرده و خریداران میتوانند تنوع بسیار خوبی از محصولات را داشته باشند. و Dolby Vision پشتیبانی میکند که میتواند مجموعه ای از تجربیات بصری منحصر به فرد و غنی را برای کاربران به ارمغان آورد. اگر جزو این دسته از کاربران هستید، پس بهتر است به سراغ گوشی هایی با باتری بادوام بروید. همچنین شیائومی با افزودن قابلیت شارژ سریع (Fast Charge) به باتری گوشیهای خود، توانسته نظر کاربران و منتقدان را جلب کند. شیائومی در ساخت و پرداخت این تراشه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و توانسته کاری کند که این مدل عملکرد بالایی را در حین کار از خود نشان دهد.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

اما در شرق جایی که اژدهای طلایی در حال جوش و خروش بود و کشور چین میخواست اقتصاد جهان را مال خود کند، برند موبایل شیائومی (XIAOMI) وارد بازار موبایل چین و شرق آسیا شد تا رقیبی جدی برای برندهای کرهای سامسونگ و ژاپنی سونی باشد. چند سال پیش سهم بازار موبایل ایران و جهان میان اپل، سامسونگ و هوآوی و گاهی الجی و سونی در حال گردش بود و این برندهای نسبتا جذاب بازار موبایل را مال خود کرده بودند. بهترین دوربین با زوم ۱۲۰ برابری در اختیار شما است تا تصاویری بسیار باکیفیت و جذاب تهیه کنید. در حالت کممصرف، بدون Wi-Fi و با حداقل روشنایی، ردمی نوت ۸ پرو تا ۳۱ ساعت و ۳۳ دقیقه شارژ نگه میدارد. در سمت دیگر، وقتی صحبت از شارژ میشود این گوشی نمیتواند خودی نشان دهد چرا که علیرغم قیمت مقرون به صرفه و وجود تکنولوژی USB Power Delivery، شارژر 18 واتی قدرت کافی را ندارد بنابراین در صورتی که از کابل USB-C به USB-C اورجینال استفاده کنید هم این قطعه در عرض 30 دقیقه تنها 39 درصد منبع نیرو را پر خواهد کرد.

موبایل شیائومی

واقعیت آن است که به خاطر نبود لنز تله فوتو نمیتوانیم این محصول شیائومی را از این نظر فوقالعاده بدانیم و حتی با وجود سنسورهای 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق امکان ندارد این دوربین را چندان باکیفیت تلقی کنیم. کمپانی چینی در پایین این محصول خود از یک اسپیکر استفاده کرده که صداها را زیاد بلند پخش نمیکند این در حالی است که بیشتر گوشیها امروزه از بهترین اسپیکرها بهره میبرند و میتوانند صداها را با بالاترین کیفیت به گوش کاربران برسانند اما حالا میبینیم رد می نوت 8 پرو چنین توانایی ندارد بنابراین باید این قضیه را یک نقطه ضعف بدانیم چرا که امکان دارد حتی اگر شدت صدای آن را در بیشترین حالت خود قرار دادید، در صورتی که در یک محیط شلوغ بودید صداهای مربوط به اعلانات را نشنوید و یا تماس دریافتی را از دست بدهید. با همه انتقادات وارده، باید خروجیهای دوربین رد می نوت 8 پرو را قابل قبول بدانیم زیرا جزئیات در آنها به خوبی به نمایش در میآیند و کنتراست مناسبی حکمفرماست.

ناگفته نماند که این همه برای کمی سرگرمی است، نظرات شما ممکن است متفاوت باشد! اگر نمایشگر اولویت زیادی برای شما دارد، در خرید شیائومی ۱۲ شک نکنید! در میان این همه مزیت و سودی که می توانید از خرید لوازم جانبی و سایر محصولات ما به دست بیاورید، ما پیشنهادات منحصر به فرد، گزینه های مناسب پرداخت و غیره را ارائه می دهیم. از سویی دیگر این تجهیزات امکانات و قابلیت های جدیدی به گوشی اضافه کرده و حتی افراد می توانند، ظاهر و استایل گوشی خود را مطابق با رنگ و طرح دلخواه خود تغییر دهند که البته لوازم جانبی موبایل را می توان به دو دسته لوازم جانبی ضروری و غیر ضروری تقسیم بندی نمود. این تراشه در مقایسه با نمونههای مشابه خود که با فرآیند 14 نانومتری، 7 نانومتری یا 10 نانومتری ساخته شدهاند هم کمتر انرژی مصرف میکند و هم ارزانتر است. این کمپانی بزرگ کرهای همواره در زمینه نوآوری پیشرو بوده است تا جاییکه در سال 2019 تصمیم گرفت اولین گوشی هوشمند دنیا با با صفحه نمایش تاشو را به بازار عرضه کند.

با توضیحات ارائه شده، اگرچه رد می نوت 8 پرو در زمینه اسپیکر کمی متزلزل عمل میکند اما در مجموع این دستگاه یکی از بهترین میانردههای تولید شده توسط شیائومی میباشد. مانند گلکسی A71، A72 صفحه نمایش بزرگ و باتری با ظرفیت بالا را ارائه می دهد. چنانچه به این گوشی یک آمپلیفایر وصل کنید، صداها با بیشترین دقت ممکن پخش خواهند شد به طوری که حتی از بسیاری از دستگاههای همرده و پرچمدار در بازار عملکرد بهتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که گزینه برداشتن گوشی برای روشن شدن صفحه نمایش نیز در کنار قابلیت شناسایی تشخیص چهره بسیار کاربردیتر خواهد شد.

گوشی سامسونگ سری اس