ترفندهای نقاشی ساختمان ، رازهایی که تنها نقاشان حرفه‌ای می‌دانند | alborzpainting

ترفندهای نقاشی ساختمان ، رازهایی که تنها نقاشان حرفه‌ای می‌دانند | alborzpainting

همچنین می‌توانید محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان خودتان را از ما بخواهید. به شما قول می‌دهیم که ما با بهترین کیفیت، نقاشی ارزان ساختمان شما را عهده دار می‌شویم. مراحل نقاشی ساختمان می‌تواند بسته به نوع پروژه و نیازهای آن متفاوت باشد.

استادکار در این مقاله ابتدا به معرفی انواع رنگ‌های ساختمانی می‌پردازد و سپس در مورد ترکیب رنگ‌ها در نقاشی ساختمان با شما صحبت خواهد نقاشی ساختمان در تهرانسر کرد. قطعاً منظور این دکوراتیو مشهور استفاده از رنگ تنها در رنگ آمیزی ساختمان نیست! بلکه استفاده درست و متنوع از رنگ‌ها در جای درست و اصولی آن است. اما یکی از روش‌های استفاده از رنگ در فضای داخلی، نقاشی خانه هر چند وقت یک بار است. اغلب روش‌های رنگ آمیزی مدرن که در بالا گفتیم، معمولا هزینه زیادی ندارند و با کمی خلاقیت و مهارت قابل اجرا هستند. اما برای آشنایی بیشتر شما با ویژگی‌های نقاشی مدرن ساختمان، در ادامه به بررسی چند نمونه نقاشی ساختمان مدرن با تکنیک‌های مختلف می‌پردازیم.

_نقاشی مدرن ساختمان

را به همراه مزایا و معایب‌شان کوتاه بررسی می‌کنیم، تا بتوانید گزینه مناسب را راحت‌تر انتخاب کنید. روند استعلام قیمت و استخدام متخصص برای انواع پروژه‌های رنگ کاری ساختمان در «خدمت از ما» رایگان است، و در چند مرحله کوتاه بدون نیاز به تایپ حتی یک کلمه انجام می‌شود. در مولتی کالر از ترکیب چند رنگ پاششی در بستر رنگمشخصی مانند کرم، سفید و یا حتی آبی استفاده می شود. مولتی کالر قدرت پوشانندگیبالایی دارد و تا حدی قابل شستشو است.

حلال اکثر رنگ‌های روغنی (Oil Paint)، مواد نفتی هستند و در نتیجه این رنگ بوی بدی دارد. به دلیل دیر شدن خشک شدن رنگ روغن، زمان اجرای این رنگ‌ها طولانی است. از چند نقاش بخواهید که در محل شما حضور پیدا کنند و طرح و رنگ‌های مدنظرتان را هم به آن‌ها بگویید.

  • این رنگ در واقع ترکیبی از چند رنگ است؛ به این صورت که یک زمینه تک‌رنگ داریم، و در این پس‌زمینه رگه‌ها و تکه‌هایی به رنگ‌های دیگر وجود دارد.
  • رنگ بلکا در صورتی که با ضخامت زیاد روی سطح زده شود، می‌تواند عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای محیط باشد.
  • البته به دلیل نزدیکی به روزهای عید و لزوم تغییر دکور منزل، این نوع از نقاشی ساختمان که امکان اجرای آن در بخش‌های مختلف چون دیوار، درب، پنجره و سقف را دارد، رایج‌تر از سایر روش‌ها است.
  • اگر می خواهید دیوارها گرد و غبار را جذب نکنند بهتر است رنگ آمیزیساختمان با مولتی کالر را انتخاب کنید.

انواع نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری با رنگپلاستیک اجرا می شود. رنگ کردن دیوار با رنگ پلاستیک دارای قدرت پوشانندگی بالاییاست و در مدت زمان کوتاه تر انجام می شود. نقاشی ساختمان با رنگپلاستیک بهترینانتخاب برای رنگ کردن سقف خانه است. رنگ سفید یکی از رنگ های تضمین شده و فراگیربرای نقاشی سقف خانه است.

آموزش نقاشی ساختمان