تلویزیون شهری دلتا تولید کننده تلویزیون شهری خرید ویدئو وال | asilight

تلویزیون شهری دلتا تولید کننده تلویزیون شهری خرید ویدئو وال | asilight

از جمله مهمترین مکان ها برای اجرای تلویزیون های شهری در فضای خارجی می توان به معابر پر رفت و آمد مانند میادین، نما ساختمان ها ، ورزشگاه ها می توان نام برد همچنین به علت مقاوم بودن این نوع ماژول ها در برابر آب بهترین گزینه برای نصب در فضای استخر ها نیز می باشند. تلویزیون شهری بدون محدودیت در نمایش تصاویر و فیلم ها ، محدودیت های بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی را نداشته و میتواند با اتصال به کامپیوتر و همچنین داشتن ورودی های مختلف ، کیفیت بالایی از تصاویر را ارائه دهد. هر چه ابعاد تلویزیون شهری بزرگ‌تر باشد، باید پایه و ستون قوی‌تری برای نگهداری آن داشته باشیم. با بزرگتر‌شدن صفحه‌نمایش، ماژول‌های استفاده شده و همچنین تعداد پاورها افزایش پیدا خواهد‌کرد. نمایشگر ویدئو وال ال ای دی بزرگ تالار، نمایشگروال کافه و رستوران میتوان اشاره نمود، قیمت نمایشگر ویدئووال ال ای دی و قیمت ویدئووال غول پیکر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به مواردی که می تواند بر روی قیمت آن تاثیر بگذارد، میپردازیم. معمولاً تلویزیون‌های شهری بر اساس کارکرد به دو دسته Indoor و Outdoot تقسیم‌بندی می‌شوند که در مدل outdoor همان‌طور که از نام آن مشخص است در فضاهای باز نظیر چهارراه، پارک، بزرگ‌راه و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تلویزیون شهری در انواع و اقسام مختلف وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی نمایشگر شهری و تاثیرات آن درتبلیغات پرداخته و به انواع آن اشاره داشته باشیم. اگر در زمینه کسب و کار خود نیاز به تبلیغات گسترده دارید و قصد دارید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از این شیوه تبلیغاتی کارآمد استفاده کنید، چرا که دارای مزایای زیادی برای رونق کسب و کارهای امروزی است. یکی از مواردی که در نصب تابلوهای روان بزرگ یا همان تلویزیون های شهری بسیار اهمیت دارد امنیت آن است که باید دسترسی به اپراتور کاملا کنترل شده و رمزگذاری شده باشد تا مورد سو استفاده قرار نگیرد و همچنین برنامه نویسی از راه دور برای دیگر کاربران نباید امکان پذیر باشد.

خرید تلویزیون شهری از سایت دیاکو

ویدیو پروسسور دستگاه کاربردی جهت مدیریت نمایش تصاویر بر روی تلویزیون های شهری LED می باشد. 2 مورد از موارد مهمی که ویدیو پروسسور VP1000 قادر به انجام آن است سویچ کردن تصاویر ورودی و تبدیل سایز تصویر و … تلویزیون شهری به عنوان یک نمایشگر تبلیغاتی محسوب می شود که برای معرفی خدمات و محصولات در سطح شهر کاربرد دارد.

  • این طبیعی است با توجه به این واقعیت که فعالیت های تبلیغاتی تلویزیون شهری هزینه های زیادی را برای شرکت ها در پی دارد.
  • اما رفته رفته به علت حجم زیاد تقاضا شرکت های زیادی وارد این عرصه شدند و محصولاتی با انعطاف پذیری بالا تولید شد.
  • این ابزار های مهم امروزه کارآمد ترین روش در بخش تبلیغات شهری می باشند و پیامد های انتخاب این نمایشگر ها بسیار مثبت و مثمر ثمر است.
  • در رابطه با تفاوتی که بین این دو گروه وجود دارد می توان گفت که در گروه RGB هر پیکسل از یک LED آبی، یک LED قرمز و یک LED سبز تشکیل شده است اما این در حالی است که در گروه 2RGB تعداد LED قرمز در هر پیکسل دو عدد تلویزیون شهری می باشد.
  • به لطف تمام این ویژگی‌های آگهی تلویزیونی، می‌توانیم بهترین زیرنویس‌های موردعلاقه و مورد استفاده در ایران را با توجه به اینکه تلویزیون شهری فضای داخل است یا تلویزیون شهری فضای خارج، به‌صورت زیر لیست کنیم.
  • آگهی‌های مربوط به تمام برندهای مشهور تقریبا به این صورت منتشر می‌شوند.

هزینه تمام شده تولید محصولات در ایران قابل مقایسه با کشور چین نیست این موضوع برای کمپانهای بزرگ مثل اپل و سامسونگ و… سلام و عرض ادب بله ، ولی برای انجام این کار باید از سندر و پروسسور استفاده کرد که تلویزیون به صورت آنلاین برنامه های تلویزیونی را پخش کند. بله ما در مجموعه ای اس ای لایت تیم مجرب مخصوص نصب در محل را داریم و می توانید قبل از سفارش مشاوره رایگان از کارشناسان ما بگیرید. خیر ، تمام قطعات بابت آّ و هوای گرم و سرد و رطوبت بالا عایق و بهینه شده اند و باید توجه داشت که حتما برای فضاهای اوت دور از ماژول های مخصوص اوت دور استفاده نمایید. شما می توانید با شماره هایی که در بخش تماس با ما در سایت درج شده تماس بگیرید و از این به بعد با همان کارشناسان تماس مستقیم داشته باشید. این مزایا در هیچ‌یک از ابزارهای تبلیغاتی که پیش‌تر ذکر شد وجود ندارند.

تلویزیون شهری چیست و چه کاربردی دارد؟

دارای انواع ورودی از جمله USB و LAN (کانکتور RJ 45) همراه با هماهنگی کامل در شبکه‌های درون سازمانی، قابلیت ست کردن IP به صورت دستی یا اتوماتیک و خروجی صدای استریو. اتصال به سرورهای اختصاصی مجازی ابری شرکت سازنده مین بردها، برای کنترل از راه دور در مکان‌هایی مانند اتوبان‌ها، ارتفاعات بالا و نقاط با دسترسی مشکل که سازه در آنجا نصب شده است. قابل اتصال و سازگار با اکثر Access Point های موجود در بازار که بر بستر بسیار امن و غیر قابل نفوذ، با طول بردهای مختلف و قدرت بسیار مناسب در انتقال اطلاعات، این مورد بنا به نیاز مشتری قرار گرفته است. در معرض تابش مستقیم نور خورشید بهتر است از سایبان مخصوص استفاده شود تا کابینت‌های تلویزیون آسیب کمتری ببینند. همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر‌قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات هم‌رده خود است و موجب کنار‌زدن رقبا شده است.

تلویزیون شهری فضای داخل p4