خرید جدیدترین مدل های هودی زنانه پوشاک زنانه لودوس گالری-پوشاک زئوس

خرید جدیدترین مدل های هودی زنانه پوشاک زنانه لودوس گالری-پوشاک زئوس

همچنین اگر الگو و دوخت سویشرت باکیفیت باشد، به هنگام بر تن داشتن سویشرت، هیچ یک از قسمت­های آن آزار دهنده و بهترین هودی زنانه تنگ نخواهد بود. انواع سویشرت زنانه و هودی زنانه در مهفام مدل‌های مختلفی دارند. برخی از سویشرت‌ها به شکل هودی هستند و برخی نیز دارای اندازه و مدل‌هایی با سایز مختلف و جلوباز و زیپ دار هستند. با توجه به نکاتی که گفته شده است، امیدواریم توانسته باشیم شما را درخرید محصول مورد نظر، یاری کرده باشیم. در ادامه 20 مدل از هودی زنانه، با کیفیت و بادوام و خوش ساخت را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار داده ایم. هودی های زنانه در تنوع بسیار زیاد هستند و شما می توانید بدون محدودیت با طرح های مختلفی که وجود دارد بسته به سلیقه خود هودی مناسب خود را تهیه کنید.

به طور مثال هودی‌های نخی نازک هستند و هوا رو عبور می‌دهند، هودی‌های نخی مناسب استفاده در باشگاه و دویدن هستند. اما اگر هودی گرمی می‌خواهید که در پاییز بپوشید سراغ جنس پنبه و پشم بروید. هودی‌هایی که از داخل پشمی هستند برای فصل پاییز و حتی زمستان مناسب هستند. این ست هم در زمستان شما را گرم نگه می‌دارد، هم کاملا شیک و امروزی است. در این موارد بهتر است از هودی‌های بدون طرح و ساده استفاده کنید تا ظاهر بهتری داشته باشید. اگر می‌خواهید شلوار جین مشکی بپوشید، اما اگر نگران این هستید که زیادی دارک به نظر برسید، پس یک هودی خاکستری رنگ یا سفید استفاده کرده و آن را با شلوار جین و کت چرم مشکی ست کنید.

در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 72 ساعت بدون هیچ قید و شرطی مرجوع بفرمایید. برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد. خرید هودی زنانه و دخترانه این روزها کاری است که بیشتر خانم‌ها انجام می‌دهند. یک هودی زنانه شیک و یا یک هودی دخترانه فانتزی یا گشاد تبدیل به یک المان مهم در کمد خانم‌ها برای فصل سرد شده است.

  • ۴- اگر می‌خواهید از این هودی زنانه هنگام ورزش نیز استفاده کنید، حتما توجه کنید که جیب داشته باشد.
  • البته در انتخاب هودی مناسب برای کفش پاشنه بلند بهتراست به دنبال طرح‌های ساده باشید، کفش پاشنه بلند به تنهایی در این استایل جلب توجه می‌کند.
  • رنگ‌های شاد و متنوع برای بانوان جذابیت بیشتری دارد، به همین دلیل است که طراحان حرفه‌ای در زمینه مد و لباس، مدل‌های متنوعی از سویشرت، پلیور و هودی را برای بانوان خوش سلیقه طراحی می‌کنند.
  • خرید اینترنتی سویشرت دخترانه با کیفیت و با قیمت مناسب را فقط با چند کلیک در سارابارا تجربه کنید.
  • هودی های زنانه معرفی شده در این بخش همگی از کیفیت خوب و قیمت مناسب برخوردار هستند.

رنگ‌های شاد و متنوع برای بانوان جذابیت بیشتری دارد، به همین دلیل است که طراحان حرفه‌ای در زمینه مد و لباس، مدل‌های متنوعی از سویشرت، پلیور و هودی را برای بانوان خوش سلیقه طراحی می‌کنند. وجود زیپ به شما این امکان را می‌دهد که هوا در لباس رد و بدل شده یا در مواقع لزوم کاملاً بسته شود. این مدل یک گزینه عالی برای لباس‌های پاییزی خانم‌ها است که می‌­توانند هودی زیپ دار خود را با یک تاپ زیبا زیر آن ست کنند. یه طور کلی، برای فصل‌هایی که هوا نه آنقدر سرد است که پالتو یا کاپشن بپوشیم یا آنقدر گرم است که به یک بلوز ساده بسنده کنیم مثل پاییز یا بهار، خرید یک هودی زنانه انتخاب مناسبی است. طرح‌های سویشرت‌های موجود در مهفام طبق مد روز هستند و همگی ترکیبی از رنگ و دوخت جدید می‌باشند. مدل‌های این نوع لباس‌ها ایده و طرح‌های بهترین طراحان هستند، که مناسب سلایق و با توجه به نیاز روز بازار مد در مهفام طراحی شده‌اند.

فیلتر بر اساس قیمت

معمولاً جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است. در مناطقی که آب و هوای بسیار سرد دارد، هودی دخترانه ضخیم لباسی بسیار مناسب برای گرم شدن در منزل و یا بیرون خانه است. هود دخترانه در انواع رنگ موجودهست و خیلی ظاهر زیبایی دارند،درانواع سایز ها برای هر فردی هستند و قیمت مناسبی دارند. هودی ها از لباس هایی هستند که بیشتر در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد این لباس سایزی آزاد دارد و بسیار شیک و جذاب است. هودی دخترانه ضخیم برای فصل سرما گزینه عالی می باشد و شما می توانید به صورت آنلاین با قیمت مناسب این محصول را سفارش دهید. هودی های زیبای خود را با کت های پاییزه ی کوتاه و شلوار های مام استایل و جوراب هایی بلند به رنگ کت خود و کفش های کتانی و اسنیکرز ها بپوشید و تیپ پاییزه جذابی برای خود ایجاد نمایید.

هودی زنانه مدل خرداد S13

هودی هم مثل سایر پوشاک زنانه با درنظر گرفتن معیارهای مختلف قیمت گذاری میشه. معمولا جنس، برند و سایز و نوع طراحی هودی بیشترین تاثیر رو در قیمت نهایی دارن. بنابراین از یه هودی با قیمت ارزون خیلی توقع جنس و عمر عالی نداشته باشید، و البته گرون بودن یک هودی هم دلیل بر عالی بودن از همه لحاظ نیست. پیشنهاد می کنیم مدل های مختلف رو ببینید و مشخصات و نظرات کاربران رو حتما بخونید تا بهترین مدل هودی زنانه متناسب با خودتون رو انتخاب و خریداری کنید.

هودی زنانه مدل 24

کسانی که استایل اسپرت دارند یا علاقه زیادی به سبک کژوال یا رپ دارند از هودی بیشتر استقبال می‌کنند. در ادامه چند نکته مهم برای خرید هودی زنانه و سویشرت زنانهخواهیم گفت. سویشرت شباهت زیادی به هودی دارد با این تفاوت که سویشرت زنانه و مردانه کلاه ندارد و می‌توان زیپ آن را باز گذاشت. ست سویشرت و شلوار ورزشی زنانه بسیار در میان دختران پرطرفدار است چرا که پوشیدن این ست بدون مانتو در بیرون از خانه راحتی را برای دختران به همراه دارد.