چگونه از گوگل ادوردز بهینه استفاده کنیم

گوگل ادز بعنوان یک حراج عمل می کند ، اما برخلاف یک حراج معمولی ، فقط پیشنهاد شما مهم نیست – حراج ، کیفیت و اهمیت تبلیغات کسب و کار تبلیغاتی شما را در نظر می گیرد. این عمل بر طبق یک سری قوانین تعیینشده و استاندارد در گوگل و همچنین قوانین کلمه کلیدی انجام میشود. که باید طبق مراحل عددگذاری شده، عمل کنیم. بیایید تصور کنیم که در حال جستجوی کلمه آیفون در Google هستید. این آگهی ها با توجه به جستجوی کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با کالا یا خدمات توسط کاربر، به عنوان یک تبلیغات متنی یا گرافیکی در وب سایت ارائه می شود.

نحوه کار با گوگل ادز روشن کردن این موضوع را در اول مقاله لازم دیدیم که گوگل ادز نام جدید گوگل ادوردز است پس این دو از نظر معنایی تفاوتی با هم ندارند. تیتر باید ویژگی خاصی داشته باشد، شما تنها با دو تایتل 30 کاراکتری در عنوان باید بتوانید توجه مخاطب را جلب کنید. اطلاعات این مخاطبان بر اساس Cookie ID کاربر در لیست های بازاریابی خاصی قرار می گیرد که تبلیغ کننده می تواند در سیستم تبلیغات تنظیم کند. به احتمال زیاد، از قبل گوگل آنالیتیکس برای وبسایت تنظیم شده است تا مدیر سایت بتواند میزان ترافیک، مدت زمان ماندن کاربر در صفحات مختلف سایت و بسیاری از موارد دیگر را ردیابی کند. خرید، ثبت نام در خبرنامه یا موارد دیگر. برای کسب درآمد از گوگل ادموب این افراد ابتدا باید اپلیکیشن خود را در این بستر ثبت کنند. ابتدا وارد اکانت گوگل ادوردز خود شوید و کمپین مورد نظر خود را بسازید.

تبلیغات گوگل ادز چیست

از این گذشته، گوگل نمیخواهد اعتبار خود را با تبلیغات بد سایت اصلی گوگل ادز به خطر بیندازد. اما کاربر به سرعت متوجه میشود که سایت موردنظرش را کلیک نکرده و با بک زدن به صفحه serp باز میگردد تا سایت مورد نظر خود را پیدا کند. اینکه تبلیغ و سایت ما باید با نیاز کاربر مرتبط باشد. طبق مثالی که در بالا به آن اشاره شد، اکنون ما می خواهیم به کلمات کلیدی iPhone و کلمات کلیدی که به هر طریقی با آن مرتبط هستند اشاره کنیم. هنگامی که بر روی جستجو کلیک کنید، Google شروع به جستجو از طریق تمام تبلیغ کنندگانی می کند که کلمه کلیدی iPhone و کلمات مشابه را در تبلیغات گنجانده اند.

درامد از گوگل ادز

نوع دیگری از هدف گذاری در Google Display Network موجود است که شما می توانید با استفاده از اطلاعات جمعیتی، علایق و موضوعات، انواع مختلف از مخاطبان را مورد هدف قرار دهید. شرکت گوگل همچنین نوعی از تبلیغات را ارائه می دهد که در شبکه نمایش گوگل (Google Display Network ) نمایش داده می شود. پس از آن، Google Display Network شروع به اسکن و بررسی محتوای وبسایت ها که بخشی از GDN است می کند که مربوط به کلمات کلیدی شما هستند. حالا نوبت Google Display Network است! Google Display Network (GDN) دومین بخش اصلی Google است.

ثبت نام در گوگل ادز

بالاترین مرتبه، سطح حساب است که تبلیغ کنندگان می توانند اطلاعات صورتحساب و محدوده زمانی را به دلخواه خود تنظیم کنند. سپس، لیستهایی تنظیم کنید تا Google قبل از اینکه تبلیغات شما را در صفحه دیگر نشان دهد، دقیقاً بداند که بازدید کننده باید در سایت شما چه ببیند یا چه کاری انجام دهد. پرهیز از ایجاد محتوای ترغیب کننده به خشونت و غیر اخلاقی. برای راه اندازی حساب در Google Ads، تبلیغ کننده باید از آدرس ایمیل و رمز عبور استفاده کند. علاوه بر این، امکان ارائه راه حل های مشخص و مفید را به مشتریان بالقوه می دهد. در این سرویس افرادی که می خواهند سایت خود را تبلیغ کنند باید به مشتریان خود هزینه ای مشخص را پرداخت نمایند. در این حالت شما برای اپلیکیشن خود کمپینی راهاندازی میکنید و خود گوگل با هوش مصنوعی تشخیص میدهد که تبلیغ را در چه جایی نشان دهد تا بهترین نتیجه کسب شود.

سایت گوگل ادز

پس از مشخص شدن قیمت کلمات و امتیاز کیفی، اگر دیدیم سایت مشتری با همان 0.04 درهم ورودی میگیرد، به همان شکل کار را ادامه میدهیم. مهم نیست که در چه کسبوکاری هستید، گوگل ادز برای شما مشتری جذب میکند. این به این معنی است که اگر انتظار این را دارید که با یک ایمیل چند حساب Ads را مدیریت کنید امکان پذیر نیست! برخلاف شبکه جستجوی Google ،Google Display Network بیشتر شبیه یک آگاهی دهنده در مورد مارک کالا یا خدمات شما است و مشتری را در مراحل اولیه فرایند خرید جذب می کند. شبکه نمایش گوگل یا Google Display Network چیست؟ نحوه کار Google Display Network به چه صورت است؟ همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، Google Display Network به شما امکان می دهد تبلیغات متنی را به همراه انواع دیگر قالب ها مانند تبلیغات تصویری (تبلیغات بنر)، تبلیغات ویدیو (YouTube) یا رسانه های غنی شاملHTML ، Flash انجام دهید.

حالا نوبت Google Display Network است!

اگر نمی دانید Google برای نمایش تبلیغات در Google Ads کدام معیارها را در نظر می گیرد، با ما همراه باشید تا همه آنها را بررسی کنیم! بیایید فرض کنیم شما می خواهید یک وسیله نقلیه جدید خریداری کنید. دانش این متخصصان بهسادگی میتوانند شما را در ساعات ابتدایی تبلیغات گوگل، به رنک یک گوگل برسانند. این ویدیو زمان خود را صرف شعار دادن نمیکند و به شما نمیگوید که چگونه با تبلیغات آنلاین میتوانید درآمد زیادی کسب کنید. گرچه با توجه به افزایش نرخ دلار، کسب و کارهای بسیار کمتری از تبلیغات در گوگل استفاده میکنند اما همچنان این نوع تبلیغات آنلاین برای برخی کسب و کارها، توجیه اقتصادی دارد. این استراتژی امکان ردیابی و توجیه هزینه تبلیغات شما را آسان میکند. گوگل ادز چطور کار میکند ؟ Google ads یا تبلیغات گوگل چیست و چطور کار می کند؟ سیستم Google Ads این اطلاعات را در نظر می گیرد.

برای به حداکثر رساندن تأثیر کمپین های تبلیغاتی گوگل خود ، باید بدانید چه اقداماتی انجام می شود و از کجا می توان پیشرفت هایی را انجام داد ادوردز 20 آگهی شما رو کاملا بهینه سازی میکند و در کشورهایی که مد نظر هست آگهی شما فعال میشود ، مدیریت نرخ کلیک و به حد اکثر رساندن ورودی ادز گوگل و همچنین گزارش کامل از نمایش و ورودی های اگهی شما از جمله خدمات ما میباشد. آموزش گوگل ادز یا همون آموزش تبلیغات در گوگل راه حل دقیق و درستیه که شما بتونید هزینه تبلیغات گوگل ادز رو تا حدود زیادی کاهش بدید. اگرهم سایتتان رتبه مناسبی دارد و مدت زمان زیادی از راهاندازی آن گذشته است، شما میتوانید دامنه جدیدی بخرید و با استفاده از ویژگی کنونیکال، همزمان با فعال بودن سایت اصلی خودتان، سایت دوم را هم راه اندازی و از آن فقط برای تبلیغات گوگل ادز استفاده کنید.

سایت اصلی گوگل ادز

اکنون، این کمی گیج کننده است زیرا نمره کیفیت و رتبه تبلیغات یک چیز نیستند. با بیش از میلیون ها تبلیغ کننده و تسلط کامل این شرکت بر بازار تبلیغات، Google Ads قصد دارد تا موفقیت شگفت انگیز خود را در سال های آینده نیز حفظ کند. CTR به شما کمک می کند بفهمید که وقتی کاربران به دنبال یک کلمه کلیدی خاص هستند و شما آن کلمه کلیدی را در محتوای خود به کار برده اید احتمال کلیک روی تبلیغات شما افزایش پیدا می کند. در ضمن باید توجه داشته باشید که اگر یک بار با یک حساب Google ورود کنید دیگر نمی توانید از همان ایمیل برای هر حساب جدید Google و محصول دیگر استفاده کنید. به نظر ما ذکر مثال باز هم بهترین راخ برای توضیح این عنوان است؛ فرض کنید محصول شما سی دی کارتون مخصوص کودکان برای رنج سنی پایین است، نشان دادن محصول شما به یک فرد بالغ چه فایدهای میتواند داشته باشد؟

از همه جذابتر اینکه میتوانید ببینید چه جنسیتهایی با چه سنوسالی و از کدام شهر/کشور وارد سایت شما شدهاند. و آنها همه اینها را با پیشنهاد شما و سایر عوامل ترکیب می کنند تا نمره ای به نام رتبه آگهی ایجاد کنند. در مرحله بعد، زمان تعیین صفحه فرود برای یک آگهی است. برخی از تبلیغ کنندگان فقط در هر زمان مشخص یک کمپین واحد را اجرا می کنند ، در حالی که برخی دیگر همزمان چندین کارزار انجام می دهند.

بدون شک می توان گفت نه تنها ویژگی های هدفمند و فوق العاده قدرتمند در شبکه های جستجوی Google Ads و Display در دسترس هستند، بلکه در بسیاری از سیستم عامل های دیگر مانند AdRoll ، Retargeter یا Facebook قابل استفاده هستند. این بدان معناست که در لحظهای که مشتریان ایده آل شما از طریق جستجوی گوگل یا نقشه گوگل به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند، کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده میشود. عنوان و توضیحات باید با کلمات کلیدی مورد نظر شما مطابقت داشته باشد و با یک راهحل روشن و مناسب، به جستجوی کاربر پاسخ دهد. حتی یک ابزار کلمه کلیدی Google Ads وجود دارد که با نام Google Ads Keyword Planner نیز شناخته می شود که می توانید در هر لحظه از آن استفاده کنید! اکنون در بسیاری از موارد، کلمات کلیدی با نمره کیفیت پایین حتی تبلیغات را نشان نمی دهند چون نمره کیفیت بسیار پایین است.اکنون، به خاطر داشته باشید که نمره کیفیت واقعاً برای ایجاد یک درک کلی از کیفیت تبلیغات شما در نظر گرفته شده است، اما فاکتورهای زمان واقعی، مانند عبارات جستجوی واقعی، موقعیت مکانی یا زمان روز را در نظر بگیرید.

در واقع، موتور جستجوی گوگل با راه اندازی سرویس google adwords سبب شد تا کسب و کارها بتوانند در دنیای پر رقابت امروزی بدرخشند. این همان چیزی است که باعث می شود تبلیغات در صفحه اول گوگل بسیار قدرتمند شوید و یکی از بهترین راه های رشد کسب و کار شما باشد. این همان چیزی است که فرد از صفحه ورود شما تجربه می کند. نمره کیفیت بالاتر به طور معمول منجر به هزینه تبلیغ گوگل کمتری برای برنده شدن در مناقصه می شود و معمولاً یک رتبه آگهی بهتر به دست می آورد، این همان چیزی است که به آن جایگذاری متفاوت گفته می شود. یک کلمه کلیدی با نمره کیفیت پنج ممکن است مجبور شود مثلاً یک و نیم دلار برای برنده شدن در یک حراج هزینه کند، در حالیکه یک کلمه کلیدی با نمره کیفیت از ۱۰ ممکن است فقط ۷۵ سنت برای برنده شدن در همان حراج هزینه کنند.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

فرض کنید که شما یک فروشگاه آنلاین دارید و محصولات متنوع با دستههای مختلفی را عرضه میکنید. Google Ads برنامه تبلیغات آنلاین Google است و به کاربران و شرکت ها این امکان را می دهد تا به تبلیغ و جلب مخاطبان علاقه مند به محصولات و خدمات خود در شبکه جستجوی Google بپردازند. با استفاده از تبلیغات جستجوی متنی، تبلیغات نمایش گرافیکی، تبلیغات ویدیویی YouTube یا تبلیغات موبایلی درون برنامه ای، تبلیغ کنندگان می توانند با پرداخت هزینه های متفاوت به Google با توجه به معیارها به مخاطبان مورد نظر خود توسط Google Ads دسترسی پیدا کنند تا تبلیغات آن ها را در بالای سایت یعنی صفحه نتایج جستجو یا در وبسایت های دیگر در شبکه های Google نمایش بدهد. پیش از این راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در برنامه موبایل امکان پذیر نبود.

بنابراین اطلاعات تماس خود را در یک صفحه از سربرگ سایت خود در دسترس کاربران قرار دهید. ترافیک سایت خود را افزایش دهید. برای مثال، اگر برای یک کلمه کلیدی ۴ دلار پیشنهاد دهید و گوگل تشخیص دهد که هزینه شما به ازای هر کلیک فقط ۲ دلار است، آن وقت جایگاه تبلیغاتی برای شما خواهد شد. ساخت اکانت تبلیغات گوگل بسیار ساده بوده و با استفاده از یک حساب کاربری گوگل (جیمیل) می توانید یک اکانت تبلیغات گوگل بسازید. ورود به سیستم Google Ads بسیار ساده است. در واقع ورود به Google Ads بسیار ساده است. داشتن نمره با کیفیت بالا به این معنی است که گوگل فکر می کند کلمه کلیدی و صفحه ورود شما مربوط به تبلیغ شما است.

با این روش گوگل میزان احتمال مشاهده بازدیدکنندگان از تبلیغات هنگام نمایش یک کلمه کلیدی خاص را اندازه گیری می کند. است، باعث شده که استفاده از تبلیغات گوگل به یک فعالیت نسبتا خاص تر مبدل گردد. یک ویژگی برجسته این است که از این حساب Gmail می توان برای ورود به همه صفحات Google از جمله تبلیغات استفاده کرد. شاید این سوال برای همه پیش بیاید که عکس های آیفون که در بالای تبلیغات نمایش داده می شوند چیست؟