ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز

پس از دانلود و فعال سازی این اپلیکیشن در موبایل خود، میتوانید ادامه فرایند فعال سازی شناسایی دو عاملی را دنبال کنید. برای تعیین مقدار ارز میتونید با انتخاب گزینه 100 درصد کل ارزتون رو بفروشید و یا اینکه تعدادی که خودتان مد نظر دارید رو وارد کنید. توکن KSC یک توکن است که توسط صرافی کوکوین راه اندازی شده و می توان با استفاده از آن از معاملات تخفیف گرفت. کاربران می توانند همه روزه به صورت 24 ساعته از خدمات کوکوین استفاده کرده و در صورت نیاز سؤالات و مشکلات خود را از طریق تلفن و ایمیل با کارشناسان پشتیبان مطرح کنند. اما برای واریز و برداشت، باید از بخش حساب اصلی خود استفاده کنید.

متوسط قیمتی که در سفارش های معامله گر به ثبت رسیده است، نشان داده می شود. می توان تعداد معاملاتی که هنوز باز است و معامله گر می تواند بر روی آنها نظارت داشته باشد را مشاهده نمود. پس از آن موجودی در خواستی شما به پلتفرم فیوچرز انتقال داده می شود. مقداری از سرمایه خود را به اکانت کاربری خود در بخش مارجین انتقال دهید. از آنجایی که پیگیری 24 ساعته بازار برای شما امکان ندارد، می‌توانید جهت جلوگیری از زیاد شدن ضرر، یک دستور به عنوان توقف حد مجاز بگذارید.

ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز

در این لیست باید نوع رمز ارز مورد نظر برای واریز یا برداشت را انتخاب کنید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد kucoin ثبت نام لطفا از سایت ما دیدن کنید. کادر جستجویی در این بخش وجود دارد که از طریق آن می‌توانید ارز دیجیتال مد نظرتان را پیدا کنید. این صرافی با بهره گیری از رابط کاربری آسان امکان استفاده برای کاربران تازه وارد را فراهم کرده است. پشت صرافی کوکوین دو متخصص فناوری که از اولین توسعه دهندگان بلاکچین هستند، می باشد. مایکل که در سن 8 سالگی شروع به کدنویسی کرد و اولین استارت آپ خود را در سن 16 سالگی تأسیس کرد، هنگامی که در سال 2012 درباره بیت کویت از رئیس خود اریک شنید، بلافاصله شروع به استخراج بیت کوین کرد.

ارتقای سطح امنیت حساب کاربری در کوکوین

مطابق تصویر بالا، در کادر اول ایمیلی که به آن دسترسی دارید را وارد کنید. فارس بلاکچین بستری مناسب برای علاقه مندان به ارز دیجتال و بازار های مالی نوین می باشد که با آموزش و جدیدترین اخبار دسترسی به اطلاعات مربوطه را فراهم می نماید. 19 ساعت پیش رئیس‌جمهور السالوادور می‌گوید FTX مخالف بیت‌کوین است. در نهایت با تکمیل مراحل بالا، حساب مارجین شما فعال می‌شود. در این مرحله به صفحه بالا هدایت می‌شوید؛ در این صفحه دو گزینه “Fixed” و “Flexible” در دسترس هستند.

فعال کردن تأیید هویت دو عاملی در کوکوین چگونه است؟

به نسبت صرافی‌های معتبر دیگر، کوکوین کارمزد پایین‌تری دارد. در این صرافی قابلیت‌های معاملاتی مختلف مانند فیوچرز، اسپات و مارجین، در اختیار کاربران است. سلام دوست عزیز، کیف پول بلو ولت برای ویندوز ارائه نشده است…. 2- در این قسمت کدی که اکسچنج کوکوین برای شما ارسال کرده است رو وارد کنید.

KuCoin