شارژ کارتریج hp نمایندگی اچ پی نمایندگی HP

بر اساس میزان مصرف شما از دستگاه پرینتر، کارتریج تمام می شود. در این صورت باید یا کارتریج پرینتر جدید بخرید یا اقدامات لازم را برای شارژ یا تعمیر کارتریج انجام دهید. اگر شما می خواهید به یکی از این متخصصان تبدیل شوید کافی است در دوره آموزش شارژ کارتریج در مجتمع فنی ملی پایتخت شرکت کنید. شما با ثبت نام و شرکت در این دوره تبدیل به یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه خواهید شد که قادر خواهید بود کارتریج تمامی پرینتر ها را از نوع جوهر افشان یا لیزری از هر مارک و برندی شارژ کنید. شما بلافاصله پس از گذراندن دوره آموزش شارژ کارتریج می توانید وارد بازار کار شده و با انجام این کار به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

شارژ کارتریج hp نمایندگی اچ پی نمایندگی HP

برای این‌کار، باید پیچ‌های قسمت ضایعات کارتریج را مطابق شکل زیر باز و تونر اضافی موجود در این بخش را خارج کنید. برای این‌کار، از یک سرنگ خالی استفاده کنید و با فشار هوا به داخل کارتریج، جوهر را به سمت هد، حرکت دهید. برای برخوردای از این خدمات در سایر مناطق می توانید به صفحه شارژ کارتریج مراجعه کنید. تونر های سوخته شده و اضافی بر روی سطح درام و سایر قطعات به مخزن ضایعات هدایت میشود واندازه این مخزن به نوع کارتریج بستگی دارد و باید بعد از هر بار شارژ این مخزن خالی شود.

واضح است که استفاده زیاد از پرینتر موجب تمام شدن سریع تر رنگ های درون کارتریج یا تونر آن می شود. بنابراین افراد بسیاری هستند که به دنبال شارژ کردن کارتریج پرینتر خود می باشند و از آنجا که شارژ کارتریج یک کار تخصصی می باشد خود نمی توانند آن را انجام دهند و باید آن را به دست یک متخصص بسپارند. و به هیچ عنوان برای پرینترهایی جوهری قابل استفاده نیست و حتی به دستگاه آسیب می‌رساند. اما پرینترهای لیزری قابلیت شارژ کارتریج را دارا هستند با این حال تعداد دفعات شارژ کارتریج در پرینترهای لیزری نیز محدود می‌باشد. شارژ کارتریج در تیم تخصصی پین ورک بسیار تخصصی و باکیفیت انجام می‌شود.

در صورت رنگی بودن پرینتر، دستگاه شامل هر ۴ رنگ و در صورت سیاه و سفید بودن، دستگاه تنها شامل شارژ كارتريج در محل رنگی مشکی است. (سرویس‌های تخصصی شارژ کارتریج کانن (کارتریج لیزری) به صورت سرویس در محل قابل دریافت است). در بخش زیر می‌توانید تصویری از یک کارتریج لیزری را مشاهده نمایید.

دلیل گرم بودن کاغذ برای چاپ بهتر این است که تونر یا پودر شارژ کارتریج با گرما بهتر تثبیت می‌شود. شما می‌توانید از تونر در چاپ لیزری برای مدت‌ های طولانی استفاده کنید. در آن صورت پودر لیزری کیفیت خود را تا مدت‌ های طولانی حفظ خواهد کرد. در کارتریج رنگ مشکی تنها از یک رنگ منبع را پر نموده و اگر منبع کارتریج رنگی دارای سه رنگ باشد، باید دقت کرد که هر رنگ را از سوراخ هم رنگ خودش تزریق نمایید. دلیلسفید پرینت گرفتن پرینترکانن چیست؟ چرا پرینتر کانن کم‌رنگ پرینت می‌گیرد؟ یکی از دلایل بروز چنین مشکلاتی در پرینتر کانن، اتمام شارژ کارتریج است. اگر از کاربران تهرانی پرینتر کانن هستید و با چنین مشکلاتی در این دستگاه مواجه شده‌اید تنها کافیست که با نمایندگی رسمی کانن تماس بگیرید.

تعمیرات انواع پرینتر های لیزر اچ پی کنون سامسونگ پاناسونیگ وغیره… درصورتی که امکان جابه‌جایی دستگاه وجود ندارد شما می‌توانید از سرویس شارژ کارتریج سامسونگ در محل توسط سرویس کاران معرفی شده در استاده بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید از تماس مستقیم و بدون دستکش با فوم جدا پرهیز فرمایید تا در هنگام شارژ کارتریج سامسونگ آسیبی شما را تهدید نکند.

  • هر زمان که شما با آلارمی مواجه شدید که نشان از تمام شدن کارتریج جوهری داشت متوجه خواهید شد که منبع تامین رنگ در حال تمام شدن است.
  • با استفاده از یه سرنگ خالی، کارتریج رو هواگیری کنین و از عدم وجود هوا در اون اطمینان حاصل کنین.
  • اگر این مرحله را نادیده بگیرید، با وجود شارژ کارتریج، پرینتر در نهایت قادر به شناسایی آن نخواهد بود.
  • علاوه بر این، در بازار قیمت شارژ کارتریج را از 25,000 تا 80,000 تومان شاهد هستیم.