فروشگاه اینترنتی سایز بزرگ 4030 سایز بزرگ 4030

اگر قصد دارید یک کالای به‌روز را با کیفیت مناسب از یک برند بین‌المللی تهیه کنید، مسلما باید هزینه بیشتری بپردازید. با توجه به نرخ درهم و متغییر بودن آن نسبت به ریال، قیمت خرید لباس در دبی به زمان سفر شما نیز بستگی پیراهن جین دارد. علاوه بر این موارد، یکی از عواملی که بر قیمت پوشاک در دبی تاثیر بسیاری دارد، محلی است که خرید می‌کنید. قطعا در یک مرکز خرید لوکس نمی‌توان اجناسی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه یافت.

شـما حتی میتوانید پیراهن جین تان رابا شلوار جین ست کنید. بـه تنها نکته اي کـه باید دراین باره توجه کنید رنگ لباس هایتان باشد کـه باید از دو رنگ یا تونالیته مختلف باشند. بعنوان مثال اگر پیراهن تان جین روشن اسـت، شلوارتان رابه رنگ جین تیره انتخاب کنید یا برعکس.

فروشگاه اینترنتی سایز بزرگ 4030 سایز بزرگ 4030

برای خرید این کالا از برند زارا باید هزینه‌ای حدود 200 تا 900 درهم بپردازید، در مقابل کفش ورزشی مردانه در برند اچ اند ام، قیمت پایین‌تری دارد و بازه قیمتی آن حدود 170 تا 220 درهم است. در فروشگاه‌های نایک این کالا با بازه قیمتی معادل 280 تا 1550 درهم به فروش می‌رسد که در لیست قیمت پوشاک در دبی یکی از گران‌ترین کالاها به شمار می‌آید. اگر برند کالای خریداری شده برای شما اهمیت چندانی ندارد، یک کفش معمولی با کیفیت مناسب را می‌توان با حداقل قیمت 70 درهم در بازارهای متفرقه یافت. پیراهن مردانه از جمله لباس های رایج بین آقایونی است که به استایل کلاسیک، کژوال و اسپرت علاقه دارند.

اگر ورزشکار هستید و در طول ماه زمانی را به کوهنوردی یا دشت نوردی اختصاص می دهید، نباید در خرید پوشاک زمستانی به سراغ مدل های روزمره بروید. استفاده از پوشاک زمستانی کلاسیک، حرکت شما را در زمان انجام فعالیت های ورزشی مثل کوهنوردی کند می کند. کمپانی های تولید کننده پوشاک، جاکت های اسپرت مخصوصی را برای ورزشکاران طراحی کرده اند که هم گرمای فوق العاده ای دارند و هم موجب کندی حرکت نمی شوند.

پیراهن به دلیل آن که ممکن است به طور روزانه مورد استفاده قرار گیرد، اغلب نیاز به شستشو برای دفعات متعدد دارد، از این رو باید جنس پیراهن جین سنگشور با کیفیت بوده و بر اثر شستشوی زیاد خراب نشود. یکی از بهترین پارچه هایی که برای دوخت پیراهن استفاده می شود، جنس جین است، اگر این نوع پارچه، از لطافت خوبی برخوردار باشد، برای تولید انواع پیراهن دکمه دار، مناسب می باشد. دو مدل سویج غیر اصل تو سایت فروشگاه زئوس موجوده من از اون مدل دو شیشه خریدم که خیلی راضی بودم ولی هر دوتاش مشکل نشتی از قسمت اسپری داشتن. بخاطر همین این دفعه این مدل رو سفارش دادم که بوی الکلش از اون مدل قبلی بیشتره و کیفیت شیشه و چاپش هم پایین تره ولی مشکل نشتی از اسپری رو نداره.در کل اون مدل خوشبو تر از اینه. بعضی از پیراهن های لی با زیپ و برخی دیگر با دکمه باز و بسته می شوند . پیراهن جین های بدون جیب و ساده معمولا دارای یک آرم گلدوزی شده یا یک پلاک فلزی روی سینه می باشند.

قیمت یک سوئیشرت زنانه در برندهای متفرقه از 50 درهم آغاز می‌شود. تیم استوک میاندوآب وارد کننده‌ی محصولات استوک اروپایی در زمینه لباس با سابقه‌ی ۲۵ ساله که کار خود را در دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین از سال ۱۳۹۷ شروع کرده است. کارهای استوک میاندوآب به صورت مستقیم توسط خود تیم وارد شده و به همین علت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مهمترین نکته قیمت‌های باورنکردنی دارند. پیراهن جین یکی از جذاب ترین مدل های این محصول است که بهتر است کاملا راحت بوده و جنس پارچه آن نرم و لطیف باشد، طراحی و نحوه برش و دوخت پیراهن جین باید به گونه ای باشد که آزاد بوده به فرد اجازه تحرک کافی را بدهد. این نوع پیراهن مناسب استفاده با کت و شلوار یا کت تک است.

  • روزهای سرد سال پیراهن جین با پارچه ضخیم نیز برای گرم کردن بدن عالی است .
  • در صورتی که پس از دریافت سفارش سایز محصول مناسب نبود با رعایت شرایط مرجوعی تا 7 روز فرصت مرجوع سفارش را خواهید داشت.
  • چرا اینقدر کوچیکه سایزبندی لباسهاتون؟ لباسهای قواره دار دیگه تموم شد؟ لااقل شما به فکر ورزشکارا باشید.
  • جهت اطلاع از محصولات جدید و تخفیف های ویژه عضو باشگاه مشتریان شوید.
  • کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.