فروشگاه اینترنتی یدک گل | chenyadak

لوازم یدکی و قطعات خودروهای سواری هیوندای و کیا لوازم بدنه.جلوبندی.مصرفی.شیشه.موتوری و … هنگام خرید قطعات یدکی لیفان ایکس 60 ، مهم است که اطمینان حاصل شود که قطعات با مدل و سال خاص خودرو سازگار هستند. برای اطمینان از استفاده صحیح از قطعات، اغلب ایده خوبی است که با یک مکانیک یا یک نمایندگی واجد شرایط مشورت کنید. علاوه بر این، تهیه قطعات از تامین کنندگان معتبر برای اطمینان از کیفیت و قابلیت اطمینان ممکن است مفید باشد.

چراغ خطر عقب چپ لیفان X60

5 وبسایت گوناگون تحت زیر مجموعه این گروه اقدام به فروش انواع لوازم یدکی خودرو های چینی می نمایند. جهت خرید هر یک از لوازم جانبی لیفان x60 می توانید با استفاده از شماره تلفن های مندج در همین صفحه، تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا در کم ترین زمان کالا مربوطه خدمتتان ارسال شود. قیمت لوازم یدکی لیفان با توجه به نوسات ارزی ثابت نبوده و بابت این موضوع ما نمیتوانیم قیمت مشخصی در سایت قرار دهیم. با توجه به اینکه لوازم یدکی لیفان در کیفیت های مختلف در بازار موجود هستند، پیدا کردن اجناس با کیفیت از اهمیت خاصی برخوردار است. دیسک چرخ جلو لیفان LIFAN 820 از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود که در سلامت خودرو لوازم یدکی لیفان x60 نقش اساسی دارد.

قیمت لوازم بدنه لیفان 620

فروشگاه اینترنتی یدک گل | chenyadak

فیلتر بنزین لیفان LIFAN 520 از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود که در سلامت خودرو نقش اساسی دارد. برای مشاوره فروش فیلتر بنزین لیفان LIFAN 520 با قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید. درب عقب چپ لیفان LIFAN 520 که به عنوان درب معمولی نیز شناخته می‌شود، در لبه جلویی در با لولا به بدنه وصل می شود و مخصوص سرنشینان عقب خودرو لیفان است. درب عقب چپ لیفان LIFAN 520 نسبتاً امنیت دارند و عملکرد درب وسیله نقلیه هنگام ورود، خروج یا ایستادن در خارج از درب باز شده خودرو بسیار خطرناک است، به خصوص در شب، حتی زمانی که به هر دو طرف نگاه کنید. مسئله این است که درب عقب چپ لیفان LIFAN 520 در بیشتر موارد هشدار بصری کمی به رانندگان وسایل نقلیه دیگر ارائه می دهد تا زمان لازم برای جلوگیری از برخورد را به آنها اعلام کند. لنت ترمز جلو لیفان LIFAN X50 از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود که در سلامت خودرو نقش اساسی دارد.

در صورتی که نیاز به هر قطعه ای از قطعات یدکی لیفان X60 نیاز دارید، میتوانید جهت تهیه قطعات با ما تماس بگیرید یا در صورت تمایل به صورت حضوری برای خرید تشریف بیاورید. شما میتوانید تمامی قطعاتلوازم یدکی لیفان(لیفان X60) را تنها با یک تماس یا در صورت تمایل به صورت حضوری تهیه نماید. طراحی زیبای لیفان ایکس 60 و ابعاد مناسب آن موجب شده است تا این خودرو به یکی از پر طرفدارترین خودروهای چینی تبدیل شود. در مجموع می توان گفت کسانی که زیاد به مسافرت می روند و جمعیت زیادی هم دارند، قطعا لیفان ایکس 60 بهترین انتخاب خواهد بود چرا که فضای داخلی بزرگ و جاداری برای آن در نظر گرفته شده است. قابلیت مصرف بسیار پایین بنزین به همراه سرعت قابل قبول از دیگر دلایل مورد توجه بودن این مدل است که در کنار استحکام بالا و ایمنی کافی شرایط مناسبی را برای دارندگان خودرو به وجود آورده است. ایمنی لیفان ایکس 60 در وضعیت مناسبی قرار دارد چرا که برای ترمز جلویی خودرو از دیسک دو جداره و برای ترمز عقب از دیسک Abs و EBD کمک گرفته شده است.

  • در مجموع می توان گفت کسانی که زیاد به مسافرت می روند و جمعیت زیادی هم دارند، قطعا لیفان ایکس 60 بهترین انتخاب خواهد بود چرا که فضای داخلی بزرگ و جاداری برای آن در نظر گرفته شده است.
  • حجم پردازی‌های صورت گرفته روی درب کاپوت و نمای جانبی نیز سعی در عضلانی‌تر جلوه دادن بخش‌های مختلف بدنه داشته‌ و تا حدی در این کار موفق ظاهر شده‌اند.
  • بنابراین برای خرید و استفاده از چنین قطعاتی باید به اندازه کافی شناخت در مورد آن برند وجود داشته باشد.
  • در داخل، لیفان ایکس 60 جادار و راحت است و دارای صندلی برای حداکثر پنج سرنشین است.

این خودرو با توجه به قیمت جهانی آن‌ها با قیمتی بسیار بالا در ایران به فروش می‌رسد که نوسانات قیمت ارز در این مورد بی‌تاثیر نیوده‌است. این قطعه، سوختی را که از طریق مخزن سوخت وارد فیلتر بنزین لیفان LIFAN X50 می‌شود، تمیز می‌کند و اجازه می‌دهد فقط سوخت تمیز از آن عبور کند تا موتور شما همیشه از سوخت تمیز و فیلتر شده استفاده کند. اگر در تهران هستید می توانید حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید و یا با یک تماس قطعه مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید.

اگزوز عقب لیفان x60 وارداتی